Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyviä tekosyitä jättäytyä polttareista? :/

Vierailija
28.07.2014 |

On vähän kurja olo kun tällaista kyselen, kyseessä ystävän polttarit. Maksaisivat tällä hetkellä 120e + omat juomat jne. Lisäksi tulen kauempaa, joten pitäisi vielä maksaa junamatkatkin. En kehtaa sanoa, ettei olisi vara. Rakennetaan juuri taloa ja rahat suoraan sanottuna tiukilla! 

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootpa reilu ystävä.... not. 

Vierailija
42/55 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 21:42"]Ootpa reilu ystävä.... not. 

[/quote]

Jos ei ole vara, niin ei ole vara. Ei se kerro ystävyydestä mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna sanoisin todellisen syyn. Onhan nuo aika kalliit kinkerit. Jos nyt pitää joku tekosyy olla niin sano vaikka, että raksalla tehdään jotain missä sinun pitää olla paikalla.

Vierailija
44/55 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua jotenkin ärsyttää nämä, kun ikinä ei oo varaa. Ei polttareihin ei häihin, ei lahjaan, ei rippijuhliin jne. Miten te sitä taloa oikeen rakennatte jos elämä on parista sadasta kiinni ? Sori vaan. 

Vierailija
45/55 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi maksaa edes parhaan ystäväni polttareista 120 €...Törkeä hinta! Sano rohkeasti vaan ettei ole varaa

Vierailija
46/55 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 21:45"]Mua jotenkin ärsyttää nämä, kun ikinä ei oo varaa. Ei polttareihin ei häihin, ei lahjaan, ei rippijuhliin jne. Miten te sitä taloa oikeen rakennatte jos elämä on parista sadasta kiinni ? Sori vaan. 

[/quote]

Mikä hemmoteltu teiniprinsessa sä oot

Vierailija
47/55 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan aikuinen työssäkäyvä ihminen joka on kyllästynyt tämän palstan persaukisia, olisipa joku hyvin toimeentulevien palsta. Talonrakennuksessa varmaan laina pian käytetty, lisää ei saada kun valmiusaste on huono? Ystävän polttarit voi olla mukavakin kokemus eikä mikään kitinä velvollisuus,rahaa voi joskus käyttää itseensä ja pieneen rentoutumiseen kivalla porukalla. Seuraavaksi vingutaan tosiaan niistä häistä ja sen kustannuksista. 

Vierailija
48/55 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 21:45"]Mua jotenkin ärsyttää nämä, kun ikinä ei oo varaa. Ei polttareihin ei häihin, ei lahjaan, ei rippijuhliin jne. Miten te sitä taloa oikeen rakennatte jos elämä on parista sadasta kiinni ? Sori vaan. 

[/quote]

Kyllä mielummin eläisin hetken tiukilla saadakseni unelmieni talon kuin käyttäisin kaikki rahani hetken huumaan. Talolla on arvoa jälkikäteenkin.

Vierailija
49/55 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi polttarihinnat on mennyt ihan hävyttömiksi. Onneksi olen jo vanha akka, eikä tarvitse tuollaisiin osallistua.

Vierailija
50/55 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika raju unelma jos rakentamisvaiheessa on noin tiukilla, mites maksuvaiheessa? Sano hei suoraan, tekosyyn keksijät on vihoviimeisiä tyyppejä.

Vierailija
51/55 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 21:45"]

Mua jotenkin ärsyttää nämä, kun ikinä ei oo varaa. Ei polttareihin ei häihin, ei lahjaan, ei rippijuhliin jne. Miten te sitä taloa oikeen rakennatte jos elämä on parista sadasta kiinni ? Sori vaan. 

[/quote]

No ei se periaatteessa ole siitä parista sadasta kiinni, nyt on vaan jatkuva stressi rahasta muutenkin. Tuntuu, että sille olisi parempaakin käyttöä, vaikka ystävä onkin kyseessä.:/ Nolottaa jotenkin kun eka olin innoissani polttareita suunnittelemassa, koitin ehdotella asioita jotka ei olis tullut niin kalliiksi ja kivaa olis ollut. Mutta tuntuu, että muutamat jo ennestään toisensa tuntevat naiset jyrää mielipiteillään ja sen mukaan sitten mennään.

Vierailija
52/55 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 21:43"][quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 21:42"]Ootpa reilu ystävä.... not. 

[/quote]

Jos ei ole vara, niin ei ole vara. Ei se kerro ystävyydestä mitään.

[/quote]

Oletko virolainen?

Vierailija
53/55 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni en haluaisi mitään suureellisia polttareita. Se olisi jotenkin noloakin että muut maksaa itsensä kipeäksi. Mukava yhdessäolo riittää, hyvää ruokaa ja juomaa jossain mukavassa paikassa olisi hyvä.

Vierailija
54/55 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie ystäväsi kaksistaan vaikkapa lounaalle. Pääset halvemmalla ja voi olla hauskempaa! Samalla säästyy rahaa..

Vierailija
55/55 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 21:56"][quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 21:45"]

[/quote]

No ei se periaatteessa ole siitä parista sadasta kiinni, nyt on vaan jatkuva stressi rahasta muutenkin. Tuntuu, että sille olisi parempaakin käyttöä, vaikka ystävä onkin kyseessä.:/ Nolottaa jotenkin kun eka olin innoissani polttareita suunnittelemassa, koitin ehdotella asioita jotka ei olis tullut niin kalliiksi ja kivaa olis ollut. Mutta tuntuu, että muutamat jo ennestään toisensa tuntevat naiset jyrää mielipiteillään ja sen mukaan sitten mennään.

[/quote]

Niin eli sulla oikeasti ois varaa? 120e on paljon polttareista, mutta ei nyt mikään aivan mahdoton summa. Kallista toki, mutta itse menisin kun ystävä kyseessä. Loukkaantuisin jos mun paras kaveri ei tulis "periaatteesta" polttareihin jos tietäisin, että oikeesti raha järjestyisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi