Dubbel Nougat patukka on ihanaa!!
Kommentit (14)
Ois joo hyvää, mutta olen allerginen :( kerran vahingossa maistoin
Se sulanut patukka on just parasta.. Oikea helleherkku
Jos jotain hyvää tästä helteestä pitää löytää, niin se, ettei mulla tee yhtään mieli suklaata tai herkkuja :) En ole syönyt mitään herkkuja kahteen viikkoon...
Joo, Se on aivan ihanaa. Se on mun salaherkku, jonka säilytän jääkaapissa jonne lasten sokerivainu ei yllä.
No nyt alko tekemään sellaista mieli! Hyvää on, mutta niin tuhtia etten montaa vuodessa syö.
Rakastan suklaata, mutta tällä helteellä en viitsi ostaa sitä, menee ihan löllöksi.
Odotan syksyä ja viileitä ilmoja, sitten voin herkutella taas.
Dubbel Nougat 1-2 kertaa vuodessa, nam <3 näillä helteillä ei vaan tee mieli mitään sokeriherkkuja, korkeintaan mehujäätä ja limsaa...
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 17:01"]
Dubbel Nougat 1-2 kertaa vuodessa, nam <3 näillä helteillä ei vaan tee mieli mitään sokeriherkkuja, korkeintaan mehujäätä ja limsaa...
[/quote]
Ehdinkö jo vastata tänne huomaamattani? Kaksi kertaa vuodessa minäkin tuon suon itselleni; jos on oikein pitkä työkokemus Helsingissä ostan sen junamatkalle kotiin, enkä puhu kotona mitään...
Siis po. Työkokous ( ei työkokemus) kone taas panee omiaan!
nro 10
Nam nam nam!!! Muakaan ei helteet hidastele.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 16:41"]Onhan se mutta helteellä sulaa liian löysäksi ja jääkapissa tulee liian kovaksi.
[/quote]
Laita jääkaappiin ja vähän ennen syömistä anna olla pöydällä hetki että kerkee hieman lämmetä.
Ihanaa on, kunnes menin kurja kattomaan kalorimäärän tostakin patukasta.. :O eipä tuu kovin usein ostettua enää
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 18:06"][quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 16:41"]Onhan se mutta helteellä sulaa liian löysäksi ja jääkapissa tulee liian kovaksi.
[/quote]
Laita jääkaappiin ja vähän ennen syömistä anna olla pöydällä hetki että kerkee hieman lämmetä.
[/quote]
Joo, näin teen mutta kun ei malttaisi odottaa sitä pehmenemistä :D
Onhan se mutta helteellä sulaa liian löysäksi ja jääkapissa tulee liian kovaksi.