Poistin melkein 20 vuotta tuntemani ihmisen FB:stä.
Kommentit (101)
MInäkin siivoilen ajoittain Facebookia. Olen huomannut, että se on hyvä pitää noin 120-140 ihmisen kokoisena. Kun vanhoista koulukavereista, ikivanhoista naapureista ei ole kuulunut mitään vuoteen-kahteen, niin tuskin sitä asiaa tuleekaan. Jos ei ole kiinnostusta sen vertaa, että panisi merkille toisen suuret tapahtumat (vaikka naimisiinmeno tai lapsen syntymä), niin ei mitään yhteyttä enää ole eikä tarvitse tekohengittää.
Siivoilin viimeksi juuri tällaisia vanhoja kavereita, joista on etääntynyt tosielämässäkin jo 10 vuotta sitten.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 07:05"]Ärsyttävästi toimittu sinulta. Mitä se henkilö siellä (satojen?) kavereiden joukossa haittasi! Toivottavasti olosi parani!
Minut on poistettu joidenkin henkilöiden kavereista fb:ssä. Silloin tulee mieleen, että toinen on ahdasmieleinen ja herkkähipiäinen. Toisaalta näitä henkilöitä en ollut edes tavannut livenä. Mutta siitä huolimatta, onhan se vähän ilkeää poistaa kavereista. Näistä henkilöistä jäi minulle sitten jälkikäteen huono mieli, vaikka alunperin en heitä mitenkään huonolla ajatellut.
[/quote]
Edelleen, tekisi mieli haukkua henkilö itselleen ja saada kuulla kunniansa. Hänelle on kyllä syntynyt vääränlainen kuva itsestään. A
Ei kannata avautua. Teet vain itsestäsi naurunalaisen, kun tämä toinen tuskin edes tietää kauhean kaunasi syytä. Se kertoo tilityksestäsi yhteisille tutuillesi ja kaikki pitävät sua vinksahtaneen.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 07:09"]Olet häntä minäkeskeisempi.
[/quote]
No sitten olen, mutta en ainakaan leiki olevani Äiti Teresa toisen kuin hän. Ap
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 07:08"]Miksi ap myrkytät oman mielesi jonkun muun ihmisen takia noin pahasti??
[/quote]
Koska vituttaa toisen käytös. A
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 07:12"]Ei kannata avautua. Teet vain itsestäsi naurunalaisen, kun tämä toinen tuskin edes tietää kauhean kaunasi syytä. Se kertoo tilityksestäsi yhteisille tutuillesi ja kaikki pitävät sua vinksahtaneen.
[/quote]
Yhteiset tutut tietää, ettei olla puhuttu yli vuoteen ja tietävät kyllä miksi. Odottivat, että olisi pyytänyt edes anteeksi ja kummeksuivat tämän käytöstä, kun ei ole ottanut mitään yhteyttä. Ap
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 07:18"]
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 07:08"]Miksi ap myrkytät oman mielesi jonkun muun ihmisen takia noin pahasti??
[/quote]
Koska vituttaa toisen käytös. A
[/quote]
Koittaisit elää omaa elämääsi ja antaa toisen elää omaansa. Mutta itseäsihän sinä vain tuolla kiusaat. Olet vähän lapsellinen ja aika säälittävä, jos jotain vuoden takaista juttua vielä märehdit. Normaali ihminen menee elämässään eteenpäin. Jos olisi kyse jostain oikeasti isosta asiasta, olisit poistanut hänet kaverilistaltasi jo vuosi sitten.
Heh täys rähinä päälle vaan sitähän sinä haluat.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 07:22"]Heh täys rähinä päälle vaan sitähän sinä haluat.
[/quote] piti vielä lisätä että varo vaan että et tee itsestäs täysin pelleä. Olen ihan varma että kyseessä on jokin mitätön juttu jota toinen ei enää muistakaan
Kerropa miten ihminen pääsee elämässään eteenpäin tämän suunnattoman vitutuksen kanssa?!! Ap
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 07:26"][quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 07:22"]Heh täys rähinä päälle vaan sitähän sinä haluat.
