Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö lapsista aina mainita deittiprofiilissa? (Ei mainintaa = ei lapsia?)

Vierailija
20.07.2021 |

Kun olin sinkku ja aktiivisesti etsimässä kumppania, minulle selvisi eräillä treffeillä, että naisella oli kaksi lasta. Deittiprofiilissa ei ollut asiasta mitään mainintaa. Olin olettanut, että jos ei mainita lapsista, lapsia ei ole, niin en ollut kysynyt mitään. Miten tämä etiketti oikeasti menee? Asia ei koskaan selvinnyt, ja muut deittini olivat kaikki lapsettomia.

Tästä on neljä vuotta aikaa, jos sillä on väliä. (Tavat muuttuvat nopeasti.) Alustana oli Tinder. Olimme molemmat n. 30-vuotiaita, jos iällä on merkitystä.

Kommentit (89)

Vierailija
81/89 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en haluaisi miestä jolla on jo lapsia, joten kyllä toivoisin, että siitä mainittaisiin

Minulle ei kelpaisi nainen, jolla on lapsia. Kyllä naisen pitää tunnustaa heti, jos kersoja on.

Hyvin kelpaa kun ei vain kerro sinulle ja aamulla eri suuntiin.

Vierailija
82/89 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin eronnut äiti ja Tinderissä, kyllä mä koin että kaikki treffailuun vaikuttavat olennaiset asiat on syytä mainita heti esittelyssä. Joten kyllä, äitiyteni toin esille tekstissä. Valtaosa miehistä jätti kyllä lapsensa mainitsematta, eivätkä oma-aloitteisesti niistä kertoneet, joskaan eivät valehdelleetkaan kysyttäessä. Itse etsin ensisijaisesti lapsetonta. Useita ehdokkaita löysinkin ja parhaimman kanssa olen edelleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/89 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää haluaisin kyllä tietää. Koska lapset on mulle ehdoton ei.

Ite laittasin onko vai ei.

Vierailija
84/89 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin. Jos ei ole mainintaa lapsista, oletus on että niitä ei ole. Jos paljastuukin että on lapsia, on tietoa tarkoituksellisesti pimitetty eikä suhde sellaisen ihmisen kanssa etene niitä yksiä treffejä pidemmälle koska etsin rehellistä ihmistä. Jos olisi kertonut lapsista etukäteen profiilissa, ongelmaa ei olisi.

Vierailija
85/89 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen maininnut, ettei lapsia ole, silti joka jeppe kysyy sitä vielä erikseen. Eivät kuulemma keksi muuta kysyttävää, kun olen jo laittanut kaikki perusasiat profiiliini... Olen joka tapauksessa niin vanha, ettei minulla voisi edes pieniä lapsia olla. Minulta kysytään myös usein, haluanko lapsia... Nykyään on kuulemma niin hyvät hoidot, että voi vielä vanhanakin saada kersoja! :D

Jostain syystä lähiakoina minulta on useamman kerran kysytty tekisinkö vielä lapsia vaikka olen sanonut että en.

Joten niiden jotka haluaa tuvaisuudessa lapsia pitäisi sekin mainita profiilissa niin ei kukaan tuhlaa aikaa. Ja uskoa kun toinen on sanonut ettei lapsia ole tulossa lisää!

Vierailija
86/89 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin, että se lapsitilanne lukisi siellä. Mulla lukee, että oon vela ja oletan, että se karsii aika hyvin ihmisiä. Oon kiinnostunut vaan lapsettomista miehistä.

Kerran yhden miehen kanssa viestiteltiin pitkään, oletin sen olevan lapseton. Sen kuvailu elämästään oli lapsettoman elämää. Jotenkin siltä unohtui mainita, että kaksi lasta vuoroviikoin. Tuli huijattu olo. Nykyään sitten aina kysyn suoraan heti alussa.

Vierailija
87/89 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti kannattaa. Yritin tapailla miestä, jolla lapsia, mutta vaikeaa oli, kun suunnitelmat saattoivatkin muuttua lasten takia. Lemmikit hyvä ilmoittaa myös.

Pitäisi mainita myös jos myöhästelee usein. Se vasta suunnitelmia muuttakin ja hyvin nopealla varoitusajalla.

Ehdottomasti myöhästely pitää mainita profiilissa! Lapsiakin ärsyttävämpi asia!

Leffat, pöytävaraukset, kaikki menee ohi ja itse seisoo turhaan vaan odottamassa.

Myöhästelijät laittakaa se sinne profiiliin!

Vierailija
88/89 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juttelin kerran monta viikkoa tyypin kanssa joka sitten ohimennen tokaisi että joo muksu on joka toinen vkl.

Meni maku täysin jo siitä ettei koe omaa lastaan niin tärkeäksi ettei siitä viikkokausiin mainitse mitään.

En tajua, miksi jotkut juttelevat monta viikkoa ennen tapaamista. Tuntuu ihmeelliseltä ajanhukalta, kun sitten tavatessa voi alle minuutissa nähdä, ettei tästä mitään romanttista suhdetta tule koskaan.

Treffit ei itselläni ainakaan järjesty minuutissa. Siihen menee kyllä aikaa ja rahaa. Treffailu on kohtuu kallista. Usein sattuu vielä niin, että asumme eri paikkakunnilla, niin molemmilla menee aikaa ja rahaa menee jo paikalle tulemiseen. Lisäksi tietysti usein mennään syömään, joka ei toki ole ilmaista. Itse ainakin käytän myös jonkin verran aikaa laittautumiseenkin. Ja meneehän treffeihin yleensä se koko lauantai, kun ei voi oikein muita suunnitelmia tehdä. Minulle viikonloput ovat tärkeitä, koska teen hyvin pitkiä päiviä.

Eli haluan siis ensin viestitellä ja selvittää, että tulemme toimeen ja, että meillä on samanlaiset arvot. En myöskään ole samaa mieltä siitä, että ensinäkemältä tietää tuleeko suhteesta mitään. Sitä ei varsinkaan voi tietää, jos ei koskaan aiemmin edes ole juteltu. Hyvin pinnallista, jos vain ulkonäöstä tietää tuleeko suhteesta mitään

Eli haluat tavata vain ne mätsit,j joiden kanssa voisi potentiaalisesti syntyä vakava suhde? Ja kaikkea pitää suunnitella viikkokaupalla viimeistä yksityiskohtaa myöten joka asiassa? Kuulostat siltä, ettet myöhemmässäkään elämässä pystyisi spontaaniuteen, mikä on itselleni kumppanissa tärkeä ominaisuus, siis että voidaan tarvittaessa lähteä vaikka lomalle ilman sen kummempaa suunnittelua ilman, että asiasta tulee hirveä show.

Vierailija
89/89 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai pitää mainita, säästää itseltään ja muilta aikaa. Jos lapsia pimitetään pidän sitä valehteluna jo alkuun, koska ne määrittävät kuitenkin kyseisen ihmisen elämää ja vaikuttavat suuresti parisuhde-edellytyksiin. Paitsi ehkä siinä tapauksessa että niiden kanssa ei ole tekemisissä lainkaan. Mutta enpä kyllä sellaisenkaan kanssa haluaisi ruveta suhteeseen.

Eli käytännössä jos on mennyt lisääntymään en koske pitkällä tikullakaan ainakaan vakavassa mielessä. Tietysti jos on kuuma niin yhden illan juttu tai avoin tapailu voisi tulla kysymykseen, mutta enpä sellaista yleensä harrasta.

N36, lapsivapaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän