Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

parantaako sinun nautintoasi,

Vierailija
27.07.2014 |

jos huomaat kumppanisi nauttivan rakastelustanne tai hyväilystäsi?

Itselleni tuntuu olevan jopa nautinollisempaa saada naiseni laukeamaan useasti mahd. voimakkaasti...

kuin se, että itse laukeaisin (olen mies). Minusta on yksinkertaisesti vaan niin kiihottavaa kosketella ja hyväillä

puolisoani etten parempaa tiedä...onko muilla samanlaisia tuntemuksia?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni on aina sanonut nauttivansa eniten siitä, että minä nautin. Ja se näkyy myös käytännössä, ei vain puheessa. Hän saattaa lopettaa naimisen kesken, ilamn omaa orgasmia, jos vain minä saan kunnolla. Hän haluaa enemmin itse nuolla kuin olla imemisen kohteena. 

Onko hän antaja-tyyppiä...? Työelämässä on johtavassa asemassa, ja lapsia kohtaan määräilevä. 

Vierailija
22/22 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 14:22"]

Minun mieheni on aina sanonut nauttivansa eniten siitä, että minä nautin. Ja se näkyy myös käytännössä, ei vain puheessa. Hän saattaa lopettaa naimisen kesken, ilamn omaa orgasmia, jos vain minä saan kunnolla. Hän haluaa enemmin itse nuolla kuin olla imemisen kohteena. 

Onko hän antaja-tyyppiä...? Työelämässä on johtavassa asemassa, ja lapsia kohtaan määräilevä. 

[/quote]

Minusta tuntuis siltä että hän saa työpaikaltaan hyvää viivaa. Töissä varmaan ottaja-tyyppi, tekee sinut kotona onnelliseksi ettet epäilisi. Sehän selittäisi senkin että häntä ei tarvitsisi imuttaa, tai että on aivan sama saako orgasmia. Siinä sulle hieno mies.x

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla