Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 165/70 ja miehelläni on...

Vierailija
28.07.2014 |

Sixpack ja on muutenkin tosi komea 185/85 (vaikken häntä ulkonäön vuoksi valinnutkaan). Minulla on aina riittänyt vientiä tämän kokoisena. Vaikken olekaan laiha ilmeisesti iloinen luonne, naisellinen olemus, hyvä itsetunto, ystävällisyys ja avoimuus vetoavat. En ole kaikkein kaunein, mutta kasvot ovat ihan nätit, se riittää! Älkää kuunnelko näitä lihavuusnatseja!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok hienoa

Vierailija
2/9 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 17:25"]

Sixpack ja on muutenkin tosi komea 185/85 (vaikken häntä ulkonäön vuoksi valinnutkaan). Minulla on aina riittänyt vientiä tämän kokoisena. Vaikken olekaan laiha ilmeisesti iloinen luonne, naisellinen olemus, hyvä itsetunto, ystävällisyys ja avoimuus vetoavat. En ole kaikkein kaunein, mutta kasvot ovat ihan nätit, se riittää! Älkää kuunnelko näitä lihavuusnatseja!

[/quote]miehikke on sama onko lihava vai laiha, jos on reikä jalkojen välissä, eihän tässä nyt siitä olekaan kysymys vaan siitä että lihavuys on hemmetin ruman näköistä ja kilojen kantajallekin työlästä ja hankalaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies harrastaa urheilua sm-tasolla ja kun alettiin seurustelemaan, niin olin 165/55 laihaläski. Ei niin yhtään kiinteä tai timmi kroppa, mutta silti se valitsi mut ja yhä seurustellaan, vaikka nyttemmin olen itsekkin alkanut harrastamaan urheilua :)

Vierailija
4/9 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja huolisitteko, tämän ketjun läskit, lihavan miehen vai koskeeko läskinatsisminne kuitenkin miehiä?

Vierailija
5/9 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 17:29"][quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 17:25"]

[/quote]miehikke on sama onko lihava vai laiha, jos on reikä jalkojen välissä, eihän tässä nyt siitä olekaan kysymys vaan siitä että lihavuys on hemmetin ruman näköistä ja kilojen kantajallekin työlästä ja hankalaa

[/quote]

No ei 165/70 vielä ole "työlästä ja hankalaa". Tuonkokoinem on nipin napin ylipainoisen puolella. Itselläni myös lähes samat mitat ja hyvässä kunnossa olen. Toki harrastankin liikuntaa aktiivisesti ja lihasmassaakin on.

Vierailija
6/9 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli seksisuhde huippu-urheilijan ( kestävyysurheilija ) kanssa kun olin 170cm/67 kg, en nyt mikään läski mutta en mikään timmi mimmikään. Tää mies oli silkkaa lihasta ja kestävyyttä löytyi :) ensin vähän häpeilin selluani ja jenkkakahvoa mutta kun sessiot kesti parhaimmillaan 6 h niin ei siinä kauheesti enää jaksanut vetää vatsaa sisään :) huh mitä kyytiä se olikaan :)

Vierailija
7/9 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tekemistä ap:n miehen mitoilla on asian kanssa?

Vierailija
8/9 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 17:25"]

[/quote]

so what????   

en koskaan jaksaisi tuon luonteista naista 

Vierailija
9/9 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lautoin mieheni mitat, koska täällä ajatellaan, ettei komea/timmi/normaalipainoinen huoli pyöreämpää naista. Se ei kuitenkaan mene niin. ...Itse olisin huolinut mieheni, vaikka tämä olisikin ollut pönäkämpi. Terve itseluottamus ja huumorintaju merkitsee enemmän. Amerikkalaisista leffastaroista tykkään melkein eniten Seth Rogenista ja muista kaltaisistaan "arkisista miehistä" :).

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi