Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jumissa työssä, joka saa voimaan huonosti

Vierailija
21.07.2021 |

Mitä tehdä? Olen yksinhuoltaja ja jumissa työssä, josta maksetaan kohtalaisesti mutta joka sotii nykyisiä elämänarvojani vastaan ja jossa toimenkuva on muuttunut alkuperäisestä huonompaan suuntaan ja ylipäätään homma on sekavaa ja ahdistavaa. Haaveilen alan vaihdosta, opiskelusta, mistä tahansa. Kutsumusammattikin on mielessä, mutta tulot tippuisivat yli 1000 euroa kuussa. En selviäisi sillä palkalla saati opiskelutuilla. Auttakaa, onko kohtalotovereita?

Ja tiedän kyllä että on paljon väkeä ilman minkäänlaista työtä, enkä tarkoita kuulostaa kiittämättömältä. Tosiasia kuitenkin on, että pitemmän päälle on raskasta jos työ tökkii näin pahasti eikä voi arvostaa kollegojen toimintatapaa tai työnantajan arvoja.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettelet selviämään tuilla. Niin me kaikki muutkin teemme.

Vierailija
2/9 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettelet selviämään tuilla. Niin me kaikki muutkin teemme.

Se-le-vä😖

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
4/9 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein keksi muuta ratkaisua kuin menojen karsiminen : ) asutko kalliisti? Tuollaisesta ahdistusta aiheuttavasta työstä pitäisi kyllä ehdottomasti päästä eroon :/

Vierailija
5/9 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos arvot on noin ristiriidassa, niin miten edes päädyit sinne töihin?

Vierailija
6/9 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuisitko nyt säästämään opiskeluaikaa varten, ettei tekisi niin tiukkaa? Onko koko ala kökkö vai vain tuo mesta?

Vierailija
7/9 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti miten voisit itse vaikuttaa siihen, että asiat muuttuisivat. Pitäisikö ottaa yhteyttä johonkin korkeampaan instanssiin vai helpottaisiko joillakin yksinkertaisemmilla toimenpiteillä? Aina tarvitaan asioiden puolesta taistelijoita, olisitko yksi heistä? 

Vierailija
8/9 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin samassa loukussa! Nyt syksyllä aloitan opinnot, jään opintovapaalle. 8 vuotta AHDISTAVAA työuraa tuli täyteen, jonka ansiosta onneksi saan aikuiskoulutustukea. Enää ei tarvitse palata töihin samaan paikkaan.

Olisiko sinulla mahdollisuus aikuiskoulutustukeen?

Vierailija
9/9 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda firmaa. Itse olin aivan liian pitkään riistofirmassa, jonka arvojen takana en seissyt. Todella huono ilmapiiri sai voimaan pahoin ha sainkin pahoja uniongelmia, masennusta ja ahdistusta. Ei kannata sietää! Haet kilpailijalle heti tänään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan