Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvaile kirjan tai elokuvan juoni yhdellä virkkeellä muut arvaavat mistä tarinasta on kyse

Vierailija
20.07.2021 |

Joukko lapsia syö terveellisen monipuolisia eväitään nummella; sattumoisin lapset näkevät laittomaan tuontitavaraan ryhtyneitä ja selvittävät heidän epärehdit toimensa.

Kommentit (5862)

Vierailija
2341/5862 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos jotain vähemmän tunnettua kaipaatte niin koittakaapa tämä ratkaista:

Epäpätevät sadistiset poliisit yrittävät ratkaista kuka on sarjamurhaaja ja elokuva perustuu tositapahtumiin.

Memories of Murder?

Yes!!

Luulin jo, että kukaan ei yritä ratkaista arvoitustani. Oletko nähnyt elokuvan vai haitko googlen kautta?

Omistan elokuvan, olen sen nähnyt jo vuosia sitten ja sitä myöten seurannut sekä Bong Joon Hon, että Kang-Ho Songin uraa ja korea-filmejä muutenkin. Muillekin vinkiksi: tästä on nyt (ilmeisesti Parasiten innottamana) tänä vuonna näköjään ulos tullut suomi-bd-julkaisu.

Itse sain kuulla tuosta Parasiten jälkeen ja kävin sen leffassa katsomassa kun niin ihastuin Bong Joon-Ho:n käden jälkeen. Siis sä Winnerkö vastasit mun arvoitukseeni?

Vierailija
2342/5862 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhe menee hotelliin syrjäiseen vuoristoon ja isä tulee hulluksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2343/5862 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Redrum, redrum...

The Shining

👭

Vierailija
2344/5862 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos jotain vähemmän tunnettua kaipaatte niin koittakaapa tämä ratkaista:

Epäpätevät sadistiset poliisit yrittävät ratkaista kuka on sarjamurhaaja ja elokuva perustuu tositapahtumiin.

Memories of Murder?

Yes!!

Luulin jo, että kukaan ei yritä ratkaista arvoitustani. Oletko nähnyt elokuvan vai haitko googlen kautta?

Omistan elokuvan, olen sen nähnyt jo vuosia sitten ja sitä myöten seurannut sekä Bong Joon Hon, että Kang-Ho Songin uraa ja korea-filmejä muutenkin. Muillekin vinkiksi: tästä on nyt (ilmeisesti Parasiten innottamana) tänä vuonna näköjään ulos tullut suomi-bd-julkaisu.

Itse sain kuulla tuosta Parasiten jälkeen ja kävin sen leffassa katsomassa kun niin ihastuin Bong Joon-Ho:n käden jälkeen. Siis sä Winnerkö vastasit mun arvoitukseeni?

Jeps, varmaan taas erään harmiksi se olin minä :/ Tuo "jotain vähemmän tunnettua" oli itse asiassa myös aika hyvä vihje, kun jostain muusta meinasi tulla Fincherin Zodiac mieleen.

Vierailija
2345/5862 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Redrum, redrum...

The Shining

👭

Taisi olla liian helppo :-)

Vierailija
2346/5862 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan se Winner joka vastasi Memories of murder, kun katsoo viesti boksia ketjussa.

Mutta sen viestin kohdalla aikaisemmilla sivuilla ei näkynyt nimimerkkiä minun kännykästäni.

Aika hassua, miten tämä palsta toimii.

Vierailija
2347/5862 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Redrum, redrum...

The Shining

👭

Taisi olla liian helppo :-)

Jep :)

Vierailija
2348/5862 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirja-arvoituksiin ei oikein tule vastauksia.

Vierailija
2349/5862 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirja-arvoituksiin ei oikein tule vastauksia.

Ehkä parempi olisi omat ketjut kirjoille ja elokuville. Itse kun katson paljon elokuvia ja kirjat jäävät itselläni hyllyjen perälle. Tietämystä itselläni ei ole kirjojen suhteen. Joillakin toisilla voi olla päin vastoin. Sitten sitä mutkistaa, kun ei tiedä mikä on leffa ja mikä kirja arvoitus.

Vierailija
2350/5862 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet saunoo ja puhuvat elämästään eri puolilla Suomea...

Vierailija
2351/5862 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Soittopeli putoaa veneestä ja uppoaa.

piano

Mies putoaa veneestä ja uppoaa?

Tavanomainen juhannus

Vierailija
2352/5862 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen taistelee miekan kanssa ympäri maailmaa kostoretkellään. 

Vierailija
2353/5862 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olihan se Winner joka vastasi Memories of murder, kun katsoo viesti boksia ketjussa.

Mutta sen viestin kohdalla aikaisemmilla sivuilla ei näkynyt nimimerkkiä minun kännykästäni.

Aika hassua, miten tämä palsta toimii.

En ota omakseni toisten vastauksia. Jos tiedän/arvaan leffan sanon sen suoraan tai jos tiedän, mutta en halua vastata, heitän siihen uuden kommentin, joka on lisävihje. Palstan toimivuuteen ja mitä se näyttää, en voi vaikuttaa. Nimimerkin käyttö selventää ja erottaa eri-kirjoittajista, mutta tietysti myös ärsyttää eri-kirjoittajia. Siihenkään en lopulta voi vaikuttaa, muuta kuin ohjaamalla heitä kärsivällisesti ketjuihin, joissa he saavat päteä.

Vierailija
2354/5862 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joukko ihmisiä tulee kutsuttuna saarelle ja joku poistaa heitä mies-/naisvahvuudesta, kunnes lähes ei yksikään pelastunut.

Vierailija
2355/5862 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurataan elämää vuosikymmenten ajan.

Vierailija
2356/5862 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen eläin on piilossa ja toinen kyyryssä, järjestys saattaa muuttua.

Vierailija
2357/5862 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kupolipäät tulevat joukolla käymään vieraalta planeetalta!

Vierailija
2358/5862 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Joukko ihmisiä tulee kutsuttuna saarelle ja joku poistaa heitä mies-/naisvahvuudesta, kunnes lähes ei yksikään pelastunut.

Kuulostaa siltä, että olisi Eikä yksikään pelastunut -elokuvalta/kirjalta.

Tai sitten se voisi olla Dead or Alive (DOA: Dead or Alive)

Vierailija
2359/5862 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäbä huomaa olevansa sama jäbä, vaikka näyttelijä on ---ta-daa! --- eri.

Vierailija
2360/5862 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jäkä jäkä jäkä---

Älkää menköä trollin ansaan. Saa varmaan nautintoa siitä kun häntä alapeukutetaan, trollit haluaakin ärsyttää.  Käy varmaan täällä keskustelua itsensä kanssa noiden elokuvavihjeiden kanssa. Mania taitaa olla päällä, sääliksi alkaa vähän käymään jo

Jos se sinun kontriibuutiosi tälle keskusteluketjulle on tässä, niin näkemiin. Tämä ketju liittyy elokuviin, ei sinuun. Mene uhriutumaan muualle.

Nimimerkki unohtui ;D

Tuo eri-ihmisparka joutuu jäämään vartin päästä aivan yksin noine tunteineen. Ei ole ketään ketä nälviä ja on täysin hukassa nyt kun en ole ollut Damiano-ketjussa. Vähän harmi kun joutuu huomiseen saakka olemaan niin yksikseen... Yritä jaksaa ja hyvää yötä tässä vaiheessa sinulle.

Apua miten urpo voi olla 😂 "Eri" tarkoittaa eri kirjoittajaa kuin edellinen. Eri ihmiset käyttää "eriä" viestiensä lopussa. 😅

Se, että sinä kirjoitat kommenttiesi loppuun sanan eri vaikka kuinka monta kertaa, ei poista sitä tosiasiaa, että kommentti on kuitenkin sinun kirjoittamasi. Kuinka h*lv*tin typerä ja lapsellinen sinä voit olla? Hyvänen aika sentään! Käyttäydyt kuin uhmakas teini. Mene nyt jo pois pilaamasta tätä ketjua! Mene sinne Danoniino-ketjuusi käymään itsesi kanssa loputonta vuoropuhelua ja jätä meidät rauhaan. Me haluamme puhua vain elokuvista, emme sinusta ja ongelmistasi.

Olet luultavasti se sama henkilö, joka joitakin aikoja sitten availi jatkuvasti ketjuja älykkyyteen liittyen ja yritti vakuuttaa muille olevansa huippuälykäs, vaikka kommentit kertoivat aivan jotain muuta. Lopulta ketjut aina poistuivat, kun ketjujen aloittajalta loppuivat argumentit. 

En tiedä, millä tavoin vanhempasi ovat kasvatuksessasi epäonistuneet - ehkä he eivät vain antaneet sinulle lapsena tarpeeksi huomiota ja rakkautta - mutta lopputulos on aika surullista katsottavaa. Joku psykologi voisi varmaan minua huomattavasti paremmin analysoida, mikä sinussa on mennyt noin pahasti vikaan.

Kukkuu kukkuu! Tän on pakko olla Yksi lensi yli käen pesän, sen verran harhaista settiä nyt.