Koska olet viimeksi ollut kipeänä?
Itse olin reilu vuosi sitten v.2020 heinäkuun alussa parin päivän flunssassa, josta olo koheni nopeasti. Viikko tästä eteenpäin taisin yskiä limaa.
Kommentit (29)
Helmikuun 2020 keuhkokipuja aiheuttanut tauti joka testattiin. Ei ollut rs virus eikä keuhkoputkentulehdus eikä influenssa. Oireiltaan oli korona. Ei testattu sitä. Kesti kuukausia toipua ja pystyä taas hengittämään. Sen jälkeen ei ole ollut mitään. Taitaa olla pisin flunssaton jakso vuosiin.
Perusterve aikuinen sairastaa keskimäärin 2–4 flunssaa vuodessa.
Miten voi sairastua flunssaan jos on perusterve?
Onko perustervettä terveemmälle joku käsite?
Jonninjoutavaa Pohdiskelua kirjoitti:
Perusterve aikuinen sairastaa keskimäärin 2–4 flunssaa vuodessa.
Miten voi sairastua flunssaan jos on perusterve?
Onko perustervettä terveemmälle joku käsite?
Ultraterve? Ei mitään perussairauksia eikä kulkutauteja sairastettu.
Mulla on normaalisti ollut kunnon flunssia monta kertaa vuodessa, mutta nyt korona-aikana ei ole ollut kuin ihan pientä nuhaa tai kurkkukipua silloin tällöin
Alkuvuodesta mahataudissa. Välissä oli vuosia, ettei ollut oksennuksia.
Jostain syystä viime vuosina olen ollut aika ajoin mahataudissa.
Tietäisipä keinon, millä sen orastavan mahataudin saisi pysähtymään. Ehkä kokeilen ensi kerralla ruususuolavettä.
Nyt juuri, kun otin koronarokotteen. Viide päivä kuumetta, kuukautiset alkoivat uudestaan vaikka olivat viikko ennen rokotetta. Nyt vuodan kuin seula. Onneksi käsiin on palannut tunto. Teen haittailmoituksen ja jätän toisen rokotteen väliin.
Ennen koronaa. Kiitos käsienpesun ja maskien ja turvavälien. Ennen koronaa olin jossain taudissa 2-4 kerta vuodessa.
En ole ollut kipeä koskaan tällä vuosituhannella.
Haavatkin parantuvat nopeasti. 🧛