Lue keskustelun säännöt.
Mäkkärin kokis ollut yön yli pöydällä, miten siinä voi vieläki olla jääpaloja???
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sulla on varmaan jääkylmä kämppä. Ei mulal ole koskaan jäät kauaa mäkin kokiksessa säilynyt
Pöytäsi on pakastimessa? Joku kummitus tai kämppis lisäsi juuri äsken jäät?
Vedestä, joka on lähellä absoluuttista nollapistettä.