Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

osaatko laittaa ruokaa?

Vierailija
28.07.2014 |

tunnen monta mammaa jotka tarvitsevat ohjeen jopa veden keittoon. osaatko siis tehdä ruokaa?

t.mies, joka osaa.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä ikäluokkaa, joka on käynyt emäntäkoulun eli osaan. Se on sitten eri juttu, että en välttämättä ole olevinani mikään varsinainen loistokokki, kuten en myöskään siivooja, pyykkäri ja yleisesti ammattitaitoinen kodinhoitaja, mutta perusasiat ovat hallinnassa.

Reseptejä tarvitsen silloin, kun teen jotain harvemmin valmistettavaa ruokaa (esim. jouluherkkuja) ja kun käytän jotain uutta raaka-ainetta (esim. varhaiskaalta kaalilaatikkoon - en ole se, joka sitä kysyi mutta ymmärrän ongelman).

Vierailija
22/24 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen erinomainen ruuanlaittaja, perusjutut menee ulkomuistista heittämällä, uusia juttuja innovatiivisesti kokeilemalla ja joskus katselen reseptejäkin. Vkl tein keskiaikaiseen tyyliin olutkanaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan.

M27

Vierailija
24/24 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja omat lapseni myös.

Mun äiti oli suurenmoinen ruuanlaittaja mutta en koskaan kotona tehnyt mitään keittiössä. Kun muutin omilleni opettelin reseptit ja aloin tehdä ruokaa, rakastan ruuanlaittoa!

Nyt olen koonnut äidin, omat ja nuorison reseptit kirjaksi joka kiertää sitten aikanaan lapsenlapsille