Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi olet ilkeä av:lla?

Vierailija
28.07.2014 |

Ja oletko myös päin naamaa? 

Rehellisiä vastauksia kehiin naiset! <

Olen taas muutaman päivän ihmetellyt mistä johtuu tämä kamala mollaaminen, haukkuminen ja ilkeily.

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 10:39"]

En tiedä mikää siinä on, että oma kehu herättää minussa pienen pirun ja se antaakin sitten kaikille oikeuden olla minulle ikeä vastavuoroisesti...olen vain epävarma katellinen kusipää.

Eli kaksinaismoralismiä tämäkin aloitus...Minä olen niin fiksu, mutta muut...

[/quote]

Hä, milloin olen väittänyt olevani fiksumpi kun muut? Varmasti joku voi heittää minustakin tuon "lusikka-kauha" -sanonnan jossain suhteessa, mutta että ihmisten ilkeyden ihmettely olisi kaksinaismoraalista touhua... Olen kai tyhmä kun en oikein ymmärrä :D

Vierailija
22/56 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole aina ilkeä, mutta joskus olen. Palstahan on ajanvietettä, hupia. Jos kaikki vain yläpeukuttaisivat ja olisivat ystävällisiä toisilleen, täällä ei olisi mitään säpinää. Joskus siis ihan vain provoillakseni olen ilkeä. Ja se toimii, koska sillä saa aikaiseksi säpinää. Livenä olen oikein kiva ja ystävällinen enkä täälläkään ole ilkeä, jos on jo jotain säpinää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 10:43"]

En ole aina ilkeä, mutta joskus olen. Palstahan on ajanvietettä, hupia. Jos kaikki vain yläpeukuttaisivat ja olisivat ystävällisiä toisilleen, täällä ei olisi mitään säpinää. Joskus siis ihan vain provoillakseni olen ilkeä. Ja se toimii, koska sillä saa aikaiseksi säpinää. Livenä olen oikein kiva ja ystävällinen enkä täälläkään ole ilkeä, jos on jo jotain säpinää. 

[/quote]

Eli siis loukkaat muita, koska sinulla on tylsää?

-ap

Vierailija
24/56 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 10:11"][quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 10:09"]

Olen ilkeä koska voin ja koska osaan. Olen hyvin terävä kielestäni myös oikeassa elämässä, joskin myötätuntoa heruu läheisille enemmän.

[/quote]

Miten niin "koska voin ja osaan"? Kaikkihan "osaavat" olla ilkeitä. 

Mutta kysymys kuuluukin, miksi koet tarvetta olla ilkeä muille? Mitä kompensoit sillä?

[/quote]

Perus ämmien keskustelu. Jospa lopettaisit sen ylianalysoinnin ja tajuaisit että kaiken takaa ei löydykkään traumaa! Tosin sinä sillä lähihoitajan koulutuksella olet tietysti oikea ihminen arvioimaan noin muutenkin että mikä saa ihmisen kirjoittamaan ilkeästi. (:DD)

Omana motivaationani on niinkin suuri trauma kuin vuoroni odottelu tkssa! Paljon hauskempi lukea mammaraivoa kuin lässytystä ja päänsilittelyä. Hauska katsoa millaisia tekosyitä jotkut kirjoitfajat keksivät esim. ylipainolleen. :)

Vierailija
25/56 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä haukut muita ilkeiksi ja määrittelet heidän mieliteen ilkeilyksi?! Ja missä menee mielipide eron ja ilkeyden raja?! 

Sen ilmiön olen minäkin huomannut, että jos ei myötäile esim ap. aloitusta, ap. "puolustaa" omia heikkouksiaan haista sinä v**** tyylillä.

Vierailija
26/56 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 10:45"][quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 10:43"]

[/quote]

-ap

[/quote]

Omg! Av-mamma osaa lukea!!!

Vierailija
27/56 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha, teinit eksyneet taas tänne...

Vierailija
28/56 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 10:45"]

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 10:43"]

[/quote]

-ap

[/quote]

Useimmiten en loukkaa ketään henkilökohtaisesti vaan yleisellä tasolla. Esim pelkkä jonkin asian vähättely voi riittää kirvoittamaan ihmisten kielenkannat. Mutta joo, eihän sitä telkkaristakaan jaksa katsoa tylsiä ohjelmia, joten joskus tulee pistettyä palstalla vähän vipinää kanssapalstailijoihin :D

Vierailija
29/56 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä haukut muita ilkeiksi ja määrittelet heidän mieliteen ilkeilyksi?! Ja missä menee mielipide eron ja ilkeyden raja?! 

Sen ilmiön olen minäkin huomannut, että jos ei myötäile esim ap. aloitusta, ap. "puolustaa" omia heikkouksiaan haista sinä v**** tyylillä.

[/quote]

En ole haukkunut ketään. Minulla on sitten varmaan vähän erilainen maailmankatsomus, kun nämä kaikki "olet läski, se pettää sua, oot vaan laastari, mene hoitoon, ootko vähän idiottii, omg osaat lukea" -jutut täällä on ilkeilyä.

Vierailija
30/56 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 10:49"]

[/quote]

En ole haukkunut ketään. Minulla on sitten varmaan vähän erilainen maailmankatsomus, kun nämä kaikki "olet läski, se pettää sua, oot vaan laastari, mene hoitoon, ootko vähän idiottii, omg osaat lukea" -jutut täällä on ilkeilyä.

[/quote]

On mielestäni siis...

Vierailija
31/56 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 10:42"]

En tiedä mikää siinä on, että oma kehu herättää minussa pienen pirun ja se antaakin sitten kaikille oikeuden olla minulle ikeä vastavuoroisesti...olen vain epävarma katellinen kusipää.

[/quote]

Hä, milloin olen väittänyt olevani fiksumpi kun muut? Varmasti joku voi heittää minustakin tuon "lusikka-kauha" -sanonnan jossain suhteessa, mutta että ihmisten ilkeyden ihmettely olisi kaksinaismoraalista touhua... Olen kai tyhmä kun en oikein ymmärrä :D

[/quote]

Kur kur. Sitten se otetaan se pahimman martyyrin roolin, kun oma teksti ei myynytkään niin kuin sitä yritit myydä.

Vierailija
32/56 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojoo, ylläoleva on ihan oikeassa: ajatuksenani oli saada rehellisiä syitä ilkeilyyn, ei muiden analyysejä. Mutta joo, hyvää päivää...

-ap

Vierailija
33/56 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 10:49"]

[/quote]

[/quote]

Olet oikein oivallinen esimerkki...Mikä tarve sinulla on korostaa omaa erinomaisuuttasi suhteessa muihin?! Tavallinen ihminen osaa jättää edellä mainitut jutut omaan arvoonsa, eikä ruoki trollia. Sinun kaltaiset humblebragaajat ovat niitä käytöksen mahdollistajia.

Vierailija
34/56 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 10:53"]

Nojoo, ylläoleva on ihan oikeassa: ajatuksenani oli saada rehellisiä syitä ilkeilyyn, ei muiden analyysejä. Mutta joo, hyvää päivää...

-ap

[/quote]

Emaptia ja sympatia ei säteillyt niin kiukuttelen kuin pikkulapsi, jolta on viety kaikki lelut ja karkit. Ken leikkiin lähtee leikin kestäköön.

Vierailija
35/56 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tänne voi tulla kirjoittamaan itsestään sankaria ja muista "syypäitä" ja oikein tarjota ärsykeitä.

Vierailija
36/56 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään usko että netissä huutelevat ja trollaavat ihmiset on traumatisoituneita jostain, mutta mua kiinnostaa kyllä et miksi jotkut kokee toisen ihmisen loukkaamisen viihdyttävänä. Tekeekö se netin kasvottomuus sen ettei ajatella että ne läskit/wt:t/anorektikot/visvavitut on oikeesti ihmisiä, vai onko kyseessä huono itsetunto tai kyvyttömyys empatiaan? Vai onko vittuilijat sen verran nuorempaa porukkaa että käytös kuuluu ikävaiheeseen?

Vierailija
37/56 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 11:04"]

En mäkään usko että netissä huutelevat ja trollaavat ihmiset on traumatisoituneita jostain, mutta mua kiinnostaa kyllä et miksi jotkut kokee toisen ihmisen loukkaamisen viihdyttävänä. Tekeekö se netin kasvottomuus sen ettei ajatella että ne läskit/wt:t/anorektikot/visvavitut on oikeesti ihmisiä, vai onko kyseessä huono itsetunto tai kyvyttömyys empatiaan? Vai onko vittuilijat sen verran nuorempaa porukkaa että käytös kuuluu ikävaiheeseen?

[/quote]

26:lle piti siis osoittaa tämä

Vierailija
38/56 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 10:58"]

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 10:53"]

-ap

[/quote]

Emaptia ja sympatia ei säteillyt niin kiukuttelen kuin pikkulapsi, jolta on viety kaikki lelut ja karkit. Ken leikkiin lähtee leikin kestäköön.

[/quote]

Myönsin, että minua kritisoinut ihminen oli oikeassa. Hyvää päivää tälle vallitsevalle keskustelukulttuurille. 

Vierailija
39/56 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin muistuttaa arvon lehmiä, että vittuilu ja suoraan sanominen eivät ole samoja asioita.

Että saakin olla typerä ihminen hän joka ei tätä tajua.

Vierailija
40/56 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Hmm, musta taas tässä aloituksessa ei ollut mitään omakehuun viittaavaa. Henk. koht olen kyllä sitä mieltä että ilkeys on väärin ja typerää. Sillä tapetaan paljon hyvää ja tehdään ilmapiiristä ankea joten kyllä muakin ihmetyttää miksi pitää tahallaan ilkeillä.

Ilkeästä ihmisestä tulee mieleen haavoittunut eläin joka pitää kaikkea mahdollista uhkana itselleen ja hyökkäilee miten sattuu. Tässäkin aloituksessa sinä näet jostain syystä negatiivisen tausta-ajatuksen (omakehu), minä en.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme