Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet ovat niin huonoja asiakaspalvelijoita? Puhuvat asiakkaan päälle, ovat ylimielisiä, tyhmiä jne.

Vierailija
21.07.2021 |

Mihin tahansa soitan ja jos mies-aspa vastaa niin tekisi mieli laittaa luuri saman tien kiinni ja useimmiten näin olisi kannattanutkin tehdä sillä niin huonoa ja ammattitaidotonta palvelua heiltä saa.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ne ovat miehiä. Itse olen jo 10v sitten lakannut kaiken yhteydenpidon miehiin.

Vierailija
2/36 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on, tosin ulkonäöllä palvelua voi nainen saada. Usein silloinkin vähättelyä. Suomessa monella aspalla tuntuu olevan samantyylinen asenne töihin kuin mikä idempänäkin on tuttua. Normaali kohteliaisuus, ystävällisyys ja asiallisuus koetaan jotenkin alistavaksi ja nöyryyttäväksi. Monille miehille taitaa käydä itsetunnon päälle, että häntä todennäköisesti varakkaampaa henkilöä pitää ”palvella” alisteisessa asemassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että sellaisen unen ap näki kertaa, ja vielä vastasit itsellesikin kaksi kertaa.

Vierailija
4/36 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut ruokakaupoissa ja joissain ravintoloissa hyvää palvelua miehiltäkin, mutta rautakaupoissa, kodinkoneliikkeissä, DNA-myymälässä ja vastaavissa kohtelu on usein juuri tuollaista mitä ap kuvaili. Myös puhelinmyyjien kohdalla voi olla 50/50 sattuuko mukava vai ylimielinen mies, naispuhelinmyyjien kohdalla 90 % yrittää auttaa tai kuulostaa ainakin ystävälliseltä.

Vierailija
5/36 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina saanut hyvää asiakaspalvelua, niin puhelimessa, chatissa, kuin kasvoikkainkin, nimenomaan miehiltä.

Enkä ole enää nuori nätti nainen.   Mutta siitä huolimatta palvelu on ollut ystävällistä, kohteliasta ja  asiakasta huomioivaa.

Vierailija
6/36 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, minulle kasvokkain tehtävässä asiakaspalvelussa ainoat todella hyvät ja mieleenjäävät asiakaspalvelijat ovat olleet miehiä. Naisilta tulee kohtelias perussuoritus.

Puhlimitse naisissakin on ollut tosi mukavia aspoja. En tiedä, miksi kasvokkain naisten kanssa siitä jää aina liukuhihnaolo.

M30

Vierailija
7/36 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman ilmiön naismyyjien kohdalla, palvelu on töykeää ja töksäyttelevää, etenkin rautakaupassa hyvinkin alentavaa ja epäkohteliasta. Jos miehenä kysyn jotain naismyyjältä niin ihmettelevät usein, että miten mies ei muka tätä tiedä, pitäisikö jättää nämä jutut ammattilaisille jne. 

Vierailija
8/36 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut ruokakaupoissa ja joissain ravintoloissa hyvää palvelua miehiltäkin, mutta rautakaupoissa, kodinkoneliikkeissä, DNA-myymälässä ja vastaavissa kohtelu on usein juuri tuollaista mitä ap kuvaili. Myös puhelinmyyjien kohdalla voi olla 50/50 sattuuko mukava vai ylimielinen mies, naispuhelinmyyjien kohdalla 90 % yrittää auttaa tai kuulostaa ainakin ystävälliseltä.

Sama täälläkin, mutta poikkeuksia on. Kylläpä se autokin tuli ostettua siltä myyjältä, joka ei juurikaan ollut kiinnostunut koeajolla mukana olleesta miehestäni ja aikuisesta pojastani, vaan huomio koko ajan minut. XXL paikallinen miesmyyjä puhui koko ajan miehelleni, kun olin ostamassa polkupyörää itselleni. Lähdettiin pois ja sanoin miehelle, että täältä ei kyllä osteta ja mies oli samaa mieltä. Mies oli vain  kuskina, kävi katselemassa jotain kalastustarvikkeita, myyjää ei näkynyt ennen kuin mies tuli kohdalle kysymään että miltä se näyttää. Mun oli tarkoitus ajaa pyörä kotiin ja miehen palata autolla. Jäipä tekemättä se. No hyvä pyörä löytyi lähempää pyöräliikkeestä, jonne jakois kävellä ja miestä ei tarvittu mukaan. 

Vierailija
9/36 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on juuri näin. 

Vierailija
10/36 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks tää nyt sitä naisvihaa?

Vierailija
11/36 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aloituksessa olisi nainen miehen tilalla, niin intersektionaaliset feministit tulkitsisivat sen misogyniaksi, eli naisvihaksi. Nyt taas tämä kommentti on intersekstionaalisen feminismin mukaan misogyniaa, koska kritisoin intersektionaalista feminismiä. Joudunko siis vankilaan? Ehkä vielä joskus joutuu.

Vierailija
12/36 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos aloituksessa olisi nainen miehen tilalla, niin intersektionaaliset feministit tulkitsisivat sen misogyniaksi, eli naisvihaksi. Nyt taas tämä kommentti on intersekstionaalisen feminismin mukaan misogyniaa, koska kritisoin intersektionaalista feminismiä. Joudunko siis vankilaan? Ehkä vielä joskus joutuu.

Postmodernia logiikkaa.

Vierailija
13/36 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät vaan sovi eivätkä pysty samoihin töihin kuin naiset. 

Vierailija
14/36 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätkä naiset pysty samoihin töihin kuin miehet. Tämänkö itsestäänselvyyden tulit meille kertomaan?

Vierailija
15/36 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä on tosiaan tapana keskeyttää ja puhua päälle. Eivät kuuntele asiakasta loppuun. Kuuntelemisen pitäisi olla aspalla ihan perustaito mutta ei onnistu miehiltä. Eihän siinä voi silloin mitenkään palvella asiakasta oikeellisesti jos ei malta kuunnella tai ei ymmärrä kuulemaansa. Ehkä mies-aspat ovat keskivertoa tyhmempiä.

Vierailija
16/36 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran sattui hyvää asiakaspalvelua kun nuori naismyyjä tuli sovittamaan komeaa pukua komealle miehelle. Hoonattiin paikat kunnolla sovituskopissa kun ei ollut muita asiakkaita. Olen ostanut vaatteet sieltä vastakin, vaikka samaa myyjätärtä en ole tavannut.

Vierailija
17/36 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intersektionaalisen feminismin mukaan ns. ylöspäin on sallittua löydä. Eli naiset omaa sorrettuna ryhmänä korkeamman uhristatuksen kuin miehet. Naisten miehiin kohdistama kaikenlainen kritisointi sallittua.

Intersektionaalista postmodernia feminismiä opetetaan yliopistoissa.

Vierailija
18/36 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset pystyvät samoihin töihin kuin miehet, mutta miehet eivät pysty samoihin töihin kuin naiset. Sen vuoksi naisten osaamisesta pidetään niin suurta meteliä jotta on saatu käännettyä huomio pois siitä että ne ovat miehet ketkä eivät kykene samaan kuin naiset, eikä päinvastoin.

Vierailija
19/36 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkään ei voi nyt aiheesta keskustella asiallisesti kun joku työtön miesreppana joka häiriköi palstalla päivittäin on nyt pilaamassa tämänkin keskustelun.

Vierailija
20/36 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikka ainoa paikka päästä ääneen, kotona kun tulee tuutin täydeltä koko ajan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi