Varokaa uimolaa
Vein jokin aika sitten sinne korun, että katsovat saisiko sen korjattua (oli osin hajalla, sieltä ostettu, sarjaan kuuluva. Lupasivat että voivat joko lähettää korjattavaksi valmistajalle takuuseen, tai sitten paikan päällä korjaavat muutamalla eurolla. No sitten ilmoittivat, että ei mene takuuseen, koska ei ole aito (takuulla on aito, kuitista näkee, kuitti oli yhä tallella). Suostuivat kyllä korjaamaan sen, mutta monta kertaa alunperin luvattua kalliimmalla.
Marssin tietenkin liikkeeseen, kuitin kanssa, ja osoitin että on aito. Myyjä vänkäsi, mutta lopulta myönsi, että kai se sitten on aito, eivät kuitenkaan suostuneet lähettämään valmistajalle, vaan korjasivat itse. Toki veloituksetta, mutta taisi jäädä uimolan asioinnit siihen. Onneksi samaa korusarjaa saa muualtakin Seinäjoelta. Prisman kultakaupassa näytti olevan ok valikoimat. Jos vielä täältä hankin lisää ko sarjaa, ostan sieltä.
Tai sitten suosiolla tilaan nettikaupasta, olen jotain tilannut sieltä, eikä yhdenkään kanssa ole ollut ongelmia.
Millaisia kokemuksia muilla on ko liikkeestä ostamisesta tai korjauttamisesta? Kellon ym pattereiden vaihdossa ei minulla ole koskaan tuolla ollut ongelmia, mut silti vaihdatan kellon paristot tulevaisuudessa muualla.