Kukas lähtee viikonloppuna munajahtiin
Me lähdetään! Tampereen miehet oottakees vaan ;)
Kommentit (20)
Onnea. Tampereella on hotteja miehiä. Tosin, riippuu vähän paikasta minne ootte menossa. Ja en oo menossa kun olin just viime vkolla.
Minä lähden viihteelle mutten jahtiin vaan hätistelemään miehiä ympäriltä kun ei hetkenkään rauhaa meinaa saada.
Mikähän siinä on että sinkkukaverit ei löydä miehiä sitten millään ja minä joka en miestä tarvitse niin saisin useammankin. Mistähän johtuu?
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 14:58"]Minä lähden viihteelle mutten jahtiin vaan hätistelemään miehiä ympäriltä kun ei hetkenkään rauhaa meinaa saada.
Mikähän siinä on että sinkkukaverit ei löydä miehiä sitten millään ja minä joka en miestä tarvitse niin saisin useammankin. Mistähän johtuu?
[/quote]
Mulla oli sama ongelma, mitäköhän nyt tapahtuu kun lähden ekaa kertaa sinkkuna juhlimaan :)
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 15:03"]Ootkohan A mun ihana kaveri..
[/quote]
Siis jos ap:ta meinasit niin en taida olla ;-)
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 21:44"]
Onnea. Tampereella on hotteja miehiä. Tosin, riippuu vähän paikasta minne ootte menossa. Ja en oo menossa kun olin just viime vkolla.
[/quote]
Tulkaa Mixeihin, täällä riittää kuumia kundeja kaikille!
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 15:00"][quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 14:58"]Minä lähden viihteelle mutten jahtiin vaan hätistelemään miehiä ympäriltä kun ei hetkenkään rauhaa meinaa saada.
[/quote]
Mulla oli sama ongelma, mitäköhän nyt tapahtuu kun lähden ekaa kertaa sinkkuna juhlimaan :)
[/quote]
Varmaan sut kierretään kaukaa... Perus sinkkunaisen tuuria :p
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 00:29"]
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 21:44"]
[/quote]
Tulkaa Mixeihin, täällä riittää kuumia kundeja kaikille!
[/quote]
Mikäs paikka tää on? Onks sillä varmasti kunnon hottiksia?
En osaa miesten "kuumuutta" arvioida, mutta Mixeihän on homomesta...
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 00:53"]
En osaa miesten "kuumuutta" arvioida, mutta Mixeihän on homomesta...
[/quote]
Eiks tässä just kuumia kundeja joku kyselly?? Täällä niitä olis, tänne vaan bailaamaan! ja äipät kanssa, tänne vaan!
Tavoite pysyä hereillä oman miehen vieressä - ainakin hetki. Hieno mies, hyvä minulle ja sängyssäkin jotain sellaista mitä en edes osannut kaivata. Parasta mitä on koskaan ollut - vielä vuosienkin jälkeen. :)
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 01:03"]
Tavoite pysyä hereillä oman miehen vieressä - ainakin hetki. Hieno mies, hyvä minulle ja sängyssäkin jotain sellaista mitä en edes osannut kaivata. Parasta mitä on koskaan ollut - vielä vuosienkin jälkeen. :)
[/quote]
Entäs naiset? Oletko koskaan miettinyt asiaa?
Kyllä lähtisin mutta ehdin jo sopia ohjelmaa...tehdään nakkipiiloja...no, teemassa pysytään, se on pääasia!
Onnea teille ja kunnon saaliita!
En lähde, muna tulee tällä kertaa minun luokseni ;D
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 14:58"]
Minä lähden viihteelle mutten jahtiin vaan hätistelemään miehiä ympäriltä kun ei hetkenkään rauhaa meinaa saada.
[/quote]Ja ne kaikki miehet joita hätistelet olisivat hyviä ehdokkaita aviomieheksi?
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 18:59"]tamperelaiset miehet on rumia
[/quote]
No toivotaan sit et Tampereelle on eksyny jotain miehiä muualta päin Suomee ;)