Vaimo kävi vieraissa
Vaimo oli viikonloppuna kavereidensa kanssa juhlimassa ystävän syntymäpäiviä. Ilta venyi pitkälle ja hän ilmoitti jäävänsä kaverinsa luokse yöksi, eikä siinä mitään. Lauantaina kotiin tullessaan oli kovin vaisu mutta ajattelin olevan krapulaa tai väsymystä, emme paljoa puhuneet kun halusi lepäillä.
Illalla vaimo kuitenkin tuli itkien kertomaan pettäneensä minua, ja aloin kyselemään hermostuneena missä, kuka, miksi jne. Minulla on aina ollut ehdoton linja pettämisen suhteen, eli kerrasta suhde/avioliitto poikki - näin ainakin ajattelin.
Juteltiin sitten tapahtuneesta ja tivailun jälkeen vaimo sanoi pettäneensä minua ystävättärensä kanssa! Menin aivan sanattomaksi enkä osannut olla asiasta enää niinkään vihainen. Järki sanoo että minun pitäisi olla aivan raivoissani, mutta melkein päinvastoin tuntuu jopa kiehtovalta ajatukselta vaimo naisen kanssa. Emme puhuneet tästä juuri enempää, menin liian hämilleni tilanteesta ja pyysin aikaa miettiä asiaa.
En osaa käsitellä tätä lainkaan oikein, mitä ihmettä tässä pitäisi tehdä!
Kommentit (24)
cool story bro can u tell it again pls
Aina olen yrittänyt pitää vaimon tyytyväisenä. Saa mitä haluaa enkä itse vaadi yhtään mitään häneltä.
ap
Toimit niinkuin sydän sanoo =)
Useat haluavat kokeilla samaa sukupuolta, ihan miehistäkin. Laita kokeilun piikkiin. En minäkään osaisi tuosta suuttua. Vai onko ne ihan lovena?
Oliko syynä kokeilunhalu vai oliko ihan tunnetasolla kiinnostunut?
Pyrkisin varmaan kimppailemaan. Jos kokemus heillä hyvä niin epäilen että jatkavat. t. nainen
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 13:13"]
Aina olen yrittänyt pitää vaimon tyytyväisenä. Saa mitä haluaa enkä itse vaadi yhtään mitään häneltä.
ap
[/quote]Olet ilmeisesti lapanen etkä mies
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 13:14"]
Toimit niinkuin sydän sanoo =)
Useat haluavat kokeilla samaa sukupuolta, ihan miehistäkin. Laita kokeilun piikkiin. En minäkään osaisi tuosta suuttua. Vai onko ne ihan lovena?
[/quote]
Emme nyt ole hirveästi jutelleet, mutta olen siinä käsityksessä keskustelun perusteella että kyseessä oli pelkkää seksiä alkoholin lisukkeena. En edes tiennyt vaimon pitävän naisista.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 13:11"]
sitä saa mitä tilaa, katso peiliin sillä tyytyväinen vaimo ei petä
[/quote]
Klassikko.
Mies pettää; mies on sika. Nainen pettää; mies on sika.
Tunteet ratkaisevat minusta paljonkin. Kysy eukoltasi miksi näin pääsi käymään ja mikä siihen johti. Voi olla, että saat vastaukseksi jotakin pitkään salaa vähän ihastunut tms. Silloin jättäisin vaimon miettimään missä ne tunteet oikeasti ovat. Asia on ehkä kevyempi, jos vastaus on luokkaa tuli vain puheeksi yllättäin ja kontrolli petti ja päätettiin kokeilla.
Mutta niin tai näin, koita varmistaa että olet todella vaimolle se ykkönen. Muuten jäät varmasti nuolemaan haavojasi.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 13:22"]
Tunteet ratkaisevat minusta paljonkin. Kysy eukoltasi miksi näin pääsi käymään ja mikä siihen johti. Voi olla, että saat vastaukseksi jotakin pitkään salaa vähän ihastunut tms. Silloin jättäisin vaimon miettimään missä ne tunteet oikeasti ovat. Asia on ehkä kevyempi, jos vastaus on luokkaa tuli vain puheeksi yllättäin ja kontrolli petti ja päätettiin kokeilla.
Mutta niin tai näin, koita varmistaa että olet todella vaimolle se ykkönen. Muuten jäät varmasti nuolemaan haavojasi.
[/quote]
Otan asian puheeksi kun saan itse tämän jotenkin käsiteltyä. Yritän nyt saada itsestäni irti jotain mustasukkaisuuden tai muuta tunnetta, kuten tällaiseen tilanteeseen pitäisi normaalisti reagoida. Jos olisi miehen kanssa peuhannut, olisin varmasti raivoissani mutta tämä on kuin toisesta ulottuvuudesta - eihän sukupuolella pitäisi olla merkitystä tällaisissa asioissa..
Jopas meni mutkikkaaksi tarinan juoni
Miehen kanssa se on oikeasti ollut. Sanoi vain noin että olisit paremmalla tuulella.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 14:16"]
Miehen kanssa se on oikeasti ollut. Sanoi vain noin että olisit paremmalla tuulella.
[/quote]
En jotenkin jaksa uskoa että valehtelisi kun kerran itse tunnustikin ja poti huonoa omaatuntoa. En ymmärrä miksi hän ajattelisi edes minun reagoivan kevyemmin jos on naisen kanssa, pettämistähän sekin on. ap
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 13:14"]Toimit niinkuin sydän sanoo =)
[/quote] Jos ap:n vaimo olisi pettänyt miehen kanssa, asia olisi tietysti ihan eri, vai mitä? Miksi se on aina niin, että ihan sama kuinka törkeästi nainen pettää jos pettäjäkaverina on toinen nainen. Vaikka olisikin kokeilua niin pettäminen on pettämistä! Siitä ei tee yhtään hyväksyttävämpää vaikka se olisi tapahtunut samaa sukupuolta olevan kanssa.
Av:lla olen törmännyt useaan otteeseen näihin lesbopettämisen kannattajiin. Mutta jos mies pettäisi toisen miehen kanssa on mies törkeä homo sika.
Minulla on vaimoni kanssa sellainen sääntö, että kännissä tehdyt vahingot menee, kunhan kertoo niistä eikä tule tavaksi. Salarakkaita, pitkiä ihastumisia seksillä tai työpaikkaromansseja en katsele ollenkaan.
Tsemppiä dude, uskon että hämmentävä tilanne.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 13:11"]sitä saa mitä tilaa, katso peiliin sillä tyytyväinen vaimo ei petä
[/quote] Entä silloin kun mies pettää vaimoaan? Eli vaimo ei ole silloin pitänyt miestään tyytyväisenä. Eikun ainiin, mies on sika. Aina.
Ei se homoa tee, jos kerran kokeilee...
Mä kyllä vaatisin päästä osingoille, perheensärkijä-lutka mukaan ensi lauantain kierrokselle?
Kyllä mun vaimo saa ihan luvan kanssa naisten kanssa peuhasta. :)
sitä saa mitä tilaa, katso peiliin sillä tyytyväinen vaimo ei petä