Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ketkä ostaa broilen marinoituja suikaleita :S

Vierailija
28.07.2014 |

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan joskus jos on erityisen halvalla tai pitkä päiväys (jos on sellainen tilanne, että pitäisi jostain syystä olla pitkä päiväys). Pääasiassa kuitenkin ostan marinoimatonta.

Vierailija
2/29 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootko köyhä 2?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ostin ennen kunnes tajusin että maustan ne itse paljon paremmin!

Vierailija
4/29 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostan! Mun mielestä ne on hyviä!

Vierailija
5/29 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä koska oon köyhä opiskelija. melkosta roskaahan ne on mut kyllä niilläki maha täyttyy.

Vierailija
6/29 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Broileri myydään tuoreena maustamattomana. Sitten kun se alkaa vanheta niin ettei voi enää myydä sinällään, niin se lyödään marinadiin. Sitten kun marinoitu on liian vanhaa, pistetään grilliin (koivet, siivet) tai kaupan salaatteihin ja muihin ruokiin. Siinä vaiheessa se on jo todella vanhaa.

Vierailija
7/29 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 19:36"]

ootko köyhä 2?

[/quote]

Kyllä tilastojen valossa olen taloudellisesti köyhä. En tosin tunne itseäni köyhäksi. Kehitysmaan nälkäänäkeviin verrattuna olen upporikas. Minulla on myös henkisesti rikas elämä. Haluatko tulla meille joskus päivälliselle?

Vierailija
8/29 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laiska ruuanlaittaja, ostan valmiiksi marinoituja.

Vierailija
9/29 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 19:41"]

Broileri myydään tuoreena maustamattomana. Sitten kun se alkaa vanheta niin ettei voi enää myydä sinällään, niin se lyödään marinadiin. Sitten kun marinoitu on liian vanhaa, pistetään grilliin (koivet, siivet) tai kaupan salaatteihin ja muihin ruokiin. Siinä vaiheessa se on jo todella vanhaa.

[/quote]

tehdaspakatun marinoidun broilerin kohdalla tämä ei tosiaankaan päde.

Vierailija
10/29 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä minä. Kariniemen. En osaa itse tehdä niin hyvää marinadia.

Vierailija
11/29 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök, kuraa :/ en osta. Hirveän makuisia ja jotain jänteen pätkiä narskuu välillä hampaissa. Jotain lihan jämiä jyrsitty luista irti ja laitettu pakettiin lisäainemössössä.

Vierailija
12/29 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 19:43"]

[/quote]

[/quote]

Ei niitä tehtaallakaan laiteta marinointiin parhaasta erästä, vaan niistä jotka on varastoinnin, kuljetuksen yms. syyn takia jo vähän yesterday.

Vierailija
13/29 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 19:46"]

[/quote]

[/quote]

Ei niitä tehtaallakaan laiteta marinointiin parhaasta erästä, vaan niistä jotka on varastoinnin, kuljetuksen yms. syyn takia jo vähän yesterday.

[/quote]

jotain faktaa kaipaisin kehiin väitteesi tiimoilta.

Vierailija
14/29 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan joskus sitä kermaista pippuri broiskua. Kyllä, köyhäkin olen kaiken lisäksi.

Vierailija
15/29 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 19:47"]

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 19:46"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

jotain faktaa kaipaisin kehiin väitteesi tiimoilta.

[/quote]

No se on liiketoimintaa. Voitto on parempi jos hävikkiin menoa lähempänä olevat tuotteet käsitellään niin että myyntiaika pitenee.

Vierailija
16/29 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Roskiinko se pitäisi heittää? Tuleeko siitä myrkyllistä vuorokaudessa teurastuksesta? Ruoka on ruokaa, kaikille sitä ei tunnu riittävän ja joillakin on varaa valita.

Vierailija
17/29 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä itse marinoin varsinkin fileen. 

Vierailija
18/29 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niihin marinadeihin isketään ne viimeiset lihan roippeet, jotka linkoamalla luista irti saadaan. Kariniemenkin suikaleet olivat ennen parempia. Nykyään yhdessä paketissa on muutama kunnollinen pala broileria ja loput on epämääräistä silppua. Kaikkein parasta on ostaa kokonaisia fileitä ja pilkkoa ne sopivan kokoisiksi sekä marinoida ne itse. 

Vierailija
19/29 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuka tekee tuollaista.

Minä ainakin kasvatan ITSE kanani ja teurastan ne kellarissa ja nypin höyhenet pois ja marinoin itse.

Ettekö te tee näin :-0

Vierailija
20/29 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 19:57"]

Niihin marinadeihin isketään ne viimeiset lihan roippeet, jotka linkoamalla luista irti saadaan. Kariniemenkin suikaleet olivat ennen parempia. Nykyään yhdessä paketissa on muutama kunnollinen pala broileria ja loput on epämääräistä silppua. Kaikkein parasta on ostaa kokonaisia fileitä ja pilkkoa ne sopivan kokoisiksi sekä marinoida ne itse. 

[/quote]

se on hyvä, että joku syö ne viimeisetkin roippeet, eivätkö joudu haaskuun. Minä voin uhrautua mielelläni syömään ne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi