Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää kaverin raskaus

Vierailija
21.07.2021 |

Tulin raskaaksi pari vuotta sitten ja huomasin, että eräs ystäväni tuli minulle siitä TODELLA kateelliseksi. Hän jatkuvasti letkautti ilkeyksiä ja häntä ei kiinnostanut minun raskauteni ollenkaan ja näin hänestä kuinka hänellä oikein kiehui kun sanoin jotain asiaan liittyvää. Jos kävimme yhdessä ulkona lapsen syntymän jälkeen niin hän ilmoitti jo etukäteen että ”mä en sit jaksa kuunnella mitään äitijuttuja tänään”.
Hän on itse todella huonossa suhteessa ja he ovat eronnut usein ja nyt hän ilmoitti olevansa raskaana tälle kamalalle miehelle. Minua ärsyttää nyt hänen raskaus ja tuntuu, että hän hankkiutui raskaaksi koska minäkin sain lapsen. En ole ollenkaan onnellinen heidän puolestaan, koska heidän suhde on niin kamala ja siihen tilanteeseen ei lapsi sovi, eikä mielestäni lapsi saa olla syy joka korjaisi suhteen. En tiedä mitä teen. Olenko itse myrkkyä kuin edes ajattelen tällä tavalla?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vain halusi lapsen, eikä ole aikomustakaan pelastaa suhdetta lapsella.

Aikuiset ihmiset tekee elämällään mitä haluaa. Ei kukaan hankkiudu raskaaksi sen takia, että kaverikin oli raskaana.

Vierailija
2/40 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet lasun, lapsen paikka ei ole kamalassa suhteessa, jos äiti ei halua ystävien kanssa puhua näin tärkeistä asioista, niin viranomaiset voivat pakottaa kuuntelemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvällä tuurilla kaveri yrittänyt vuosia saada vauvaa. Tuskin kukaan hankkii lasta siksi että on kaverille kateellinen (paitsi ehkä siinä mielessä, että raksuatuminen itsellä kestää ja kestää). Eli kyllä vikaa löytyy nyt ap:n päästäkin.

Meillä meni pitkään ja oli monta keskenmenoa ennenkuin viimein saatiin lapsi. Aloin olla katkera, kun kaverit onnistuivat ja minä en. Yritin kyllä peittää sitä, mutta huonosti. Helpointa oli vain sivuuttaa kaikki raskaus ja vauvajutut. Pahoittelin jälkeenpäin kyllä ja lapsiakin sitten sain.

Vierailija
4/40 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä vain halusi lapsen, eikä ole aikomustakaan pelastaa suhdetta lapsella.

Aikuiset ihmiset tekee elämällään mitä haluaa. Ei kukaan hankkiudu raskaaksi sen takia, että kaverikin oli raskaana.

Tämä. Itsekkäistä syistä lapsi väännetään, ei siksi että se lapsi saisi ilmastokriisistä jotain nautintoa.

Vierailija
5/40 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elät omaa elämääsi ja kaverisi elää omaansa.

Fakta: kaverisi saa lapsen. Sinun tulee tiedostaa, että tuo odotettu lapsi on oikea ihminen, joka syntyy muutaman kuukauden kuluttua, eikä ole sinun asiasi arvioida sitä sopiiko hän johonkin tilanteeseen vai ei.

Vierailija
6/40 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin elän tällä hetkellä huonohkossa suhteessa, kaverini varmaan sanoisi sitä kamalaksi. Olen aina halunnut lapsia ja kohta alkaa tulla ikä vastaan, olen jo 33-vuotias. Huonohkossa suhteessani ei ole muuta vikaa, kuin, että emme ehkä ihan täysin sovi yhteen, läheisriippuvaisia totaalisen erilaisilla seksihaluilla. Kumpikin haluamme lapsen ja sitä vähän niinkuin yritämme, ei ole vielä onnistunut. Jotenkin symppasin kaveriasi, ei elämä ole vain sitä mitä sinä näet, siellä syvällä on PALJON kipeitäkin asioita, jotka vaikuttaa asioihin.

Minä haluan myös lapsen, vaikka en uskokaan olevani mieheni kanssa ikuisesti. Haluan sen lapsen. Mieskin haluaa.

Vierailija
7/40 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teet lasun, lapsen paikka ei ole kamalassa suhteessa, jos äiti ei halua ystävien kanssa puhua näin tärkeistä asioista, niin viranomaiset voivat pakottaa kuuntelemaan.

