Kun tuttava Marikomekon Unikko-kuosiin hurahti...
Nyt on sitten tuttavan mekot unikkokuosia eri väreissä, sisutuksessa unikkoa ja jopa lapsen asuissa unikkoa! Järkyttävää rahantuhlausta ostaa sama printti eri väreissä! En vastusta Marimekkoa, unikko on kaunis kuosi mutta liika on liikaa ja olen vastoin ylikuluttamista. Yksi unikkokuosinen mekko pitäisi riittää.
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Annas kun mä arvaan...... Seinäjoelta? Marimekko on mielikuvituksettomien turvasatama. On muka niin komeaa ja KALLISTA, että pöksyihin lirahtaa, kun saa ostettua taas yhden räsymattomukin tai lokkiverhon. T-Y-L-S-Ä-Ä!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Voi sinua.. 😭🙈
Marikomekko
Tulee mieleen Kwan-bändin laulaja Mariko Pajalahti mekko päällä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkyttäviä ne unikko tanttamekot, en ymmärrä että poliitikotkin saavat sellaisia työaikana pitää. Tulee enemmän pikku kakkosen juontaja mieleen, kuin mikään asiallinen ihminen.
Näemmä mikä tahansa roska menee kaupaksi, kunhan on kallista.
Ihan kivoilta Unikko- mekot niinkuin muutkin mekot näyttää jos kroppa on kuosissa.
No ei näytä. Oikein junttiuden multihuipentuma koko vaate.
Ehkä 70-luvulla edusti vielä jotain uutta ja sähäkkää, toista on nykyään.
Unikko on kiva kuosi.
Mutta ; Just oli telkkarissa jollain pitkä unikkomekko päällä ja en vaan pystynyt näkemään kuin yöpaidan...
Mekon malli oli varmaan syynä.
Toi alkujaan kiva kuvio on pilattu sillä että sitä tursuaa joka hellllvetin paikasta.
Liika on liikaa.
Vihreen värisenä kivoin, mustana ja punasena ja sinisenä saa aikaan pelkkiä vilunväreitä enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annas kun mä arvaan...... Seinäjoelta? Marimekko on mielikuvituksettomien turvasatama. On muka niin komeaa ja KALLISTA, että pöksyihin lirahtaa, kun saa ostettua taas yhden räsymattomukin tai lokkiverhon. T-Y-L-S-Ä-Ä!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Voi sinua.. 😭🙈
Ensimmäinen Marimekkomamma Seinäjoelta ilmoittautuu... Onko räsymattokappaverhot ja Marimekon kaikki paperipussit rivissä keittiötasolla? Ja lisäksi Iittalan tarrat laseissa?
No AE KAUHEETA ja mitä naapurikki sanoo!!
Aika mielikuvituksetonta meininkiä. Tykkään kyllä monista marikuoseista mutta ihmettelen että ne kaikista tylsimmät ja rumimmat ovat suosituimpia. No tämän kesän mallistossa tosin on vähän vaihtelua vihdoin, toivottavasti lyö läpi.
Tästä saisi hauskan elokuvan / dokumentin😆
"En vaan enää voinut hillitä itseäni.
Unikko valtasi keittiön, eteisen, olohuoneen, makuuhuoneet...Lopulta se tuli uniini, en voi pitää näppejä enkä edes ajatuksiani siitä erossa.
Tuo kirottu kuvio seuraa minua, pitänee soittaa manaajalle..."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi sinua.. 😭🙈
No voi sinuakin, senkin höpsötihöpönassu! Pusi-pus!
Mammat ne jaksaa tortut turpeina kilvan vaappua Marimekko-tuotteiden perässä.......
Vierailija kirjoitti:
No AE KAUHEETA ja mitä naapurikki sanoo!!
Niinpä😆
Oliko jollain linnan juhlissakin tämmönen pitkä mekko ?
Kun jotenkin tuppaa verkkokalvoille semmoinen näky😳
No on ollut juu ; Vuonna 2009 Tiina Alahuhta- Kaskolla (* en osaa linkkiä laittaa) oli unikkomekko / väri lohenpun. tms. ?
Muitakin Marimekon mekkoja ko. "partyissa" nähty.
Vierailija kirjoitti:
Tästä saisi hauskan elokuvan / dokumentin😆
"En vaan enää voinut hillitä itseäni.
Unikko valtasi keittiön, eteisen, olohuoneen, makuuhuoneet...Lopulta se tuli uniini, en voi pitää näppejä enkä edes ajatuksiani siitä erossa.
Tuo kirottu kuvio seuraa minua, pitänee soittaa manaajalle..."
Tai toisen, muija kyttää ikkunaverhon takaa "Nyt se on ostanut punaisen unikkohatun... Ai kauhee... Nyt sillä on mustaa unikkoa lampussa! Nyt, nyt keltainen kahvikupissa...! Siis ihan hirveetä! Siis millainen ihminen pitää enää unikkoa!"
Vierailija kirjoitti:
Marimekon unikko on kulunut kuosi. En pukisi päälleni, mökin vessan verhoina saattaisi mennä.
Minä otin huussistakin pois.
Vierailija kirjoitti:
Tuhlausta
Joillain on varaa "tuhlata".
Onhan ne kalliita, itse en mekkoa ostaisi edes varakkaana ( siis jos olis rahaa).
Ei sopisi mulle, hukkuisin siihen kun olen niin lyhyt.
Menis toinen mokoma summa etsintöihin, kun hakisivat sieltä kankaan seasta...
N.hieman vajaa 20 vuotta sitten hurahduin täysin unikkokuosiin.
Ensin mekkoon, sitten pyyhkeisiin ja siitä kankaisiin ym.
Verhot oli unikkoa, pöydillä unikkoliinat, sitten verhoilin sohvatkin unikkokankaalla.
Meillä alkoi ihan kaikki mahdollinen olla unikkoa ja nautin. Unikkotapettia ei ollut, niin jopa verhoilin yhden olohuoneen seinänkin unikkokankaalla 🙄
Kestin muistaakseni muutaman kuukauden kun alkoi yhtäkkiä oksettaa koko unikko ja kaiķki sai lähteä 😖
Sen jälkeen en ole voinut sietää MITÄÄN marimekkoa, siitä unikosta jäi vaan niin oksettava olo, ja vielä muita kuoseja jos näen, pystyn katsomaan mutta en voi sietää, mutta unikko saa minulla niin oksennusrefleksin 🤮
Terveisiä tutuille jos tunnistitte 👋🏻😆
Vierailija kirjoitti:
Mammat ne jaksaa tortut turpeina kilvan vaappua Marimekko-tuotteiden perässä.......
Sinusta loistaa fiksu tyyli nainen. 🙈
Näyttäähän se hassulta tms. jos kaikki on samaa kuviota.
Jos vaihtoehtoisesti lakanat, verhot, peitot, astiat, vaatteet yms. aivan kaikki olisi unikkoa, tasaraitaa tms.
Aikoja sitten tuli ohjelma ( tais olla Englannista / ulkomailta ainakin), jossa yhdellä parilla oli joku kukkakuvio ( ei unikko...)ihan kaikessa; Astioissa, tapeteissa, lakanoissa jne.
Häälahjaksikin toivoivat sitä samaa "printtiä".
No, mikäs siinä jos tykkää...
Tyylihän voi olla Marimekkoa tms. ihan tyylikkäästikin ilman liioittelua.