Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mitä töitä kauppatieteiden kandi saa vai saako mitään?
20.07.2014 |
Olen haaveillut, että lähtisi kandin jälkeen jonnekin päin Eurooppaa töihin, ja suorittaisi siinä työn ohella jossain vaiheessa maisterinkin. Olen katsellut työpaikkailmoituksia ainakin Briteistä, Saksasta ja Sveitsistä, ja bachelor tuntuu riittävän esimerkiksi junior/assistant controller-toimeen, mihin Suomessa vaaditaan maisteri JA työkokemusta alalta x JA kielitaitoa ym.
Saako tuolla kauppatieteiden kandilla mitään töitä Suomesta, vai olisiko syytä lähteä vähän maailmalle?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa