Millaisia teidän kumppanit ovat sängyssä?
Oma aviomieheni on ihana, superinnokas aloitteen tekijä ja seksin aikana hyvin aktiivinen "all over the place" -tyyppi. Hän kuitenkin haluaa aina mun saavan orgasmin ensin, jonka jälkeen jatkaa vielä piiiitkään, siis joskus ei meinaa ollenkaan saada. Meinaa välillä kyynel tulla silmään, kun itse olen jo valmis lopettamaan koko touhun, mutta mies vaan jatkaa ja jatkaa. Ikinä en raaski sanoa, että lopeta jo, vaan puren hammasta. Onko teillä muilla sama ongelma?
Kommentit (36)
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 21:40"]Oma aviomieheni on ihana, superinnokas aloitteen tekijä ja seksin aikana hyvin aktiivinen "all over the place" -tyyppi. Hän kuitenkin haluaa aina mun saavan orgasmin ensin, jonka jälkeen jatkaa vielä piiiitkään, siis joskus ei meinaa ollenkaan saada. Meinaa välillä kyynel tulla silmään, kun itse olen jo valmis lopettamaan koko touhun, mutta mies vaan jatkaa ja jatkaa. Ikinä en raaski sanoa, että lopeta jo, vaan puren hammasta. Onko teillä muilla sama ongelma?
[/quote] Ap, mulla on aivan identtinen tilanne sun kanssa. Olisi paras vaihtoehto jos saisin mieheni kanssa edes suurinpiirtein yhtä aikaa. Muuten olen todella tyytyväinen. Ja tiedän että tarvittaessa hän kyllä pystyy saamaan nopeastikin eli ongelma ei ole siinä.
No jospa ne miehenne luulee, että pitää kestää, ettette hauku sitten minuuttimunaksi tmv tai että ette kerkeä mukaan. Muija sai sanottua tyyliin 15v jälkeen, että ei saa orgasmia yhdynnässä koskaan. No ihan kiva tietää tässä vaiheessa kun on aina yrittänyt kestää ainakin sen puolituntisen ja kaikki onkin ollut pelkkää feikkausta. Naurattais jos ei vituttais niin paljoa.
Tosi aktiivinen ja halukas, antaa joka kerta suuseksiä ja tekee kaikkensa että nautin. Meinaa kuitenkin laueta tosi nopeasti mutta pitää taukoa ja tekee mulle paljon kaikkea :) Saan yleensä joka kerta eli lähes päivittäin
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 12:03"]
Kuivana sisään ja minuutin jyystö
[/quote]
Täällä sama :-/
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 21:03"]
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 12:03"]
[/quote]
1 lisää.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 21:03"][quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 12:03"]
[/quote]
[/quote]
Ja täällä....
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 22:41"]
Yrittäjä! Hän haluaa, että nautin, mutta jotenkin tunnelma on aina niin vaivaantunut. Mä en vaan osaa rentoutua.
Millaisia esileikkejä teillä muilla on? Mun tekee todella harvoin mieli ja jouduin aika usein lähteään mukaan siltä pohjalta, että kai mä kohta innostun. Musta on tullut jotenkin tosi estonen sen jälkeen kun sairastuin erääseen fyysistä toimintakykyä rajoittavaan sairauteen (ei vielä oikeastaan onneksi vaikuta juuri mihinkään). En halua, että mies koskee alapäähäni (olen todella herkkä, enkä masturboidessanikaan koska suoraan käsillä itseäni, se ei tunnu hyvältä). Nuoleminen ei oikein onnistu spontaanissa seksissä, koska haluan olla täysin puhdas, enhän mäkään halua ottaa housuissa muhinutta kalua suuhuni.
Tuntuu ärsyttävältä kun toinen haluasi tyydyttää minut, mutta minä en osaa antautua. Suutelemisesta tykkään, mutta kun mies ei osaa :/ tiedän miltä hyvä suutelu tuntuu ja mieheni ei vain osaa sitä niin. Hänen huulensa ovat ihan kuivat ja sekin tuntuu inhottavalta...
Tiedän, että ongelmana olen minä ja estoni eikä mikään miehen huulten kuivuus tms. Osaisiko joku auttaa?
[/quote]
Ei ongelmana ole varmaankaan estot, vaan kemiat. Voi hitto, elämäni on tuollaista ollut viimeiset 15 vuotta. Ja en todellakaan ole estoinen ihminen. Jokin miehessäni vaan tökkii, hän on oppikirjamainen ja kaavamainen sängyssä ja muutenkin elämässä. Ei ole innostunut tekemistäni aloitteista jne. Elämääni on tullut ihminen, jolle antaisin ja tekisin kaiken, en vain tietenkään voi tässä elämäntilanteessa. Mutta sen myötä olen tajunnut, että en olekaan lahna, vaikka vuosikausia olen niin aatellut ja pelkästään itseäni syyttänyt.
Silloin kun joskus kerran kahdessa viikossa innostuu, niin yrittää kyllä tosissaan (ainakin välillä, ellei sormittaessa suurin piirtein nuku, joka taas on tosi kiihottavaa...), mutta aina vaan sitä samaa lähetyssaarnaajaa ja joskus takaapäin, ei ikinä suostu pitämään musiikkia päällä tai kokeilemaan mitään spontaania tai uusia paikkoja. Ei edes suihkussa, mikä taas on minun lempipaikkani. On valitettavasti aika tylsää. Esileikkiä ei jaksa harrastaa ollenkaan, mutta nuolemisessa on taivaanlahja. Kai sitä pitäis olla vaan tyytyväinen. Eipähän ainakaan oo minuuttimuna! Kaipaan tosin sitä suhteen alkuhuumaa kun oli seksiä kokoajan ja joka paikassa.
Multa on mennyt kaikki halut jo vuosia sitten, kun ei mitään muuta kuullut, kuin "ota suihin" tai "tule ratsastamaan mun päälle", yööök.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 12:03"]Kuivana sisään ja minuutin jyystö
[/quote]
Onpa ikävää että niin monella on näin :-/
lyö, "kuristaa," jne :)
sellaista meillä...
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 21:18"][quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 21:03"][quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 12:03"]
[/quote]
[/quote]
Ja täällä....
[/quote]
täälläkin :-\
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 23:17"]
lyö, "kuristaa," jne :)
sellaista meillä...
[/quote]
siis ei mitenkään vasten tahtoani!
20
Muuten melko rento mutta sängyssä eläin. Tykkään.
Minua häiritsee se, kun mieheni, joka on arjessa hyvin huomaavainen ei ole sängyssä näitä, joiden mielestä naisen nautinto ensin. Minulla on aina ollut vaikeuksia (ei tosin enää) nauttia seksistä, enkä ole koskaan saanut orgasmia. Alkuun minulle oli siis ihan okei, ettei mies sitä yritäkään, koska se olisi ollut kertakaikkiaan turhaa. Mutta nykyään, kun olen alkanut nauttia seksistä ja sanon sen miehelle, teen aloitteita ja meillä on paljon enemmän seksiä kuin aikoinaan niin mies ei ole oikeastaan muuttunut mitenkään, vaan hänelle riittää edelleen se, että itse saa.
Minusta tuntuu, että mies on niin tottunut ajattelemaan, että se johtuu minusta, ettei oikeasti ymmärrä, että en tule koskaan saamaankaan hänen kanssaan ja se kyllä osittain johtuu hänestä. Emme ehkä sovi seksuaalisesti edes yhteen, sehän ei ollut mulla minään kriteerinä kun hänet valitsin, kiitos haluttomuuteni. Mies kyllä haluaa minua ja on valmis seksiin usein, eli puutetta siitä ei olisi, mutta... Mä tarttisin vain toisenlaisen miehen, sellaisen, joka uskaltaa juuri "käännellä" ja ottaa ohjat, oikeasti ANTAA mulle jotain ja vielä kiskoisi mua ulos omasta siveydestäni (jäänyt päälle niistä vuosista kun en pystynyt.) en voi toista muuttaa, mutta enpä kyllä itseänikään, tilanne on todella surullinen. :(
Meillä vähän sama, hänelle suuri osa nautintoa on nähdä mun nauttivan. En voisi toivoa parempaa :) Pidän myös siitä, että hän ottaa sängyssä ohjat ja "pyörittelee" mua asentoihin, jolloin tehtäväni on oikeastaan vaan nauttia. Hän panee kovaa ja määrätietoisesti, mutta on samalla hellä ja kuuntelee toiveitani. Orgasmeistani hän vain innostuu lisää ja jatkaisi niiden tuottamista varmaan maailman tappion saakka.
Joskus valitin hänelle, kuinka mua häiritsee, kun tuntuu että vaan lahnailin... No, hän käski lopettaa moisen ajattelun ja sanoi että tehtäväni on vain nauttia. Joten yhteenvetona, mies on taivaanlahja mun seksielämälle!!