Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olipa ravintolassa erikoinen perhe..

Vierailija
20.07.2014 |

Lapset käyttäytyivät hyvin ja kiltisti, mutta aikuiset huusivat jatkuvasti, kälättivät isoon ääneen ja häiritsivät muita ruokailijoita. Ihan käsittämätöntä käytöstä :D

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serranot?

Vierailija
2/11 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan maalaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no voi voi! mitäpä jos tästälähtien söisitte ihan vaan kotona. minäkin käyn ulkona syömässä ja nähnyt siellä tietysti monenlaisia ihmisiä, mutta en koskaan tunne tarvetta tulla keskustelupalstalle kertomaan mitä minä taas näinkään. ap sun elämä taitaa olla aika köyhää.

Vierailija
4/11 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 13:53"]no voi voi! mitäpä jos tästälähtien söisitte ihan vaan kotona. minäkin käyn ulkona syömässä ja nähnyt siellä tietysti monenlaisia ihmisiä, mutta en koskaan tunne tarvetta tulla keskustelupalstalle kertomaan mitä minä taas näinkään. ap sun elämä taitaa olla aika köyhää.

[/quote]

Ensimmäinen asianomainen on ilmoittautunut.

Vierailija
5/11 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 13:53"]no voi voi! mitäpä jos tästälähtien söisitte ihan vaan kotona. minäkin käyn ulkona syömässä ja nähnyt siellä tietysti monenlaisia ihmisiä, mutta en koskaan tunne tarvetta tulla keskustelupalstalle kertomaan mitä minä taas näinkään. ap sun elämä taitaa olla aika köyhää.

[/quote]

Tuohan on nyt vaan ihan puhtaasti huonoa käytöstä - ja sille ei ole mitään perusteltua tekosyytä. Ei edes apn tylsä elämä ole tarpeeksi hyvä syy käyttäytyä kuin lapsi..

Vierailija
6/11 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tällainen tuttavapariskunta. Jos lapset yrittävät puhua tai pyytää vaikka apua lihanleikkauksessa niin vanhemmat kälättävät vain kahta kovemmin päälle.

Vierailija
7/11 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan mun naapurit, Me Huutajat?

Vierailija
8/11 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mykkänäkö pitäisi syödä?

Vierailija
9/11 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkailu voisi avartaa, ap. Vain meillä pohjoisessa hiljaa istuminen on hyvä tapa.

Vierailija
10/11 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mitään välimuotoahan ei ole. Joko huudetaan tai mykkänä istutaan?

Vierailija
11/11 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 14:42"]Matkailu voisi avartaa, ap. Vain meillä pohjoisessa hiljaa istuminen on hyvä tapa.

[/quote]

Kyllä keskustelu on kohteliasta mutta kälättäminen ja huutaminen EI.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme