Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut ihmiset keskustelee niin, että katsoo vuorotellen silmiin ja sitten alas "tisseihin"?

Vierailija
20.07.2021 |

Eli useimmat ihmiset katsovat vaan silmiin, mutta jotkut tekee niin että katsovat silmiin ja sitten katsovat sinua alaspäin ikäänkuin vilkuilisi välissä tissejä. Ihan siis naiset tai miehet saattaa tätä tehdä. Mikä juttu tämä on, onko joku psykologinen alistamisen keino, vai joku neuropoikkeavaan liittyvä?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnistaako kukaan

Vierailija
2/19 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alistamisen keino. Katso itsekin tisseihin tai housuihin. Tai pyydä kääntymään että näet takapuolen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei ainakaan tunnu luontevalta katsoa silmiin pitkiä aikoja. Pidän sitä hyvin uuvuttavana. Välillä haen katsekontaktin, sitten annan taas katseen harhailla.

Vierailija
4/19 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan. Olen aika isokannuinen ja ihmettelin miksi seurysteleva koulukaveri kyyläsi aika avoimesti keskustellessa tissejäni ilman että tyrkyttelin. Ne nyt vaan on siinä. Sitten selvisi että koulukaverini on ennen ollut nainen ja oli juuri sukupuolenkorjausprosessissa mieheksi. Hänen omat rintansa oli jo poistettu ja siis pohti jotenkin alitajuisesti mielessään tätä omaa prosessiaan. Buubsini muistuttivat hänen omia entisiään.

Uskaltauduin siis ottamaan puheeksi illanvietossa kun olimme jo jonkin aikaa tunteneet.

Tietty jotkut katsovat ihan muussakin mielessä, joskus jopa ovat käyneet käsiksi valitettavasti.

Olisinpa lautakasa.

Vierailija
5/19 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muita analyyseja aiheesta? Miksi esim naispuolinen pomoni tekee tätä, onko kateellinen salaa tisseistäni?

Vierailija
6/19 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos voi henkisesti huonosti, asiallisen katsekontaktin pitäminen voi olla vaikeaa.

Voit myös olla habitukseltasi 'tyrkky'.

Mutta aika elämäänkuuluvaa. 

Ei ehkä kannata hengitystä pidätellen odottaa tuon loppuvan, eikä etsiä pseudodiagnooseja. Jokseenkin normaalia. Tissit kiinnostaa.

Vierailija
7/19 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suulla kosteaksi, tissien väliin, kakkoseen, suuhun, ykköstä, kakkosta vuorotellen ja sit lopuks suuhun

Vierailija
8/19 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt, että onko se ehkä tapa saada keskustelukumppani epävarmaksi itsestään, eli vilkuilemalla tissejä tai mahaa, saada hänet ajattelemaan "onko minulla jotenkin oudot tissit/liian iso maha".  Tällä tavalla kun on saanut toisen epäilemään itseään, alistaa hänet ja vie itsensä hänen yläpuolelleen.

Vierailija
9/19 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, hauska että juuri tänään olin tuollaisessa tilanteessa. Eri yksikössä työskentelevän miehen kanssa vaihdettiin muutama sana, ja hän teki juuri noin. Ensin hetki katse silmissä, sitten hetken rinnuksilla, sitten taas silmissä. Ja sama uudestaan.

Mun tisseissä ei ollut mitään nähtävää; B-kupin pari ja löysä t-paita päällä. Muutenkaan en siitä miehestä usko että kyseessä oli millään lailla seksuaalinen ele. Ollaan siis tunnettu 10 vuotta, äärimmäisen mukava ja vähän simppeli kaveri kyseessä. En vain ennen ole kiinnittänyt tuohon katsejuttuun huomiota.

Vierailija
10/19 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko muita analyyseja aiheesta? Miksi esim naispuolinen pomoni tekee tätä, onko kateellinen salaa tisseistäni?

Olen voimakkaasti introvertti. Aina, kun katson toista silmiin, tuntuu, että annan pois sosiaalista energiaa. Iltapäivästä tai illasta saattaa olla tankki jo aika tyhjä, jos ei opi säännöstelemään.

Toinen juttu on, että minulla on kammo tai vastenmielisyys kaikenlaisia auktoriteettihahmoja kohtaan. On helpompi ottaa vastaan ohjeita, käskyjä tai palautetta, jos ei anna itsestään niin paljon katsekontaksin muodossa. Minun on helpomi peitellä reaktioitani, kun katselen muualle.

Vierailija
11/19 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnistan. Olen aika isokannuinen ja ihmettelin miksi seurysteleva koulukaveri kyyläsi aika avoimesti keskustellessa tissejäni ilman että tyrkyttelin. Ne nyt vaan on siinä. Sitten selvisi että koulukaverini on ennen ollut nainen ja oli juuri sukupuolenkorjausprosessissa mieheksi. Hänen omat rintansa oli jo poistettu ja siis pohti jotenkin alitajuisesti mielessään tätä omaa prosessiaan. Buubsini muistuttivat hänen omia entisiään.

Uskaltauduin siis ottamaan puheeksi illanvietossa kun olimme jo jonkin aikaa tunteneet.

Tietty jotkut katsovat ihan muussakin mielessä, joskus jopa ovat käyneet käsiksi valitettavasti.

Olisinpa lautakasa.

Heh, koko roska oli taas mielikuvituksen tuotetta, kuten metoot ja muutkin vastaavat. Ja mistäkö sen voisi tietää? No vaikkapa 'sitten selvisi että koulukaverini on ennen ollut nainen ...' Vain aivokuollut ameeba ei tuota huomaa heti itsekseen.

Vierailija
12/19 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt, että onko se ehkä tapa saada keskustelukumppani epävarmaksi itsestään, eli vilkuilemalla tissejä tai mahaa, saada hänet ajattelemaan "onko minulla jotenkin oudot tissit/liian iso maha".  Tällä tavalla kun on saanut toisen epäilemään itseään, alistaa hänet ja vie itsensä hänen yläpuolelleen.

Oletat nyt pikkuisen liikaa suunnitelmallisuutta ihmisiltä. Useimmille on voitto, kunhan päivästä jotenkuten selviää.

Vierailija
13/19 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai tuijotan enemmän tisseihin kuin silmiin jos naisella on hyvät tissit. Joskus saatan vilkuilla jalkojen väliin myös. Saa sitä vaikka tuijottaa. Se ei ole laissa kielletty:)

Vierailija
14/19 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmäpeli on taitolaji. Autistinen naisten puskureiden tuijottaja ei ole sexy mutta kooli Er-Clooneymäinen pitkäkatse naiseen kyllä tekee vaikutuksen.

Yleensä katson tarkasti ohuita trikoita pitäviä naisia onko stringit vai jotain muuta alkkareina.

Vierailija
15/19 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissit on hot, jos laitat ne näkyville ni kyllä mä niitä kattelen

Vierailija
16/19 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on katseen kiintopiste vahingossa. Osalla ei varmaan vahinko.

Vierailija
17/19 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On uskomattoman vaikeaa olla katsomatta tissejä...Joskus pitää oikeasti pinnistellä ja yrittää katsoa silmiin, mutta niin vain se katse sinne lopulta taas harhailee.

M27

Vierailija
18/19 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo kysymys. Avaisitko vähän taustaa? Mulla oli joskus nuorempana sellaista, että oli todella vaikeaa olla katselematta rintoja, kun ne kiinnostivat enemmän kuin saman henkilön kasvot tai silmät. Ei ollut mitään tahallista, vaan aiheuttivat jopa sosiaalisten tilanteiden pelkoa. Nolotti, kun katse harhautui helposti rintoihin. Jossain vaiheessa se alkoi helpottaa itsestään.

Vierailija
19/19 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnat voivat kiinnostaa vain aika objektiivisesti ja esteettisessä mielessä riippumatta niiden kantajasta. Voi alkaa esim. arvioida mielessään henkilön kuppikokoa jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän