Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun tuttava Marikomekon Unikko-kuosiin hurahti...

Vierailija
20.07.2021 |

Nyt on sitten tuttavan mekot unikkokuosia eri väreissä, sisutuksessa unikkoa ja jopa lapsen asuissa unikkoa! Järkyttävää rahantuhlausta ostaa sama printti eri väreissä! En vastusta Marimekkoa, unikko on kaunis kuosi mutta liika on liikaa ja olen vastoin ylikuluttamista. Yksi unikkokuosinen mekko pitäisi riittää.

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marimekko valmistuttaa tuotteensa kaukoidässä, laatu on ihan samaa tasoa kuin perus markettituotteissa ja henkkamaukalla, mutta hölmöt ostaa kun kerta on Marimekkoa. Ihan oikeasti, isketään huppariin unikkopainatus ja siitä pulitetaan silmää räpäyttämättä 200e. Mitä helvettiä? Laatu ei ole yhtään sen kummempi kuin Prisman tarjoushupparissa, mutta kun se unikko.

Ja multimauttomuuden huipentumana se pieni nahkalaukku, jossa leveä hihna näyttävillä Marimekkologoilla. Reippaasti yli 200, koska onhan se nyt sentään Marimekko.

Joskus mietityttää että millaisesta paskasta nämä urpot ovatkaan valmiit maksamaan? 

Vierailija
62/70 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttäähän se hassulta tms. jos kaikki on samaa kuviota.

Jos vaihtoehtoisesti lakanat, verhot, peitot, astiat, vaatteet yms. aivan kaikki olisi unikkoa, tasaraitaa tms.

Aikoja sitten tuli ohjelma ( tais olla Englannista / ulkomailta ainakin), jossa yhdellä parilla oli joku kukkakuvio ( ei unikko...)ihan kaikessa; Astioissa, tapeteissa, lakanoissa jne.

Häälahjaksikin toivoivat sitä samaa "printtiä".

No, mikäs siinä jos tykkää...

Tyylihän voi olla Marimekkoa tms. ihan tyylikkäästikin ilman liioittelua.

Mäkin muistan sen ohjelman! Vaaleanpunaista pientä kukkakuviota, joku muotikuosi briteillä silloin. Tosiaan kaikki sitä. Ihmettelin, kun se mieskin sitä niin innoissaan esitteli.

Unikko on ainakin tyylikkäämpi ja modernimpi, mutta vain silloin, kun sitä ei ole liikaa. Itse tykkään unikko kuvioisista astioista, tekstiiliin kävisi korkeintaan pannulappuun.

En tiedä onko Marimekko edes laadultaan sen kummempaa kuin mikä tahansa muukin vastaava tuote. Hinta on kuitenkin omaa luokkaansa.

Joskus näkee niitä kangaskasseja ihmisillä, samalla lailla ne on kulahtaneet ja haalistuneet ja venähtäneet kuin muutkin kangaslaukut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viime vuosina alkanut tykkäämään Marimekosta. Mutta nyt minulla onkin siihen varaa, joten why not. Joku kommentoi täällä laatua, minusta ne on tosi laadukkaasti tehty. En ole nähnyt, että olisi Kiinassa tehtyjä, Liettuasta näyttää omani olevan.

Onhan ne aika kaapumaisia, mutta sopii minulle, koska en pidä siitä, että muotojani tuijotellaan ja Marimekon vaatteissa ei ole sitä huolta, koska ovat todella epäseksikkäitä.

Vierailija
64/70 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne mekot näyttävät ihan yöpuvuilta, en kehtaisi mennä ulos sellainen yllä.

Mut sehän on just hyvä. Rennot ja saa syödä kakkua niin paljon kuin haluaa.

Vierailija
65/70 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet varmaan myös diggaa tuosta mummokuosista sisustuksessa. Ai niin, niiltä ei kysytä.

Meillä on kodissamme tasan yksi unikkokuvioinen tuote. Se on musta-beige kylpypyyhe jonka viisikymppinen mieheni osti aivan itsekseen. Oli menossa Marimekon kaupan ohi ja poikkesi mielijohteesta sisään.

Vierailija
66/70 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole edullinen, vaan järkyn kallis. Olen välillä pyörähtänyt katsomassa niitä vaatteita, mutta ei minulla ole niihin varaa. Yksi mekko maksaa saman verran kuin kuukauden ruuat.[/quote]

No sitähän minäkin, kallista on !

Paitsi tietty näille, jotka täälläkin kehuskelevat varoillaan...

Vierailija
67/70 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tuloista jos elää tuilla niin voi olla ettei pysty ostamaan.

On meitä suurituloisiakin joille parin kolmensadan mekko ei ole kallis jos

Oikeasti varakas ei mainosta itseään.

Vierailija
68/70 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhälle kaikki on kallista. Mene töihin, niin voit ostaa omat Unikko-mekot. :) 

Miten tämäkään kuuluu kenellekkään, kukin hankkikoon haluamiaan asioita, ei kuulu kavereille,tai naapureille. 

Vierailija
69/70 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köyhälle kaikki on kallista. Mene töihin, niin voit ostaa omat

Älä jaksa, "aikuinen" ihminen.

Kyllä vähävarainen ostaa tärkeämpiä asioita kuin mekkoja tms.

Tietäisit, jos olisit elänyt oikeaa elämää.

Vierailija
70/70 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopisko Unikko lapselle nimeksi ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän