Miksi olet ilkeä av:lla?
Ja oletko myös päin naamaa?
Rehellisiä vastauksia kehiin naiset! <
Olen taas muutaman päivän ihmetellyt mistä johtuu tämä kamala mollaaminen, haukkuminen ja ilkeily.
Kommentit (56)
Ja edelleen olen sitä mieltä, että visvavitut vääntää täällä taas aivan tyhjästä paskaa. Ketä kiinnostaa jos joku on kokenut jotain mielikuvitus "ilkeilyä".
Itse olen just sellainen kuin haluan niille joista en pidä. Ja en pidä av-wt-porukasta.
Hankkikaa elämä älkääkä täällä nalkuttako.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 12:05"]
Ja edelleen olen sitä mieltä, että visvavitut vääntää täällä taas aivan tyhjästä paskaa. Ketä kiinnostaa jos joku on kokenut jotain mielikuvitus "ilkeilyä".
Itse olen just sellainen kuin haluan niille joista en pidä. Ja en pidä av-wt-porukasta.
[/quote]
Ei pahalla, mutta millainen ihminen kutsuu netissä toisia nimityksellä visvatittu??
Sanotko noin ystävillesikin? :D
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 12:11"]
[/quote]
Ei pahalla, mutta millainen ihminen kutsuu netissä toisia nimityksellä visvatittu??
Sanotko noin ystävillesikin? :D
[/quote]
Siis visvavittu. Näemmä niin vastenmielinen sana, etten saanut kirjoitettua oikein...
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 11:54"]
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 11:35"]
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 10:39"]
En tiedä mikää siinä on, että oma kehu herättää minussa pienen pirun ja se antaakin sitten kaikille oikeuden olla minulle ikeä vastavuoroisesti...olen vain epävarma katellinen kusipää.
Eli kaksinaismoralismiä tämäkin aloitus...Minä olen niin fiksu, mutta muut...
[/quote]
Hmm, musta taas tässä aloituksessa ei ollut mitään omakehuun viittaavaa. Henk. koht olen kyllä sitä mieltä että ilkeys on väärin ja typerää. Sillä tapetaan paljon hyvää ja tehdään ilmapiiristä ankea joten kyllä muakin ihmetyttää miksi pitää tahallaan ilkeillä.
Ilkeästä ihmisestä tulee mieleen haavoittunut eläin joka pitää kaikkea mahdollista uhkana itselleen ja hyökkäilee miten sattuu. Tässäkin aloituksessa sinä näet jostain syystä negatiivisen tausta-ajatuksen (omakehu), minä en.
[/quote]
Joo ton oon pannu merkille että jotkut palstailijat näkee paljon herkemmin ylimielisyyttä ja omakehua sielläkin missä sitä ei toisten mielestä ole. Sen lisäksi että jotkut tosiaan näköjään nauttii huonon fiiliksen tuottamisesta toisille (haluaisin edelleen kuulla että minkä takia), jotkut on ehkä vaan herkempiä näkemään asiat negatiivisemmassa valossa ja provosoituvat sitten vittuilemaan? -t: 38
[/quote]
Jotkut palstailijat näkevät myös kaikessa katkeruuden ja kateuden, kun ei enää osatakaan vastata aiemmin sanottuun.
Mutta toistan vielä kolmannen kerran...(Lähdette mielummin mukaan hedelmättömään juupas eipäs keskusteluun) kun sanoisitte mielipiteen siihen syyhyn: sillä kompensoidaan omaa epävarmuutta.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 11:23"]
Haluaisin muistuttaa arvon lehmiä, että vittuilu ja suoraan sanominen eivät ole samoja asioita.
Että saakin olla typerä ihminen hän joka ei tätä tajua.
[/quote]
*reps* Piti sitten vielä lopuksi vittuilla. ;) Pata kattilaa soimaa. :D
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 11:04"]
En mäkään usko että netissä huutelevat ja trollaavat ihmiset on traumatisoituneita jostain, mutta mua kiinnostaa kyllä et miksi jotkut kokee toisen ihmisen loukkaamisen viihdyttävänä. Tekeekö se netin kasvottomuus sen ettei ajatella että ne läskit/wt:t/anorektikot/visvavitut on oikeesti ihmisiä, vai onko kyseessä huono itsetunto tai kyvyttömyys empatiaan? Vai onko vittuilijat sen verran nuorempaa porukkaa että käytös kuuluu ikävaiheeseen?
[/quote]
Ei loukkaaminen ole viihdyttävää vaan se, mitä loukkaamisesta seuraa: porukka alkaa näppäimet savuten kirjoittaa kommentteja. Ilkeilyhän on yhden sortin provosoimista. Jos keksii hyvän trollin, niin silläkin saa porukan tuohtuneena kirjoittamaan. Aina ei keksi, joten pieni tölväisy sopivaan kohtaan ajaa saman asian.
[/quote]
Mun mielestä osa yrittää oikeesti keskustella tästä ilmiöstä, ja jos mä nyt jonkun kommentteja voin kutsua tyhjästä paskan vääntämiseksi niin sun. Ootko jo päässy yläasteelta?
Tohon "kaikki av-palstalla on wt/hankkikaa elämä älkääkä täällä kommentoiko"-juttuun: Koetko että sulla itselläs kumminkin on elämä vaikka ootkin täällä kommentoimassa ja pidätkö ittees jotenkin tasokkaampana ihmisenä kuin muut palstailijat? Jos, niin se todistaa että toi sun argumentti ei pidä paikkaansa.
Jotkut kirjoitukset vaan nostavat karvat pystyyn ja herättävät kaikki alkukantaiset halut kirjoittaa pirullisesti. Eniten ehkä ärsyttävät kaikenkarvaiset besserwisserit, jotka kirjoittavat asiaatuntemattoma varmuudella puuta heinää, kun eivät viitsi nähdä edes sen verran vaivaa, että ottaisivat ensin asioista selvää. En siedä myöskään tyyppejä, jotka eivät osaa kunnioittaa toisia ihmisiä, jos näillä on vaikka erilainen maailmankatsomus. Tähän kategoriaan kuuluvat mm. kristittyjen pilkkaaminen. Ja aina ja ikuisesti ruotsin kielen asemasta peistä taittavat, he kun eivät koskaan, siis eivät koskaan tarvitse ruotsin kieltä. eikä se suomalaisten mollaaminen ja muihin vertailu saa minua silittämään myötäkarvaan.
Alapeukkuja odotellessa
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 12:33"]Jotkut kirjoitukset vaan nostavat karvat pystyyn ja herättävät kaikki alkukantaiset halut kirjoittaa pirullisesti. Eniten ehkä ärsyttävät kaikenkarvaiset besserwisserit, jotka kirjoittavat asiaatuntemattoma varmuudella puuta heinää, kun eivät viitsi nähdä edes sen verran vaivaa, että ottaisivat ensin asioista selvää. En siedä myöskään tyyppejä, jotka eivät osaa kunnioittaa toisia ihmisiä, jos näillä on vaikka erilainen maailmankatsomus. Tähän kategoriaan kuuluvat mm. kristittyjen pilkkaaminen. Ja aina ja ikuisesti ruotsin kielen asemasta peistä taittavat, he kun eivät koskaan, siis eivät koskaan tarvitse ruotsin kieltä. eikä se suomalaisten mollaaminen ja muihin vertailu saa minua silittämään myötäkarvaan.
Alapeukkuja odotellessa
[/quote]
Moi autisti!
Provoilu on kielletty palstan säännöissä.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 12:21"]
En mäkään usko että netissä huutelevat ja trollaavat ihmiset on traumatisoituneita jostain, mutta mua kiinnostaa kyllä et miksi jotkut kokee toisen ihmisen loukkaamisen viihdyttävänä. Tekeekö se netin kasvottomuus sen ettei ajatella että ne läskit/wt:t/anorektikot/visvavitut on oikeesti ihmisiä, vai onko kyseessä huono itsetunto tai kyvyttömyys empatiaan? Vai onko vittuilijat sen verran nuorempaa porukkaa että käytös kuuluu ikävaiheeseen?
[/quote]
Ei loukkaaminen ole viihdyttävää vaan se, mitä loukkaamisesta seuraa: porukka alkaa näppäimet savuten kirjoittaa kommentteja. Ilkeilyhän on yhden sortin provosoimista. Jos keksii hyvän trollin, niin silläkin saa porukan tuohtuneena kirjoittamaan. Aina ei keksi, joten pieni tölväisy sopivaan kohtaan ajaa saman asian.
[/quote]
Kiitos asiallisesta kommentista!
Mä ymmärrän kyllä että se huvittaa, jos tekee jonkun iha jäätävän typerän alotuksen tai huijaa jotain kommentoijaa, ja sit naureskelee kun se uppoo kuin kuuma veitsi voihin. Oon bongaillu oikeesti huvittavii edellämainitunlaisia ketjuja aina silloin tällöin täältä ja muualta.
