te joilla on ohuet hiukset ja haaveilette pitkistä?
Käytättekö hiusklipsejä hiuksissa? Minulla on ohuet hiukset mutta niitä on paljon. Nyt olkapäille asti. Haaveilen pidemmistä. Pitkänä hiukseni menevät kuitenkin päätä myöten ja massaa ei riitä kivoihin kampauksiin. Näyttävät vähän onnettomilta. En ole koskaan omistanut klipsejä enkä tiedä mistä muualta saa kuin rapunzel of swedenistä. Onko hyvälaatuisia? Pitääkö hiukset olla jotenkin erityisesti leikattu että voi klipsejä pitää? Kärsiikö tai katkeileeko hiukset jatkuvassa käytössä? Miten selvittää oikea väri? Onko niiden käyttö vähän turhamaista äiti ihmisellä joka yli 30v?
Haluisin kovasti vaan pitkät ja paksut hiukset mutta luonnollisesti en niitä saa...
Kommentit (7)
Musta vaan ohuet pitkät hiukset on rumat. Ja itse haaveilen lähelle puoltaselkää olevista hiuksista.
Mietin vain onko kovinkin turhamaista jos hankkii klipsit ja käyttää niitä töissäkin. Iltamenoja on todella vähän mihin niitä tarvisin.
Onko jollain vielä kokemuksia?
ap
Mulla on ohuet hiukset, ja klipsit aiheuttivat kaljuja länttejä päänahkaan. :p No, hiukset kasvoivat takaisin, ja otin kampaajalla Simply Natural -teippipidennyksen. Olen tyytyväinen tähän, eikä kaljuja länttejä ole enää näkynyt.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 18:45"]
Mulla on ohuet hiukset, ja klipsit aiheuttivat kaljuja länttejä päänahkaan. :p No, hiukset kasvoivat takaisin, ja otin kampaajalla Simply Natural -teippipidennyksen. Olen tyytyväinen tähän, eikä kaljuja länttejä ole enää näkynyt.
[/quote]
Mitä tuo maksoi ja miten nopeasti täytyy uusia?
ap
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 19:20"]
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 18:45"]
[/quote]
Mitä tuo maksoi ja miten nopeasti täytyy uusia?
ap
[/quote]
Eka kerta maksoi jotain 600-700 euroa, mutta sisälsi koko tukan värjäämisen ja ne hiukset. Teippien nostaminen ja tyven värjääminen maksaa noin 200-230 e, käyn parin-kolmen kuukauden välein. Samat hiukset on nyt olleet käytössä pari vuotta. Nämä ovat Helsingin keskustan hintoja, maalla saa rutkasti edullisemmalla.
Clipsit on hellävaraisemmat hiuksille kuin teippi- tai sinetipidennykset. Ja lompakolle ystävällisempi vaihtoehto myöskin. Kokemus puhuu. Mulla on ollu niin teippi- sinetti, ku klipsipidennyksetkin ja klipsien puolesta liputan.
Teippipidennys muuten ok, parempi kuin sinetti, mutta poninhäntää vaikea laittaa niin ettei kiinnistykset näy. Ne ei meinaa taipua päänmukaisesti ainakaan mun päähän. Teippejä täytyy käydä korjauttamassa n. 1-2kk välein riippuen hiusten kasvunopeudesta, ja siitä irtoileeko pidennyksiä. Teipin plussa on se, että samoja pidennyksiä voi käyttää useamman kerran. Mulle teippipidennys maksoi n. 450€.
Sinettipidennys repi multa tukan päästä. En enää toiste laita. Niitä irtosi paljon ja ne loput mitkä pysyi, ne ei meinannu irrota millään. Näitä kävin nostelemassa n. 2kk päästä laittamisesta ja seuraavalla kerralla poisto.Näiden hyvä puoli on se että saa hiuksiin aika hyvin erilaisia kampauksia niin ettei sinetit näy. Sinetit maksoi mulle n. 600€
Klipsit olen ostanut DreamHairista, Rapunzel of Swedenistä ja Cybershopista. Aitohiuspidennykset n. 50cm maksaa jotakuinkin 120-160€. Niiden laittaminen saattaa tarvita hieman opettelua, mutta ne on parhat arkikäyttöön. Ja niitä voi käyttää uudelleen ja uudelleen, pestä, värjätä ja käsitellä. Jos hius on kamala liukasta, voi tyveen tehdä pienen tupeerauksen, ja klipsi kiinnitetään sitten siihen, mutta hiuspuuteri ajaa saman asian ja antaa hyvän tarttumapinnan ilman rasitusta hiukseen :)
tilasin rapunzel of swedenistä klipsit, toivottavasti väri osui oikeaan ja on hyvät. Hiukan jännittää miten saan polkkatukkani istumaan pidennyksiin siististi. Kiitos kaikille vastaajille.
ap
Mä käytän joskus clipsejä. Omistan tosiaan ohuet hiukset ja ne näyttää paljon tuuheammilta clipsien ansiosta. Vaatii ne toki vähän laittoa, mutta kun mielestä ne on huomaamattomat. Helppo laittaa. Olen itsekin 30v. Itselläni on tumman ruskeat hiukset ja clipsihiukset on ihan samaa väriä :)