Terskan koko
En muista että olisi ollut keskustelua terskan koosta eli ylhäältä päin katsottuna ja leveimmästä kohdasta mitattuna niin minkä kokoinen on keskikokoinen ja mikä taas iso terska.
Kommentit (16)
Mun terskan ympärysmitta on pienempi kuin varren, vain 14cm. Niin, että onko iso vai ei.
Kiitos, todella hieno ja tärkeä aloitus!
Jonnet prkl, onneksi loma loppuu pian.
Tunteeko naiset sen terskan reunan yhdynnässä?
Vierailija kirjoitti:
Ei
Vierailija kirjoitti:
Tunteeko naiset sen terskan reunan yhdynnässä?[/quote
Kyllä se tuntuu, mutta ei ole välttämättä hyvä juttu. Itse pidän tasapaksummista malleista joissa ei ole 'pykälää'
Joo kyllä sen pitää varresta kunnolla erottua !
Varsi n 4 cm leveä
Terska n 5 cm leveä
Ja huom pituus kärkeen n 6 cm
Oikea molo
Vierailija kirjoitti:
Varsi n 4 cm leveä
Terska n 5 cm leveä
Oikea molo
Pieni keskiokoko.
Vierailija kirjoitti:
Varsi n 4 cm leveä
Terska n 5 cm leveä
Oikea molo
Hmm, melkoinen näky varmaan tuollainen minecraft-mikropenis. 😃
Kyllähän se on ylivoimaisesti tärkein ominaisuus peniksessä. Siis että olisi iso terska.
Tiesittehän, että sen tarkoitus on kirnuta ulos edellisten urosten liemet, joten reuna on tärkeä!
Oma vaimo ei tietyissä asennoissa juuri tykkää, kun pannessa vetää takaisinpäin ja terska lumpsahtaa sen vaginan sisäänmenon kireimmän kohdan yli. Itelle se tuntuu taas ihan hyvälle, mutta kyllä se syvälle painaminen on kans kivaa, kun sieltä sitä oikein liukasta löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei
Ai? Mä tunnen kyllä?
Vierailija kirjoitti:
Oma vaimo ei tietyissä asennoissa juuri tykkää, kun pannessa vetää takaisinpäin ja terska lumpsahtaa sen vaginan sisäänmenon kireimmän kohdan yli. Itelle se tuntuu taas ihan hyvälle, mutta kyllä se syvälle painaminen on kans kivaa, kun sieltä sitä oikein liukasta löytyy.
Ja kuinkahan iso terskan on oltava, että oikein "lumpsahtaa" sisään? Minulla on ympärys tuosta kohdasta 16,5 cm eikä kyllä millään tavalla lumpsahda.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kuinkahan iso terskan on oltava, että oikein "lumpsahtaa" sisään? Minulla on ympärys tuosta kohdasta 16,5 cm eikä kyllä millään tavalla lumpsahda.
Tossa luki, että kun vetää ulospäin niin se terska jossain asennoissa (esim. jalat olkapäillä) osuu pillun yläosassa siinä suuaukolla johonkin. Sisään työntäessä ei tunnu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varsi n 4 cm leveä
Terska n 5 cm leveä
Oikea molo
Hmm, melkoinen näky varmaan tuollainen minecraft-mikropenis. 😃
Jos ei oo positiivista sanottavaa on paremoi ettet sano mitään :(
Eipä ole ollut. Mutta kyllä siinä kullissa pitää olla sellainen kunnon paksu terskannuppi päässä että tulee hyvät orkut.