Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rokottamaton, oletko valmis saamaan koronan?

Vierailija
21.07.2021 |

Kun tämähän menee nyt niin, että sen saavat (melkein) kaikki rokotetut ja kaikki rokottamattomat jossain kohtaa. Siltä on lopulta hyvin vaikea suojautua jos meinaa ihmisten ilmoilla liikkua.

Koulut kun avataan hetken päästä, alkaa tauti levitä hyvin laajalti uuden variantin myötä. Syksyllä alkaa ihan samanlainen nousu tartunnoissa kuin viime syksynäkin ja tällä kertaa se alkaa korkeammalta lähtötasolta sekä myös variantti tarttuu helpommin eli se leviää paljon laajemmalle kun samalla yhteiskuntaa muutenkin avataan.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin saan, olen jo sairastanut sen.

Vierailija
2/46 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin sairastun. En sairastu ikinä mihinkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanadalainen eläinlääkäri kertoi eräällä sivustolla, että korona on hujausta. Myös Clintonin avaruusmuukalaiset liittyvät vyyhtiin 5G:n ja eliittipizzojen kanssa.

Vierailija
4/46 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kanadalainen eläinlääkäri kertoi eräällä sivustolla, että korona on hujausta. Myös Clintonin avaruusmuukalaiset liittyvät vyyhtiin 5G:n ja eliittipizzojen kanssa.

Eräs tohtori eräältä sivulta on kyllä aina luotettavin.

Vierailija
5/46 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eräs tohtori eräältä sivulta on kyllä aina luotettavin.

Eläkkeellä oleva tutkija (taloustieteen) kertoi token tuubissa nih.

Vierailija
6/46 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hujaustapa hyvinkin. Itselläni oli hyvin lievä versio, joten siinä mielessä on kyllä hujausta tämä median hypetys.

Vierailija
7/46 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastin sen jo. Ei ollut influenssaa ihmeellisempi. Ja olin valmiiksi jo huonossa kunnossa sekä vastustuskyky 0 kun sain koronan.

Vierailija
8/46 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako näitä aloituksia koronasta tänne väsätä, kun kukaan ei todellisuudesta tiedä yhtään mitään. Toisaalla pakotetaan ottamaan rokote ja toisaalla taas kerrotaan kuinka nuorilla miehillä aiheuttaa sydänlihastulehduksia, joka ei ole leikin asia. Vanhoilla ei niin väliä, kaikkihan on jo piikitetty pariin kertaan kohta tulee 3-6 kerta. Lääketiede saa arvokasta tietoa kun vanhukset kupsahtelevat. Huippu-asiantuntijamme änkyttivät A-studiossa kuinka nyt seurataan mitä Britanniassa tapahtuu. Siellähän kaikki avataan ja pistetaan tanssiksi.

Kaikki on arvailua, jos kyseenalaistaa jotain on heti foliohattu idiootti. En haluaisi olla nyt synnytysiässä ja itkisin silmät päästäni,  jos minulla olisi nyt pieniä lapsia. Aikuiset lapseni tekevät omat valintansa.

Vierailija
9/46 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarttunut tähänkään mennessä, vaikka olen altistunut useasti ja ollut karanteenissa muutamankin kerran vuoden aikana. Ei edes lähikontaktista ole tarttunut.

Vierailija
10/46 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee jos on tullakseen. Ei pelota yhtään

Vierailija
11/46 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa koronaan on sairastunut 1.8% väestöstä 1.5 vuoden aikana. Asun pienellä paikkakunnalla, ei lapsia, etätyö. Tällä leviämisvauhdilla ehdin vaihtaa hiippakuntaa ennen kuin tartunta on todennäköistä.

Vierailija
12/46 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokottamattomat joko sen saavat tai eivät, ja ovat varmaan hyvin tietoisia siitä.

Tämä sama juttu myös rokotetuilla, kuten minulle.

Vierailija
13/46 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee jos on tullakseen. Ei pelota yhtään

Sama. Olen ottanut yhden rokotteen ja jätän toisen ottamatta, koska sivuvaikutukset olivat kohdallani inhottavat. Pelkään toista rokoteannosta paljon enemmän kuin koronaa.

Vierailija
14/46 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kysymästä. Olen valmis sairastamaan koronan. Olen toivonut sitä jo pidemmän aikaa saadakseni koronapassiin merkinnän sairastetusta taudista.

Tämä ei ole mitään trollaamista, vaan ihan oikeasti olen kateellinen niille, jotka jo sairasti heidän elämänsä omiin silmiini näytti avautuvat ihan eri tavalla sitten, kun lääkäri oli sanonut heille, että nyt eivät neää levitä tautia joten ei tarvetta maskeille. Matkustamaankin pääsee..

Kyllä se vielä joku päivä minullekin tulee :)

Ja ei, kuolema tai long covid ei pelota. Jos ulkona rehuisi ebola niin ehkä sitten, mutta nykytietojen valossa mitään pelättävää ei ole.

Vierailija
15/46 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastin koronan viime syksynä enkä itse edes tajunnut sairastuneeni, mutta sain virheellisen altistumistiedon (tosiasiassa en ollut työpaikalla sinä päivänä, kun siellä kävi sairastunut asiakas, hän oli muistanut päivän väärin) ja kävin testissä. Kas, olin sairas! Ei mitään muuta oiretta kuin punoittavat varpaat.

Nyt kuulin, että pitäisi ottaa rokote, mutta en oikein ymmärrä, että miksi. Sairastin taudin jo kerran, suojaako rokote yhtään sen enempää?

Vierailija
16/46 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa korona alpha, beta, delta, ihan sama, ovet ovat olleet avoinna jo kohta 2 vuotta. Tervetuloa myös lintuinfluessa, sikainfluenssa, tai pelkkä influenssa, yhteenkään en ole rokotetta ottanut.

Vierailija
17/46 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokote ei suojaa koronalta, turha ottaa, päinvastoin haitat ovat mittavat. Ylimitoitettua tämä rokottamishy**eria.

Vierailija
18/46 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rokote ei suojaa koronalta, turha ottaa, päinvastoin haitat ovat mittavat. Ylimitoitettua tämä rokottamishy**eria.

Josko suojaisi pahimmalta kun ja jos korona iskee, ettei heti kuole. Toisaalta...

Vierailija
19/46 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tullut mieleen että jo sairastuneen rokottamisessa ei ole mitään järkeä. Miksi hemmetissä sotkisin luonnon antaman erinomaisen immuniteetin jollain teollisella virityksellä joka ei suojaa murto-osaakaan siitä mitä minun immunipuolustukseni tekee sairastettuani sen. Toisekseen. Mitäs luulisit että se minun immunipuolustus tekee kun huomaa elimistössä jonkin teollisen koronorokotteen? No tietysti hyökkää sitä rokotetta vastaan!

Vierailija
20/46 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne sielä teholla, joilla on putki kurkussa, tiedätte varmaan etteivät ole normi mitoissaan... Mitä muuta täältä löytyy kun hesellä ja roskaruualla kasvaneita nuoria aikuisia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän