Lähden festareille ja jätän lapsen isälle hoidettavaksi
Ärsyttääkö av-mammoja kun täällä on yksi mamma, joka ei unohtanut omaa elämäänsä lapsen tulon jälkeen? Lapseni on 7kk ikäinen tyttövauva, jota hoitaa pari yötä isänsä, minä majoitus ystäväni luokse. Samassa kaupungissa sijaitsevat nämä festarit!
Kommentit (34)
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 22:09"]
tuleva avioerolapsi.
[/quote]
Hoh hoh taas. Ensimmäisen kerran olin ystävieni kanssa illan ulkona kun poikani oli 3kk. ja lapsi oli isänsä turvallisessa huomassa tuon ajan ja hyvin meni. Imetykseenkään tuo ei vaikuttanut ja imetin 9kk. Ja välillä lapsen isä oli kavereineen ulkona ja minä lapsen kanssa kotona. Sitten vähän myöhemmin kun lapsi oli vanhempi, meillä oli silloin tällöin tuttu hoitaja lapsen kanssa kun olimme yhdessä ulkona. Nyt poika on pian 12v ja minä 35v ja edelleen olen lapsen isän kanssa onnellisesti naimisissa. Ja edelleen me käydään ulkona erikseen ja yhdessä, nykyään tosin harvemmin kuin nuorempana.
Miten ihmeessä tuo tietää avioeroa jos äiti (tai isä) haluaa välillä viettää aikaa omien ystävien kanssa?
Hauskoja festsreita sulle ap!
Mitäs kauheaa ap tuossa on? Noin mekin on tehty, mies sitten toisena iltana katsomaan haluamiaan bändejä. On vauvakin ollut kuulokkeet korvilla nukkuen jossain festareilla.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 22:19"]
Mitäs kauheaa ap tuossa on? Noin mekin on tehty, mies sitten toisena iltana katsomaan haluamiaan bändejä. On vauvakin ollut kuulokkeet korvilla nukkuen jossain festareilla.
[/quote]
No ei mielestäni mitään, mutta joidenkin mielestä on.
-ap
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 22:09"]
tuleva avioerolapsi.
[/quote]
Tai sitten ei ;) Eihän elämästä, tai kenestäkään koskaan tiedä tuleeko joskus ero tai mitä tapahtuu. Toivon kuitenkin, että olisimme miehen kanssa yhdessä siihen asti kunnes kuolema meidät erottaa, koska rakastamme toisiamme :)
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 21:10"]
Ärsyttääkö av-mammoja kun täällä on yksi mamma, joka ei unohtanut omaa elämäänsä lapsen tulon jälkeen? Lapseni on 7kk ikäinen tyttövauva, jota hoitaa pari yötä isänsä, minä majoitus ystäväni luokse. Samassa kaupungissa sijaitsevat nämä festarit!
[/quote] mene vaan bailaamaan ja pitämään hauskaa, kyllä isi pärjää pari yötä lapsensa kanssa.
Kyllä se niin on että ne bailaukset ja bilettämiset ja vestarit pitää hoitaa ennen vauvvaa. ei äiti ihmisen pidä enää heilua ku heikkopäinen vestarien tahtiin. Nyt on vastuunaika ja vauvva on vähän aikaa pieni.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 21:14"]
Luuletko että festareilla käy vain lapsettomat? Minäkin lähden festareille, kolme päivää olen reissussa, eri kaupungissa, lapsi jää isän kanssa kotiin. En tiennytkään tekeväni jotakin erityistä, nyt tiedän. Kiitos :D
[/quote] ei äiti ihmisen passaa ravata vestareilla, ne täytyy tehdä ennen lasta. Pienet lapset tarvitsee paljon äitiä. Kumpi on tärkeämpi lapsi vai vestarit? Et menetä mitään jos et lähde sinne. Ei mieskään varma katso hyvällä silmällä sellaista menoa. Sitten ihmetellään kun tulee eroja.
