Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huono olo

Vierailija
28.07.2014 |

Voiko se olla tämä tauoton kuumuus ja tukaluus mikä tämän nyt aiheuttaa? pari päivää ollut tukaluuden ja hermokireyden lisäksi öklö olo, mahaakin jotenkin nippailee, etoo.

Mitään mahatautia en usko mistään saaneeni, muu perhe ok. Viimeyönä kun valvoin vielä 02 jälk kuumuuden takia niin mahakin oli outo, kipoileva.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi johtua, tai olet raskaana.

Vierailija
2/7 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla siitäkin. Tai sitten sinulla on tullut happovaivoja, ne aiheuttaa juuri mahan nippailua ja kuvotuksen tunneta, samoin outoa täyteyden tai onttouden tunnetta ylävatsalla. Jos oireet on ylävatsalla ja lisäksi etoo, voisi kokeilla vaikka ilman reseptiä saatavia närästyslääkkeitä, että auttaisiko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko muistanut juoda riittävästi?

Vierailija
4/7 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt voi johtua vaikka mistä! Ehkä muu perhe ok, jos olet eka perheestä joka sairastaa. Voi hyvin olla myös kuumuus.

Mulla on ollu olo vaihdellen... pari pv ruoka ei maistu juuri ollenkaan ja sit yhtenä päivänä siinä välissä tuntuu, että pitää tankata senkin edestä

Vierailija
5/7 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vois kai sitä juoda enemmänkin, mutta parhaillaankin on reilun 3dl vesilasillinen sitruunatipoilla kohta tyhjä.

ap

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 11:18"]

Oletko muistanut juoda riittävästi?

[/quote]

Vierailija
6/7 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ihan samallainen olo! Meinaa vaan taju lähteä kun töitä yritän tehdä! :(

Samalla kamala nälkä mutten pysty syömään kun etoo, oon vielä labrassa töissä ja täällä elintarvikkeet ym välillä haisee niin kyllä meinaa oksukin lentää! :(:(

Vierailija
7/7 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi