ketkä ostaa broilen marinoituja suikaleita :S
Kommentit (29)
20: Miksi teurastat kellarissa? Meidän perheessä se hoidetaan olohuoneessa tv:tä katsellen.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 20:03"]20: Miksi teurastat kellarissa? Meidän perheessä se hoidetaan olohuoneessa tv:tä katsellen.
[/quote]
Ja meilläpä ukko nylkee kanat sängyssä.
Olen pienituloinen opiskelija joten minä. Syön kyllä harvoin kanaa.
Kun 300g paketista marinoitua broileria huuhtelee marinadin pois, jäljelle jää n. 180g broileria. Testasin kerran, kun kaupasta sai eurolla paketin marinoitua filesuikaletta.
Minä heitän kanan elävänä uuniin mausteiden kera. On TUORETTA
miksi vetoatte tuohon että olette köyhiä tai marinoidut on halvempia? Sekunti sitten tv tuli mainos että kariniemen fileesuikaleet tarjouksessa, marinoitu JA MARINOIMATON, kyllä ne tarjoukset koskee yleensä myös naturellia, silloin saat lihaa sen marinaadinkin edestä. Laiskat ja tyhmät ostaa marinoituja
En myöskään ymmärrä mitä merkitystä sillä on, jos ruoka on "vanhaa" niin kauan, kun siitä ei saa ruokamyrkytystä? En ole semmoista muuten ikinä broilerista saanut, vaikka aika paljon onkin valmiiksi marinoituja tullut syötyä.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 20:07"][quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 20:03"]20: Miksi teurastat kellarissa? Meidän perheessä se hoidetaan olohuoneessa tv:tä katsellen.
[/quote]
Ja meilläpä ukko nylkee kanat sängyssä.
[/quote]
Hyvänen aika eikö teillä muka ole omia teurastamoita? Me kyllä teurastetaan omassa teurastamossa broiskut,lehmät,lampaat, porot ja riistaeläimet. Ja siis tottakai noi on itsekasvatettuja kaikki riistaeläimiä lukuunottamatta. Ja niin luomua ettei luomumpaa löydä.
7: Etsi mikä tahansa ketju, jossa kysytään "voiko tätä ruokaa syödä, kun sen päiväys on mennyt umpeen kaksi päivää sitten?", niin sinulle selviää, että suurin osa mammoista syö vanhentunutta ruokaa.