Mun mielestä nettitrollaus ja provoilu on kuitenkin taitolaji, eikä kaikkee asiatonta pään aukomista voi mun mielestä kuitata provoiluna. Onko esimerkiksi kaikkien haukkiminen white trashiksi, läskiviha-alotukset ja bloggaajien yläastetyylinen haukkuminen myös pelkkää provoilua? Entä esimerkiksi se, kun joku tekee alotuksen jossa kyselee vaikka laihdutusvinkkejä ja sit sinne aina jonkun pitää kirjottaa niitä "tapa ittes, läski" -kommentteja. Onko siinäkin odotuksena että nousee hirvee paskamyrsky ja on viihdyttävää kun saa oikein monta alapeukka ja jengi vastaa että ei kellekään ihmiselle noin saa sanoa?
En mä oo ilkee täällä :3 T: Ilkeä oinas.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 12:05"]Ja edelleen olen sitä mieltä, että visvavitut vääntää täällä taas aivan tyhjästä paskaa. Ketä kiinnostaa jos joku on kokenut jotain mielikuvitus "ilkeilyä".
[/quote]
Miksi noin hyökkäävää tekstiä koko ajan?
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 12:52"]
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 12:21"]
[/quote]
[/quote]
Kiitos asiallisesta kommentista!
Mä ymmärrän kyllä että se huvittaa, jos tekee jonkun iha jäätävän typerän alotuksen tai huijaa jotain kommentoijaa, ja sit naureskelee kun se uppoo kuin kuuma veitsi voihin. Oon bongaillu oikeesti huvittavii edellämainitunlaisia ketjuja aina silloin tällöin täältä ja muualta.
Mun mielestä nettitrollaus ja provoilu on kuitenkin taitolaji, eikä kaikkee asiatonta pään aukomista voi mun mielestä kuitata provoiluna. Onko esimerkiksi kaikkien haukkiminen white trashiksi, läskiviha-alotukset ja bloggaajien yläastetyylinen haukkuminen myös pelkkää provoilua? Entä esimerkiksi se, kun joku tekee alotuksen jossa kyselee vaikka laihdutusvinkkejä ja sit sinne aina jonkun pitää kirjottaa niitä "tapa ittes, läski" -kommentteja. Onko siinäkin odotuksena että nousee hirvee paskamyrsky ja on viihdyttävää kun saa oikein monta alapeukka ja jengi vastaa että ei kellekään ihmiselle noin saa sanoa?
[/quote]
Mä jo aiemmin sanoin, että en ilkeile kenellekään henkilökohtaisesti. Saatan sanoa esim "yök, en kyllä haluaisi läskejä ystävikseni". Ja sitten huvittuneena luen, miten osa alkaa tuohtuneena puolustella läskejä ja osa lähtee mukaan "joo, en mäkään". Olen itsekin läski ja monet ystäväni ovat. Tänne kirjoittamastani erhkä vain 5% pitää oikeasti paikkansa, 95% on täyttä puuta heinää.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 11:35"]
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 10:39"]
En tiedä mikää siinä on, että oma kehu herättää minussa pienen pirun ja se antaakin sitten kaikille oikeuden olla minulle ikeä vastavuoroisesti...olen vain epävarma katellinen kusipää.
Eli kaksinaismoralismiä tämäkin aloitus...Minä olen niin fiksu, mutta muut...
[/quote]
Hmm, musta taas tässä aloituksessa ei ollut mitään omakehuun viittaavaa. Henk. koht olen kyllä sitä mieltä että ilkeys on väärin ja typerää. Sillä tapetaan paljon hyvää ja tehdään ilmapiiristä ankea joten kyllä muakin ihmetyttää miksi pitää tahallaan ilkeillä.
Ilkeästä ihmisestä tulee mieleen haavoittunut eläin joka pitää kaikkea mahdollista uhkana itselleen ja hyökkäilee miten sattuu. Tässäkin aloituksessa sinä näet jostain syystä negatiivisen tausta-ajatuksen (omakehu), minä en.
[/quote]
Joo ton oon pannu merkille että jotkut palstailijat näkee paljon herkemmin ylimielisyyttä ja omakehua sielläkin missä sitä ei toisten mielestä ole. Sen lisäksi että jotkut tosiaan näköjään nauttii huonon fiiliksen tuottamisesta toisille (haluaisin edelleen kuulla että minkä takia), jotkut on ehkä vaan herkempiä näkemään asiat negatiivisemmassa valossa ja provosoituvat sitten vittuilemaan? -t: 38