Minäkin läksin viime viikonloppuna. Miehelle jäi neljä lasta ja minä se matkustin taksilla, junalla ja taas taksilla satojen kilometrien päähän juurikin festareille.
Oli ihana viikonloppu joratessa ja miehellä ja lapsilla oli ollut hieno viikonloppu pellossa eläen..=)
Ollaan kaikki aika hirveen tyytyväisiä tällä hetkellä..oikeasti..=))
Moni äiti käyttää päihteitäkin raskausaikana, joten et sinä ole erikoinen. Tervemenoa :-)
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 22:42"]
Moni äiti käyttää päihteitäkin raskausaikana, joten et sinä ole erikoinen. Tervemenoa :-)
[/quote]
Onko nämä kaksi asiaa jotenkin rinnastettavissa toisiinsa?
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 21:17"]Just. Oletteko yhdessä lapsen isän kanssa? Jos kyllä, tuskin ainakaan kauaa tolla menolla.. :/
[/quote]Ai Joo. Sinä menet miehesi kanssa töihinkin ja hänen harrastukseensa jotta koette kaiken yhdessä. Voitko uskoa että ihmisillä on eri kiinnostuksen kohteita? Jos puolison pakottaa aina mukaan, voi olla että liitto ei kauaaa kestä.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 23:06"]
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 21:17"]Just. Oletteko yhdessä lapsen isän kanssa? Jos kyllä, tuskin ainakaan kauaa tolla menolla.. :/
[/quote]Ai Joo. Sinä menet miehesi kanssa töihinkin ja hänen harrastukseensa jotta koette kaiken yhdessä. Voitko uskoa että ihmisillä on eri kiinnostuksen kohteita? Jos puolison pakottaa aina mukaan, voi olla että liitto ei kauaaa kestä.
[/quote]
no yleensä tollanen et ilman puolisoa lähdetään ja biletetään ei lupaa kovin hyvää. tuollaset menemiset hoidetaan yksissä tai sitten ei ollenkaan. mielestäni
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 22:37"][quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 21:14"]
Luuletko että festareilla käy vain lapsettomat? Minäkin lähden festareille, kolme päivää olen reissussa, eri kaupungissa, lapsi jää isän kanssa kotiin. En tiennytkään tekeväni jotakin erityistä, nyt tiedän. Kiitos :D
[/quote] ei äiti ihmisen passaa ravata vestareilla, ne täytyy tehdä ennen lasta. Pienet lapset tarvitsee paljon äitiä. Kumpi on tärkeämpi lapsi vai vestarit? Et menetä mitään jos et lähde sinne. Ei mieskään varma katso hyvällä silmällä sellaista menoa. Sitten ihmetellään kun tulee eroja.
[/quote]
Vastaan, että lapsi on tärkeämpi. Siksi otankin teinin matkaan festareille. Äiti ja isompi lapsi saavat laatuaikaa, samoin kuin isä ja pienempi lapsi. Enkä ajatellut tämän tapahtuman vuoksi erota. Parisuhde vain paranee kun ollaan muutama päivä erossa :)
Ei, ei ärsytä. Minulla ei tällä hetkellä ainakaan ole menohaluja. Viihdyn pikkuisen kanssa kotona. Omani 9 kk. Mutta mene sinä ja pidä hauskaa! Isä osaa yhtälailla hoitaa lastanne.
Miks ärsyttäs? pidä hauskaa! Itsekin suuntaamassa festareille, lapsi jää isälleen, hui kamala sentään! :O Mitähän kukkikset mieltä :D
Just. Oletteko yhdessä lapsen isän kanssa? Jos kyllä, tuskin ainakaan kauaa tolla menolla.. :/
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 21:14"]Ei, ei ärsytä. Minulla ei tällä hetkellä ainakaan ole menohaluja. Viihdyn pikkuisen kanssa kotona. Omani 9 kk. Mutta mene sinä ja pidä hauskaa! Isä osaa yhtälailla hoitaa lastanne.
[/quote]
Alapeukku kun viihdyn kotona lapsen kanssa???
tuleva avioerolapsi.