Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen possu

Vierailija
21.07.2021 |

Enkä osaa lopettaa herkuttelua.

Pituutta on 163 ja paino hipoo kohta 80 kilossa, mutta en vain saa lopetettua. Herkut, oli kyseessä keksit tai sipsit, huutavat nimeäni ja melkein huomaamatta ostan niitä kotiin kaappiin ja illan turvin, kun lapsi nukkuu, hiivin kaapille ja istun telkkarin eteen mutustamaan paketillista keksejä.

Mitä teen? Mikä teillä on oikeasti auttanut?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin olen minäkin. 168 cm, 80 kg. En käy joka päivä kaupassa, mutta kerran viikossa tulee ostettua karkkipussi tai pieni sipsipussi. Pystyin olemaan 4 kk ilman sipsejä, ja nyt sortunut 2 kertaa. Kotiin ostin vaan mariekeksejä, en enää muita osta. Pitäisi saada laihdutettua ainakin 5 kg.

Vierailija
2/9 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana laihduttaminen onnistui.

Toivottavasti et kasva enää. Itse olen monta kertaa kokoisesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus onnistunut niin, etten osta kotiin mitään, mutta kun haluaisin päästä siitä houkutuksestakin, koska sitten, kun lipsahtaa niin se on taas viikkoja edelleen melkeinpä pelkillä kekseillä ja sipseillä.

Vierailija
4/9 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsetko uusia rutiineja ja sisältöä elämään? Onko elämäsi nyt stressaavaa, tylsää, yksinäistä? Mieti mihin tarpeeseen syöt herkkuja.

Vierailija
5/9 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin olen minäkin. 168 cm, 80 kg. En käy joka päivä kaupassa, mutta kerran viikossa tulee ostettua karkkipussi tai pieni sipsipussi. Pystyin olemaan 4 kk ilman sipsejä, ja nyt sortunut 2 kertaa. Kotiin ostin vaan mariekeksejä, en enää muita osta. Pitäisi saada laihdutettua ainakin 5 kg.

Jos olisi pelkästään sipseistä kyse, oli jo 4 kuukaudessa lähtenyt se 5 kiloa. Muukin ruokavaliosi kaipaa siis perusteellista remonttia.

Vierailija
6/9 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sä et osta mitään huomaamatta. Teet ostokset ihan itse eikä mikään elintarvike huuda sun nimeä. Tarvitset ryhtiliikkeen kaupassa käymiseen. Siirrä turhasta säästyneet rahat toiselle tilille säästöön, se on hyvin palkitsevaa. 

Vierailija
7/9 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, sä et osta mitään huomaamatta. Teet ostokset ihan itse eikä mikään elintarvike huuda sun nimeä. Tarvitset ryhtiliikkeen kaupassa käymiseen. Siirrä turhasta säästyneet rahat toiselle tilille säästöön, se on hyvin palkitsevaa. 

Tuo voisi olla ihan hyvä idea. Jos kaupassa tekisi mieli ostaa, niin voisin laittaa summat ylös ja kuun lopussa katsoa mitä olisi mennyt ja laittaa sama summa säästöön. Tuo voisi olla hyvä kokeilla. Ap

Vierailija
8/9 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppaan pitää mennä vain kylläisenä, niin sipsit huutaa hiljempaa nimeäsi.

Vierailija
9/9 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko laihduttajakin syödä mariekeksejä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan