Olen mies 27v. Kysy jotain.
Kommentit (88)
Tupakoitko? Käytätkö paljon/usein alkoholia?
Miksi halusit lapsia? Mitä ajattelit saavasi, ja toteutuivatko odotukset?
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 02:35"]Ovatko lapsesi tyttöjä vai poikia? Minkä ikäisiä? :)
[/quote]
Poika ja tyttö. 6 ja 2.
Ap
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 02:36"]Tupakoitko? Käytätkö paljon/usein alkoholia?
[/quote]
Tupakoin. Pyrin tupakoimaan ns. H
hienotunteisesti. Esim. anoppilassa vältän tupakointia.
Käytän alkoholia ehkä kohtuukäytön ja suurkulutuksen rajalla. Nyt lomalla maistuu kalja.
Ap
harmittaako vakiintuminen jo tässä vaiheessa ja pelkäätkö että vakiinnuit liian varhaisessa vaiheessa?
Oletko samantapainen vaimosi kanssa henkisesti ja halujesi kanssa tasapainossa?
Mitkä ovat rahalliset piirteet? oletko parempi tuloisempi vai tuoko nainen teidän perheeseen rahat?
Kun riitelette kuka on se suurisuisempi ja kuka antaa periksi?
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 02:40"]Miksi halusit lapsia? Mitä ajattelit saavasi, ja toteutuivatko odotukset?
[/quote]
Lisääntymisvietti varmaan, siis suvunjatkaminen. Joo, ei ollut kovia odotuksia. Sain elämääni lapsia. Vihaa ja rakkautta enemmän kyin ennen lapsia tajusin.
Ap
Onko sulla lemmikkejä:) (kysymyksen keksi tyttäreni kun sanoin että on kusymuspalta että mitäpä kysyisit joltakin, hän vastasi: "Onko sillä lemmikkejä? Vaikka söpö koira" : D
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 01:20"]harmittaako vakiintuminen jo tässä vaiheessa ja pelkäätkö että vakiinnuit liian varhaisessa vaiheessa?
Oletko samantapainen vaimosi kanssa henkisesti ja halujesi kanssa tasapainossa?
Mitkä ovat rahalliset piirteet? oletko parempi tuloisempi vai tuoko nainen teidän perheeseen rahat?
Kun riitelette kuka on se suurisuisempi ja kuka antaa periksi?
[/quote]
Ei harmita
Olen henkisesti samalla aaltopituudella.
Minä olen seksuaalisesti halukkaampi. Nykyään seksiä n. Kerran päivässä.
Tällä hetkellä tienaan paremmin. Vaimo pienemmän kanssa kotona. Yhteiset rahat, mutta tulot vaihtelet, että kumpi tienaa paremmin.
Vaimo on riidoissa suurisuisempi, mutta antaa yleensä periksi. Olen pitkävihainen, mutta vaimo suutuu useammin ja leppyy suunnilleen heti.
Ap
Pituutesi ja painosi? Mikä olet horoskoopilta?
Onko sulla tatuointeja? Entä vaimollasi?
Ei ole. Harmittaa, kun olen tosi allerginen. Hevonen kävisi allergian puolesta, mutta jääköön tää haave odottamaan tytön kasvua ja äkkirikastumista.
Ap
Missä päin Suomea asutte? Onko teillä ystäväpiirissä paljon pariskuntia joilla pieniä lapsia?
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 01:37"]Pituutesi ja painosi? Mikä olet horoskoopilta?
[/quote
83 kg ja 184 cm
Ap
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 01:37"]Pituutesi ja painosi? Mikä olet horoskoopilta?
[/quote]
83kg ja 184 cm ja Oinas
Ap
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 01:37"]Ei ole. Harmittaa, kun olen tosi allerginen. Hevonen kävisi allergian puolesta, mutta jääköön tää haave odottamaan tytön kasvua ja äkkirikastumista.
Ap
[/quote][quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 01:37"]Ei ole. Harmittaa, kun olen tosi allerginen. Hevonen kävisi allergian puolesta, mutta jääköön tää haave odottamaan tytön kasvua ja äkkirikastumista.
Ap
[/quote]
Tää oli se lemmikkikysymys. Ei onnistunu lainaus.
Ap
Heh. Mun mies on 27v, 185cm/84kg, haluttaisiin myös lemmikkejä/lemmikki tulevaisuudessa, mutta mies on kovin allerginen kissoille ja koirille :( + Meilläkin kaksi pientä lasta.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 01:37"]Onko sulla tatuointeja? Entä vaimollasi?
[/quote]
Ei ole kummalakaan.
AP
Asutaan etelässä. Pari pervettä ja sukulaisia samassa tilanteessa
Ap
Ovatko lapsesi tyttöjä vai poikia? Minkä ikäisiä? :)