Miten Elisan asiakaspalvelu voi olla niin surkeaa, kuin se on?
Varmaan joku perusjutun laskuttaminen onnistuu, mutta sujuuko mikään muu? Kokemuksia, kiitos.
Kommentit (6)
Minulla ei nimittäin ainakaan mennyt millään tavalla nappiin. Ostin heiltä reitittimen, ensimmäisen koskaan. Minulla oli kyllä Padi Elisan liittymällä, mutta ei verkkoa kannettavalle.
Jo myyntitilanne meni niin pieleen, että halusin purkaa kaupan.
Se onnistui (kappas), mutta sitten. Silti minulle tuli lasku. Syy: ilmeisesti Elisan myymälään palauttamani tuote ei ollut kirjautunut palautetuksi.
Kun selvitin asiaa laskutuksen kanssa, niin vaikka se oli heidän päässään se ongelma, laskuttajan asiakaspalvelija sanoi minulle, että minun olisi mentävä myymälään!
Ja kuulemma vielä selvitettävä asiaa sen henkilön kanssa, joka möi sen minulle! Entäs, jos hän ei olisi paikalla?
Ja mitä hän asiasta tietäisi? Laitteen vastaanotti joku aivan muu.
Joku, joka vaikutti olevan tilanteesta vähän pihalla, enkä tiedä, mitä hän teki, mutta oletin, että ellei tiedä, niin kysyy seuraavana päivänä joltakulta.
En todellakaan tiedä, mihin se laite oli mennyt.
Mutta siis en lähtenyt myymälään, vaan otin Elisan vaihteen numeron esiin ja soitin heille 8,35 snt / puhelu + 16,69 snt/min) ja sanoin haluavani kyseisen myymälän vastaavalle.
Yllätyksekseni tätä ei evätty, vaan sain puhua hänen kanssaan ja asia onnistui.
Mitä nyt hän ihmetteli, että mistä sain hänen numeronsa ja vastasi puhelimeen pelkällä etunimellään (eli ei selvästi odottanut työpuhelua).
Mitä pelleilyä tämmöinen oikein on? Meinaan siis jo työntekijöitäkin kohtaan?
Eikö esim. laskutusta osata ohjeistaa, että epäselvissä asioissa, jotka ovat tapahtuneet lähinnä heidän päässään, ollaan yhteydessä ylempiin tahoihin asioiden selvittämiseksi, eikä juoksuteta asiakasta kuin pikku tsupparia heidän myymälöihinsä, joissa myyjät eivät tiedä mistään mitään?
Missä perehdytys?
Niin surkeaa, että kantsis varmaan myydä kaikki Elisan osakkeet ennen pitkää 😧
DNA kapuaa ohi, ellei ole jo.
Ap
Ap
Elisa karmea muttei dna ole yhtään parempi. Huippu oli, kun myymälässä henkilö kysyi miten voi auttaa ja ilmoitti asiani kuultuaan: "En voi auttaa, olen asiakaspalvelija" Siis mitä?! Kyseessä oli oman laitteen nouto huollosta.
Ei ne myyjät mistään laskutuksesta tiedä. Myyvät niin kuin pitääkin sitä varten on laskutus joka hoitaa.
Meillä oli töissä Elisan liittymäratkaisut ja aina oli ihan hirveä sählinki, kun muutettiin uusiin tiloihin. Siis ihan joka kerta.