Linnanmäen rannekkeet sikakalliita
Ajattelin mennä lasten kanssa Linnanmäelle, mutta taitaa jäädä reissu tekemättä. Rannekkeiden hinta 42e pituudesta ja lapsen iästä riippumatta. Eli 84 euroa yhteensä, vaikka lapset on 4 -ja 6-vuotiaita eli alle 120cm kummatkin. Ihan törkeen kallista eikä mitään opiskelija-alennuksia tietenkään. Monissa huvipuistoissa pienten lasten rannekkeet on halvempia.
Kommentit (66)
Olen käynyt kalliimmissakin huvipuistoissa
Kummatkin?
Eli kaksi lasta?
Miten tuosta saa 84€?
Kasarilla mentiin pummilla sisään.
Mun mielestä tosi hyvä käytäntö että kaikille on sama hinta, laitteissa mihin pääsee saa kuitenkin käydä niin paljon kuin haluaa. Sisäänpääsy ei maksa mitään, se ei ole kaikkialla niin. Kertalippuja kannattaa suosia ihan pienille lapsille kun heidän kanssaan riittää pari laitetta, sillä ne ekat kokemukset ovat yleensä sitä että pelottaa tai ei jaksaisi istua laitteessa niin kauan että se pysähtyy..
Ihan pienten lasten kanssa ei tartte rannekkeita, Lintsillä on pienille ilmaislaitteita.
Sanni16kerava kirjoitti:
Kummatkin?
Eli kaksi lasta?
Miten tuosta saa 84€?
S kortilla 39e muuten 42e / ranneke
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt kalliimmissakin huvipuistoissa
No Linnanmäki on ainakin Suomen kallein huvipuisto tällä hetkellä. Eri juttu joku Disney Land ulkomailla.
Ap
Sanni16kerava kirjoitti:
Kummatkin?
Eli kaksi lasta?
Miten tuosta saa 84€?
Niin, kaksi lasta. 42+42=84
Vierailija kirjoitti:
Ihan pienten lasten kanssa ei tartte rannekkeita, Lintsillä on pienille ilmaislaitteita.
Nettisivuilla luki, että siellä on huikeat kaksi ilmaislaitetta.
Ap
Kalliita ovat joo. Tänään ostettiin minulle ja lapselle rannekkeet ja mietin, että isommalle ja kauempaa tulevalle perheelle huvipuistoreissu maksaa melkein ulkomaanmatkan verran, jos laskee rannekkeiden lisäksi mukaan mm. matkakulut ja ruokailut.
Linnanmäki antaa rahaa lastensuojelutyöhön, mutta sitten monen lapsen vanhemmalla ei ole rahaa viedä lapsiaan Linnanmäelle.
Vierailija kirjoitti:
Kalliita ovat joo. Tänään ostettiin minulle ja lapselle rannekkeet ja mietin, että isommalle ja kauempaa tulevalle perheelle huvipuistoreissu maksaa melkein ulkomaanmatkan verran, jos laskee rannekkeiden lisäksi mukaan mm. matkakulut ja ruokailut.
No jep! Me sentään asutaan pk-seudulla, mutta lomamatka Suomessa voi tosiaan tulla kalliimmaksi kuin viikon pakettimatka etelään. Pakko kai se on siellä Lintsillä käydä kun kerran ne lapset vaan on pieniä ja ovat sinne mankuneet. Muuten äänestäisin jaloillani.
Ihme että noilla riistohinnoilla on mennyt huvipuistoja konkkaan. Zones by särkänniemi, planet funfun, wasalandia...
Vierailija kirjoitti:
Linnanmäki antaa rahaa lastensuojelutyöhön, mutta sitten monen lapsen vanhemmalla ei ole rahaa viedä lapsiaan Linnanmäelle.
No joo, tiedän sossun maksaneen joillekin ihan hulttiovanhemmille hitto kolmelle kersalle liput Lintsille yms. mutta sit joillain opiskelijoilla ei ole varaa lapsiaan käyttää siellä. Pitäis kait olla joku työtön sossupummi tässä maassa niin tulis elämästä helpompaa.
Ap
Silti siellä Lintsillä on ollut aina ruuhkaa kun olen siellä käynyt. Mielummin ollaan käyty Tykkimäellä, en edes muista paljonko ranneke siellä maksaa. Voitaisiin ehkä käydä Lintsillä jos ranneke olisi satasen. :)
Toisaalta mä mietin et onko se niille lapsille nyt niin kamalaa jos ei sinne riistohintalintsille pääse. Ne on niin pieniä vielä. Itsestä vaan tuntuu pahalta kun en haluu et lapset jää mistään "paitsi" sen takii et mä vasta opiskelen.
Ap
Ei millään pahalla, mutta noin pienet lapset ilahtuvat vaikka ihan kotieläinpuistosta. Eivät he vielä ymmärrä jäävänsä mistään paitsi. Myöhemmin kyllä.
Meillä lapset on tykänneet tykkimäestä paljon. Siellä tuon ikäiset pääsee jo lähes kaikkiin laitteisiin ja jonojakaan ei niin paljon ole sattunut olla. Alue myös on kiva, eläinpiha ja kiipeilypuistokin siinä samassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nettisivuilla luki, että siellä on huikeat kaksi ilmaislaitetta.
Ap
8 ilmaislaitetta on. Ja muutamalla kertalipulla muihin laitteisiin. Se on meillä alle kouluikäisille riittänyt hyvin.
Ok, kiitos tiedosta. Arvostan.