[/quote] piti vielä lisätä että varo vaan että et tee itsestäs täysin pelleä. Olen ihan varma että kyseessä on jokin mitätön juttu jota toinen ei enää muistakaan
[/quote]
Hänelle oli todellakin mitätön. Pieni asia, joka minulle olisi ollut tärkeä. Ap
Mene juttelemaan vaikka jollekin ammattilaiselle.
Mene juttelemaan vaikka jollekin ammattilaiselle.
Taidan kohta aloittaakin sen rähinän. Minulle on yhdentekevää, teenkö itsestäni naurettavan. Hän teki itsestään jo minun ja muiden silmissä ihmisen, joka ei välitä. Ap
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 00:09"][quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 00:02"]Miksi?
[/quote]
Pidin erään välikohtauksen jälkeen kavereissa yli vuoden. Kun ei ottanut itse mitään kontaktia, vaikka sitä oli aikaisemmin ollut, katsoin meidän suhteen loppuneen. Turhaa pitää kavereissa ihmistä, joka ei tunnu välittävän. Ap
[/quote]
Oliko välittäminen vain kaverin vastuulla
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 07:26"]
Kerropa miten ihminen pääsee elämässään eteenpäin tämän suunnattoman vitutuksen kanssa?!! Ap
[/quote]
Suhteuttaa asian realiteetteihin. Eli miettiin, onko asia todellakin niin tärkeä, että sen vuoksi kannattaa pilata koko oma loppuelämänsä. Haluatko todellakin, että tuo ihminen on saanut sinuun sellaisen vallan, että sinun elämäsi menee pilalle? Nautitko tuosta vitutuksesta vai miksi et halua päästä siitä eroon? Lakkaa kierimästä itsesäälissä, koska tuoka ex-kaveriasi et todennäköisesti kiinnosta palaneen puupennin vertaa. Paras "kostohan" tuossa tilanteessa olisi, että vitutuksen sijasta alkaisitkin elämään onnellisena. Jos et itseksesi selviä asiasta, käy ammattiauttajalla.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 07:31"][quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 00:09"][quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 00:02"]Miksi?
[/quote]
Pidin erään välikohtauksen jälkeen kavereissa yli vuoden. Kun ei ottanut itse mitään kontaktia, vaikka sitä oli aikaisemmin ollut, katsoin meidän suhteen loppuneen. Turhaa pitää kavereissa ihmistä, joka ei tunnu välittävän. Ap
[/quote]
Oliko välittäminen vain kaverin vastuulla
[/quote]
Kyllä olisin odottanut erilaista kohtelua, kun itselläni tulee ongelma. Häntä kun olen vuosikaudet kuunnellut ja yrittänyt tukea yhdessä toisessa asiassa. Ap
Asia olisi pitänyt käsitellä silloin vuosi sitten. Jos nyt alat rähisemään, teet todellakin itsestäsi pellen. Ja usko huviksesi, sitten sua vasta vituttaakin, kun muut - ja tämä ko henkilökin - nauravat sulle ja pitävät sinua idioottina.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 07:32"][quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 07:26"]
[/quote]
Suhteuttaa asian realiteetteihin. Eli miettiin, onko asia todellakin niin tärkeä, että sen vuoksi kannattaa pilata koko oma loppuelämänsä. Haluatko todellakin, että tuo ihminen on saanut sinuun sellaisen vallan, että sinun elämäsi menee pilalle? Nautitko tuosta vitutuksesta vai miksi et halua päästä siitä eroon? Lakkaa kierimästä itsesäälissä, koska tuoka ex-kaveriasi et todennäköisesti kiinnosta palaneen puupennin vertaa. Paras "kostohan" tuossa tilanteessa olisi, että vitutuksen sijasta alkaisitkin elämään onnellisena. Jos et itseksesi selviä asiasta, käy ammattiauttajalla.
[/quote]
Ei tämä viha hallitse elämää. Vituttaa vain niin pitää jonnekin purkaa. En jaksa soitella kavereille. Ap
Olet häntä minäkeskeisempi.