Tuolla periaatteella puolesta Suomen lapsista voisi tehdä lasun. Steriloitaisiinko vielä kaikki huonoissa suhteissa olevat? Eiköhän neuvola tätäkin perhettä kyykytä ihan itse, joten muiden ei tarvitse jatkaa kiusaamista.

Vierailija
8/40 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkiudu kostoksi itsekkin uudelleen raskaaksi.

Vierailija
9/40 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin elän tällä hetkellä huonohkossa suhteessa, kaverini varmaan sanoisi sitä kamalaksi. Olen aina halunnut lapsia ja kohta alkaa tulla ikä vastaan, olen jo 33-vuotias. Huonohkossa suhteessani ei ole muuta vikaa, kuin, että emme ehkä ihan täysin sovi yhteen, läheisriippuvaisia totaalisen erilaisilla seksihaluilla. Kumpikin haluamme lapsen ja sitä vähän niinkuin yritämme, ei ole vielä onnistunut. Jotenkin symppasin kaveriasi, ei elämä ole vain sitä mitä sinä näet, siellä syvällä on PALJON kipeitäkin asioita, jotka vaikuttaa asioihin.

Minä haluan myös lapsen, vaikka en uskokaan olevani mieheni kanssa ikuisesti. Haluan sen lapsen. Mieskin haluaa.

Etsi hyvä mies kenelle haluat sen lapsen, huonossa suhteessa lapsi päättyy pelinappulaksi, viimeistään eron jälkeen, yleensä myös ennen sitä, mikä pilaa lapsen lapsuuden, joskus koko elämän.

Vierailija
10/40 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat ikävältä ihmiseltä, Ap.

Ystäväsi raskaus ei kuulu sinulle tipantippaa ja tuskin häntä kiinnostaa sun mielipide.

Vierailija
11/40 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet myrkyllinen. Oma valintasi, miten kohtelet muita. Suosittelisin hakeutumista psykiatriseen osastohoitoon, sen verran sairas olet.

Vierailija
12/40 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaverin parisuhde olisi ok, niin olisitko silti ärsyyntynyt? Ettei vain kysymys olisi siitä, että sinun herranterttusi ei ole ainoa eikä nuorin palloposki joukossa ja se kismittää. Onhan se ikävää jos yhteisten tuttujen huomio jakautuu oman vauvan sijaan toisellekin vauvalle.

Vierailija
13/40 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee lasu kaiken varalta. Naisten hormonit sotkevat tervejärkisenkin ajattelun. Ihan vaan lapsen edun vuoksi.

Vierailija
14/40 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suhteessa tahtoo lapsen sen ei pidä olla oma tahto, vaan molempien, nainen voi hankkia nykyään lapsen helposti yksi hoidoilla.

Vierailija
15/40 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On niin outo kommentti, että täytyy olla ironiaa.

Vierailija
16/40 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etsi hyvä mies kenelle haluat sen lapsen, huonossa suhteessa lapsi päättyy pelinappulaksi, viimeistään eron jälkeen, yleensä myös ennen sitä, mikä pilaa lapsen lapsuuden, joskus koko elämän.

Kumppanuusvanhemmuus voi olla ihan hyväkin vaihtoehto. Eiköhän kirjoittaja miehensä kanssa tiedä parhaiten. Eikä se uuden miehen löytäminen vauvantekopuuhiin ole läpihuutojuttu.

Vierailija
17/40 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pohtinut tätä asiaa paljon. Jos nyt eroaisin ja viettäisin vuoden pari selviytyäkseni erosta, olen jo melkein 35. Sitten ehkä löydän paremman miehen, johon haluan tutustua kunnolla, ennenkuin sitoudun lapsiprojektiin, koska toisen mielenterveys ongelmista ei välttämättä tiedä kaikkea, toista ei tunne kovin hyvin ennen kuin alkuhuuru on hälventynyt silmistä. Sitten olenkin jo 38-vuotias.

Nykyinen mies sen sijaan EI ole hullu, emme vain sovi niin täydellisesti yhteen. Hänkin sen myöntää. Miksi emme saisi tehdä tässä suhteessa lasta, ikäänkuin kumppanuusvanhempina?

Vierailija
18/40 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hankkiudu kostoksi itsekkin uudelleen raskaaksi.

Surullista aina huomata kuinka matala äo näillä "synnyttäjillä" on.

Vierailija
19/40 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän se lapsi haluaisi, ja onko sillä mitään väliä edes?

Vierailija
20/40 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän se lapsi haluaisi, ja onko sillä mitään väliä edes?

Yleensä siittiöt ja munasolut haluavat kehittyä lapseksi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän