Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päiväkotilapsille ei annettu vettä!!

Vierailija
28.07.2014 |

Keskiviikkoa 23.7 Kuopiossa Pikkukakkosen puistossa  Väinölänniemen vieressä, klo 9-10 aamulla oli paikalla ainakin 2 päiväkotiryhmää. Varjossa lämpöasteita oli yli 20 ja auringossa huimasti enemmän.

Lapset leikkivät ja juoksivat kovasti ja usea tuli pyytämään hoitajilta vettä. Lapset olivat n. 4-6 vuotiaita. Hoitajat eivät kuitenkaan antaneet vettä!! Vetosivat siihen että juotava ei anneta, niin ei heti tarvise lähteä vessareissulle. 

Tämä ei ole provo vaan täysin totta!

Luulin että tällainen on vain urbaanilegendaa!!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 09:44"][quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 09:41"]

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 09:35"]

... liiallinen juominenkin on haitallista eli kyllä sitä lapsen vedenjuontia pitää tarkkailla. 

[/quote]

Kummallista. Itse olen omat lapseni ihan kotona hoitanut, enkä ole koskaan tarkkaillut tai rajoittanut lasten vedenjuontia. En ole kuullutkaan tuollaisesta että joku lapsi voisi juoda vapaasti vettä saadessaan niin paljon että se oikeasti on haitallista. Yleensä sitä tapahtuu lähinnä "terveysintohöyrähdyksen" saaneilla aikuisilla ortorektikoilla, jotka uskovat puhdistavansa elimistöstä kuonaa älyttömillä litramäärillä vettä päivässä.

[/quote]Jos pieni lapsi juo pari litraa vettä ihan koska se on hauskaa niin sua ei lainkaan huolettais että mitenhän suolatasapaino? 

[/quote]Ei huoleta, koska ruoka-ajoista pidetään kiinni. Ei me pelkällä vedellä eletä.

Vierailija
22/23 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No apua, ei meilläkään kotona joka tunti juoda. Ja hengissä ollaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä otan omille lapsille näillä helteillä aina vesikannun ja mukit mukaan, kun ulkoillaan. Kun tarjoan heille vettä, kaikki naapureidenkin lapset haluavat ja toki annan kaikille. Osa juo, osa vain läträä vedellä, vaikka kaikilla oli TOSI KOVA JANO sillä hetkellä, kun näkivät vesikannuni. Eli ei lapsella välttämättä oikeasti ole jano, vaikka pyytäisi vettä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi