Olipa ravintolassa erikoinen perhe..
Lapset käyttäytyivät hyvin ja kiltisti, mutta aikuiset huusivat jatkuvasti, kälättivät isoon ääneen ja häiritsivät muita ruokailijoita. Ihan käsittämätöntä käytöstä :D
Kommentit (11)
no voi voi! mitäpä jos tästälähtien söisitte ihan vaan kotona. minäkin käyn ulkona syömässä ja nähnyt siellä tietysti monenlaisia ihmisiä, mutta en koskaan tunne tarvetta tulla keskustelupalstalle kertomaan mitä minä taas näinkään. ap sun elämä taitaa olla aika köyhää.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 13:53"]no voi voi! mitäpä jos tästälähtien söisitte ihan vaan kotona. minäkin käyn ulkona syömässä ja nähnyt siellä tietysti monenlaisia ihmisiä, mutta en koskaan tunne tarvetta tulla keskustelupalstalle kertomaan mitä minä taas näinkään. ap sun elämä taitaa olla aika köyhää.
[/quote]
Ensimmäinen asianomainen on ilmoittautunut.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 13:53"]no voi voi! mitäpä jos tästälähtien söisitte ihan vaan kotona. minäkin käyn ulkona syömässä ja nähnyt siellä tietysti monenlaisia ihmisiä, mutta en koskaan tunne tarvetta tulla keskustelupalstalle kertomaan mitä minä taas näinkään. ap sun elämä taitaa olla aika köyhää.
[/quote]
Tuohan on nyt vaan ihan puhtaasti huonoa käytöstä - ja sille ei ole mitään perusteltua tekosyytä. Ei edes apn tylsä elämä ole tarpeeksi hyvä syy käyttäytyä kuin lapsi..
Minulla on tällainen tuttavapariskunta. Jos lapset yrittävät puhua tai pyytää vaikka apua lihanleikkauksessa niin vanhemmat kälättävät vain kahta kovemmin päälle.
Olikohan mun naapurit, Me Huutajat?
Matkailu voisi avartaa, ap. Vain meillä pohjoisessa hiljaa istuminen on hyvä tapa.
Niin mitään välimuotoahan ei ole. Joko huudetaan tai mykkänä istutaan?
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 14:42"]Matkailu voisi avartaa, ap. Vain meillä pohjoisessa hiljaa istuminen on hyvä tapa.
[/quote]
Kyllä keskustelu on kohteliasta mutta kälättäminen ja huutaminen EI.
Serranot?