Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Radio Rock

Vierailija
21.07.2021 |

Muodostunut mielipide ko. radiokanavasta: miespuolisten (aika vanhojen jo) rokkipoliisien ja -tietäjien kanava, jossa naisilla nättien sivuosa-apulaisten ja poikkeuksien rooli ("nainen soittaa sähkökitaraa").
Toimittajina miehiä jotka rakastavat omaa ääntään ja omia mielipiteitään. Kiintiönaistoimittaja, joka osaa sopivasti myötäillä miehiä.
Kanava kaipaisi ripeää uudistamista.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rockin soittolista on kyllä ihan hanurista.

Vierailija
2/37 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cityllä on parempi soittolista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla nainen, joka nauraa miesten jutuille.

Mutta silloin kun se nainen ei siellä ole, on yleensä ihan ookoo kanava. Ei mitään väkisin keksittyjä "arvaa kenestä julkkiksesta juontaja-Mari näki unta viime yönä, soita numeroon xx xxxx". Tykkään etenkin niistä bändien ja artistien historiaan pureutuvista ohjelmista.

Vierailija
4/37 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä kuin aloittaja. Mutta onneksi radiossa on se pikkuinen nappula, josta voi vaihtaa kanavaa tai laittaa kokonaan kiinni.

Vierailija
5/37 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä tykkään, korporaatiosta ja Nikulasta. Soittolista on kyllä ison uudistuksen tarpeessa. Kuuntelen radiota päivässä yli 10 tuntia ja jestas että samat biisit soi koko ajan.

Vierailija
6/37 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Radio Rok...soitetaan sitä, mitä playlistillä on..."

Tuotahan se oli jo silloin, kun ko. kanava alkoi kuulumaan aalloilla.

Tyypillinen Sikariportaan™ pyörittämä kanava.

Vierailija
7/37 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Radio rockin kohderyhmä on miehet. Miesten juttuja kuten pitääkin olla. Naisille on sitten omia kanavaan.

Vierailija
8/37 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somettavalle kaupunki väestölle suunnattu, kaikkea maalla tapahtuvaa vastustava neitien kaalimato kanava, ja taitaapa nämä kanavan ,"äijätkin" ottaa kaalimatoja perseeseen, kun kaalimato sponsoroi.

Vierailija
9/37 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura Vähähyyppäkö iltaisin pyörittää omaa ohjelmaansa. Korporaatiossa Tytti nostanut omaa rooliaan hyvin ja koko kolmikkohan on aika käsikirjoitettua viihdettä. 

Vierailija
10/37 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllä tykkään, korporaatiosta ja Nikulasta. Soittolista on kyllä ison uudistuksen tarpeessa. Kuuntelen radiota päivässä yli 10 tuntia ja jestas että samat biisit soi koko ajan.

Mä taas puolestani tykkään melkein kaikista muista paitsi Jonea ei aina oikein jaksa kuunnella sen paatoksen vuoksi. 😀 Silloin on jees, kun hänellä on joku juontajavieras studiossa esim. kesäisin.

Soittolista välillä puuduttaa, siitä ei pääse mihinkään. Sitä tavallaan vain sietää siitä hyvästä, että saa kuunnella suosikkijuontajiaan.

Vierailija
11/37 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kaikilla kaupallisilla kanavilla ne samat biisit soi. Tykkään Laurasta tosi paljon-erittäin asiantunteva juontaja/ toimittaja, myös Jussi 69 n ohjelmat lemppareita. Tiedän etten kuulu kohderyhmään olen N54 mutta eniten mun musa-kanava en tosin jaksa niitä Korporaation Änäri-SMliiga-raha-sijoittaminen-juttuja mutta sitten käännän Novalle -ja kiva kun Kimmo tulee sinne aamuihin!

Vierailija
12/37 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Must ois kivaa, jos naiset enemmän soittais rockia, mutta kun ei toiveilla mitään tee. Kun itse olen mies en voi naisbändiä perustaa, enkä ihan niin paljon halua naisbändejä että sukupuolen vaihdokseen lähtisin asian takia.

Turha syyttää miehiä asiasta, jotka naisina voisitte itse korjata.

Vierailija
13/37 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieläkö joku kuuntelee korporaatiota? pelkkää oman mielipiteen tyrkytystä, politiikkaa, ja sössötystä. etenkin sainiolta. ukkokin lopetti radio rockin kuuntelun jo muutama vuosi sitten, kun samat biisit pyörii kellon ympäri. taitaa ainut toimittaja talossa olla klaus flaming, jonka tieto musiikista ja bändeistä on uskomaton. olisi voinut luulla, että rock radiossa puhutaan musiikista, ei omista asioista ja politiikasta.  

Vierailija
14/37 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vieläkö joku kuuntelee korporaatiota? pelkkää oman mielipiteen tyrkytystä, politiikkaa, ja sössötystä. etenkin sainiolta. ukkokin lopetti radio rockin kuuntelun jo muutama vuosi sitten, kun samat biisit pyörii kellon ympäri. taitaa ainut toimittaja talossa olla klaus flaming, jonka tieto musiikista ja bändeistä on uskomaton. olisi voinut luulla, että rock radiossa puhutaan musiikista, ei omista asioista ja politiikasta.  

Mitäs politiikkaa ne nykyään siellä puhuvat? Lopetin Rockin kuuntelemisen, kun en enää jaksanut niitä seksilelumainoksia.

Vierailija
15/37 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olisi voinut luulla, että rock radiossa puhutaan musiikista, ei omista asioista ja politiikasta.  

Miksi Radio Rockilla pitäisi puhua vain musiikista? Veikkaan sellaisen keskustelun olevan useimpien kuulijoiden mielestä kovin tylsää. 

Vierailija
16/37 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klasun kvartaali ainut kuuntelemisen arvoinen ohjelma. Muuten suosittelen artistien mukaan generoituja radioita Spotifysta. Podcastejakin on monenlaisia, jos puhetta haluaa kuunnella.

Vierailija
17/37 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä tykkään Korporaatiosta juuri sen variaation vuoksi. Siellä puhutaan melkein mistä tahansa ja vieraatkin ovat melkein miltä tahansa elämän osa-alueelta. Mitä tahansa politiikasta twerkkaamiseen.

Vierailija
18/37 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cityllä on parempi soittolista.

Eikös siellä hyvin pitkälti soi samat biisit?

Vierailija
19/37 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

olisi voinut luulla, että rock radiossa puhutaan musiikista, ei omista asioista ja politiikasta.  

Miksi Radio Rockilla pitäisi puhua vain musiikista? Veikkaan sellaisen keskustelun olevan useimpien kuulijoiden mielestä kovin tylsää. 

Vaihtakoon kanavaa.

Vierailija
20/37 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihtakoon kanavaa.

Ei tarvitse kun nykyinen tarjonta sopii minulle. Mikäli puhuisivat vain musiikista, niin vaihtaisin kanavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän