Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nukutaanko teillä kesälomalla pitkään vai herätäänkö aikaisin?

Vierailija
28.07.2014 |

Meillä minä nukkuisin pitkään, yhteentoista saakka. Mies taas olisi jo 7-8 aikaan ylhäällä. :-/

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä herään kahdeksan aikoihin. Mies ja teini nukkuu n.yhteentoista. Ulkomaanreissulla herätään kaikki aina aikaisin.

Vierailija
2/8 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tunnilla liukuu aikataulu myöhemmäs molemmista päistä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Justiinsa herättiin. :)

Vierailija
4/8 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomalla nukkui koko perhe johonkin iltapäiväyhteen-kahteen. Nukkumaan mentiin joskus aamuyöstä, usein 4-5 aikaan. Nyt tänään taas paluu töihin, enkä viitsinyt mennä ollenkaan nukkumaan viime yönä kun oli vasta lomanaikainen nukkumaanmenoaika, kun piti jo aloittaa aamutoimet että ehtii kahdeksaksi töihin.

Vierailija
5/8 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä herään lapsen kanssa 8-9 aikaan, mies nukkuisi vaikka klo 18 jos voisi..nousee kuitenkin viim. klo 15, päähän ottaa mutta en ole tähän 8 vuoteen keksinyt tapaa saada sitä ylös helpommin..

Vierailija
6/8 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkuisinhan minä mutta vauva herää joka aamu n klo 8. Muu oerhe nukkuu pidempään.

Vierailija
7/8 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen herännyt n. 9.30-10. Tänään ylös klo 9 ja hiljalleen alan aikaistaa ylösnousua n. klo seitsemään. Ei sen takia, että töihin meno olisi helpompaa vaan siksi, että ehtii nauttia tästä viimeisestä lomaviikosta koko rahalla :)

Vierailija
8/8 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkään, usein on mennyt jopa yhdeksään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi