Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo kävi vieraissa

Vierailija
28.07.2014 |

Vaimo oli viikonloppuna kavereidensa kanssa juhlimassa ystävän syntymäpäiviä. Ilta venyi pitkälle ja hän ilmoitti jäävänsä kaverinsa luokse yöksi, eikä siinä mitään. Lauantaina kotiin tullessaan oli kovin vaisu mutta ajattelin olevan krapulaa tai väsymystä, emme paljoa puhuneet kun halusi lepäillä.

Illalla vaimo kuitenkin tuli itkien kertomaan pettäneensä minua, ja aloin kyselemään hermostuneena missä, kuka, miksi jne. Minulla on aina ollut ehdoton linja pettämisen suhteen, eli kerrasta suhde/avioliitto poikki - näin ainakin ajattelin.

Juteltiin sitten tapahtuneesta ja tivailun jälkeen vaimo sanoi pettäneensä minua ystävättärensä kanssa! Menin aivan sanattomaksi enkä osannut olla asiasta enää niinkään vihainen. Järki sanoo että minun pitäisi olla aivan raivoissani, mutta melkein päinvastoin tuntuu jopa kiehtovalta ajatukselta vaimo naisen kanssa. Emme puhuneet tästä juuri enempää, menin liian hämilleni tilanteesta ja pyysin aikaa miettiä asiaa.

En osaa käsitellä tätä lainkaan oikein, mitä ihmettä tässä pitäisi tehdä!

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo tilanne. Olen itse nainen ja mietin tälläistä tilannetta toisinpäin. Kyllä minuakin tavallaan kiihottaisi se, jos mieheni pettäisi minua toisen miehen kanssa. Haluaisin ehkä jopa nähdä uusinnan tästä pettämisestä ja osallistua tavalla tai toisella siihen mikäli mahdollista.

Mieheni on melko hetero, mutta näistäkin asioista meillä monta kertaa keskusteltu ja kumpikin meistä on myöntänyt sen, ettei ole välttämättä 100% hetero, ehkä vain 80-90% ja jotkut yksilöt vain sukupuoleen katsomatta saattavat kiihottaa, vaikka ei näistä mitään uhkaa parisuhteelle ole.

Itse olen suudellut naista ja mieheni on ottanut suihin (kerran) eräältä miesihastukseltaan. Jos jompi kumpi meistä pettäisi toista samaa sukupuolta olevan partnerin kera, niin se menisi kokeilunhalun piikkiin. Tietenkin eri asia se, jos toinen huomaa tykkäävänsä siitä enemmän kuin heteroseksistä. Mutta oudolla tavalla kiihottava ajatus tuo on, eikä lainkaan sama asia kuin toisen naisen/miehen vaihtaminen toiseen.

Vierailija
22/24 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni se ei ole pettämistä jos nainen tekee jotain naisen kanssa ja samoin jos mies tekee jotain miehen kanssa. En vaan pidä sitä pettämisenä enkä osaa siitä suuttua, enkä pode huonoa omatuntoa jos teen jotain naisen kanssa, koska sehän on nainen. Olenkohan outo ? Toki eri asia jos nainen on suhteessa naisen kanssa ja tekee jotain toisen naisen kanssa, mutta jos on suhde jossa nainen+mies en pidä sitä pettämisenä jos jompikumpi on saman sukupuolen kanssa muuten tekemisissä. Miesten kanssa en tee yhtään mitään, en tanssi enkä edes puhu mitään, siitä tulee huono omatunto ja eri sukupuolen kanssa tehtäville jutuille (kuten edes tanssi) suhteen meillä on nollatoleranssi. Luulin että tämä on normaalia mutta ehkä ei, hassua vaan ajatella että sinä sekä naisesi pitävät tuota pettämisenä vaikka se olikin nainen.. Ehkä sinäkin voisit ajatella niikuin minä ja mieheni, että on ok olla saman sukupuolen kanssa mutta kaikki eri sukupuolen kanssa on väärin ? (: N20

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 17:13"]

Kyllä mun vaimo saa ihan luvan kanssa naisten kanssa peuhasta. :)

[/quote]

Mun myös.

Vierailija
24/24 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä näkis akka oven ja kerrasta ulos!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi