Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämänlanka (Huom. Tämä ei ole puutarhaketju)

Vierailija
30.05.2023 |

Jos jo otsikossa sanotaan, että tämä ei ole puutarhaketju ja tässä ekassa viestissä annetaan ketjun ohjeet, niin onnistuuko vihdoin:

- täällä shipataan, ihastutaan, kaivataan, iloitaan, romantisoidaan, unelmoidaan, runoillaan ja rakastetaan elämää ja suuria tunteita
- täällä laitellaan linkkejä kuviin ja videoihin, joissa on aiheena ihmislajin kukkaisloisto ja mieskauneus
- täällä käytetään puutarhasanastoa, koska olemme niin runosieluisia puhuaksemme kauniista miehistä ja rakkaudesta yhtään tylsemmin termein.

Itselleni tämä on ollut nyt ihan elämänlanka, jos puutarhatermeillä pitää kuvailla fiiliksiä näistä ketjuista.
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/El%C3%A4m%C3%A4nlangat

Mikä kukka kuvaa sun fiiliksiä just nyt?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeeeeee! Juuri näin! Elämä on ihanaa!

Kukka joka kuvaa mun fiiliksiä... Jotenkin koen, että olen muuttumassa kainosta ja vaatimattomasta vanamosta tiikerililjaksi.

Kiitos siitä kauniille miehille kauniissa maailmassa.

Vierailija
2/10 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä shippaan kunnes en enää pysy tuolissa niinku

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai me ollaan täällä! Mua harmittaa, että siinä B & K -ketjussa on niitä häiriköitä ja kiukuttelijoita ja ankeuttajia. Itse tykkään näistä perennaketjuista juuri tän hyvän mielen kulttuurin takia mikä näissä vallitsee.

Vierailija
4/10 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai me ollaan täällä! Mua harmittaa, että siinä B & K -ketjussa on niitä häiriköitä ja kiukuttelijoita ja ankeuttajia. Itse tykkään näistä perennaketjuista juuri tän hyvän mielen kulttuurin takia mikä näissä vallitsee.

Tämä!

Vierailija
5/10 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee! Mä shippaan teitä shippaajia (voiko näin edes sanoa). Jossain ketjussa olen aiemminkin kommentoinut, että rakastan lukea näitä teidän viestejä, vaikken itse olekaan shippaaja.

Vierailija
6/10 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on shippaaminen?

Vierailija
7/10 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laivanvarustusta?

Vierailija
8/10 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
9/10 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän kaksin käsin kiinni ruusuista niinku!!!

Vierailija
10/10 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa miten koville juuri tämä asia täällä joillakin ottaa. Mutta ei meitä haittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi