Kun tuttava Marikomekon Unikko-kuosiin hurahti...
Nyt on sitten tuttavan mekot unikkokuosia eri väreissä, sisutuksessa unikkoa ja jopa lapsen asuissa unikkoa! Järkyttävää rahantuhlausta ostaa sama printti eri väreissä! En vastusta Marimekkoa, unikko on kaunis kuosi mutta liika on liikaa ja olen vastoin ylikuluttamista. Yksi unikkokuosinen mekko pitäisi riittää.
Kommentit (70)
Niin me naiset hurahdellaan, kukin tyylilillään.... Ekö olekkin kivaa.., 🏵️🏵️🏵️🏵️🏵️🏵️
Marimekon unikko on kulunut kuosi. En pukisi päälleni, mökin vessan verhoina saattaisi mennä.
Onneksi jokainen saa omata ihan oman makunsa. Se on sun ongelma jos se sua häiritsee.
Minun käy kateeksi kun naisystävän 5 h perheessä kaikki lakanat, pyyhkeet ym unikkokuosia. Olen tämän kateuteni kertonut myös hänelle niin helpotti. Itselläni pitkä unikkomekko.
Mulla on vain Unikko-astioita. Kauniita ovat..muussa en tykkää kuin astioissa. Kaikki värit kauniita.
Eiköhän se ole ihan hänen oma asiansa, mitä vaatteita ostelee.
Miehet varmaan myös diggaa tuosta mummokuosista sisustuksessa. Ai niin, niiltä ei kysytä.
Järkyttäviä ne unikko tanttamekot, en ymmärrä että poliitikotkin saavat sellaisia työaikana pitää. Tulee enemmän pikku kakkosen juontaja mieleen, kuin mikään asiallinen ihminen.
Näemmä mikä tahansa roska menee kaupaksi, kunhan on kallista.
Vierailija kirjoitti:
Miehet varmaan myös diggaa tuosta mummokuosista sisustuksessa. Ai niin, niiltä ei kysytä.
Pukiko tuttava miehensäkin unikkoon ?
Vierailija kirjoitti:
Niin me naiset hurahdellaan, kukin tyylilillään.... Ekö olekkin kivaa.., 🏵️🏵️🏵️🏵️🏵️🏵️
Tää kommentti on kuin suoraan iltapashkan kommenttiosiosta latteuksineen ja kirjoitusvirheineen 😂
Vierailija kirjoitti:
Onneksi jokainen saa omata ihan oman makunsa. Se on sun ongelma jos se sua häiritsee.
Omata oman makunsa 😂😂😂
Kaunis kuosi, mutta kulunut ja niin nähty.
Annas kun mä arvaan...... Seinäjoelta? Marimekko on mielikuvituksettomien turvasatama. On muka niin komeaa ja KALLISTA, että pöksyihin lirahtaa, kun saa ostettua taas yhden räsymattomukin tai lokkiverhon. T-Y-L-S-Ä-Ä!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Järkyttäviä ne unikko tanttamekot, en ymmärrä että poliitikotkin saavat sellaisia työaikana pitää. Tulee enemmän pikku kakkosen juontaja mieleen, kuin mikään asiallinen ihminen.
Näemmä mikä tahansa roska menee kaupaksi, kunhan on kallista.
Ihan kivoilta Unikko- mekot niinkuin muutkin mekot näyttää jos kroppa on kuosissa.
En ole koskaan ymmärtänyt tätä marimekko villitystä.
Ööö... Pitäähän sitä jonkinlaisia vaatteita kuitenkin ostaa. Sama kai sitten on, jos ovat unikkokuvioisia.