Nukutaanko teillä kesälomalla pitkään vai herätäänkö aikaisin?
Meillä minä nukkuisin pitkään, yhteentoista saakka. Mies taas olisi jo 7-8 aikaan ylhäällä. :-/
Kommentit (8)
Ehkä tunnilla liukuu aikataulu myöhemmäs molemmista päistä
Lomalla nukkui koko perhe johonkin iltapäiväyhteen-kahteen. Nukkumaan mentiin joskus aamuyöstä, usein 4-5 aikaan. Nyt tänään taas paluu töihin, enkä viitsinyt mennä ollenkaan nukkumaan viime yönä kun oli vasta lomanaikainen nukkumaanmenoaika, kun piti jo aloittaa aamutoimet että ehtii kahdeksaksi töihin.
Minä herään lapsen kanssa 8-9 aikaan, mies nukkuisi vaikka klo 18 jos voisi..nousee kuitenkin viim. klo 15, päähän ottaa mutta en ole tähän 8 vuoteen keksinyt tapaa saada sitä ylös helpommin..
Nukkuisinhan minä mutta vauva herää joka aamu n klo 8. Muu oerhe nukkuu pidempään.
Mä olen herännyt n. 9.30-10. Tänään ylös klo 9 ja hiljalleen alan aikaistaa ylösnousua n. klo seitsemään. Ei sen takia, että töihin meno olisi helpompaa vaan siksi, että ehtii nauttia tästä viimeisestä lomaviikosta koko rahalla :)
Pitkään, usein on mennyt jopa yhdeksään.
Minä herään kahdeksan aikoihin. Mies ja teini nukkuu n.yhteentoista. Ulkomaanreissulla herätään kaikki aina aikaisin.