Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saa lopetettua taaperon hiuksista repimisen? (repii minua)

Vierailija
27.07.2014 |

Nyt lähtee järki! Minulla on erittäin herkkä päänahka ja sattuu todella paljon, kun taapero tempaisee ja repii täysillä hiustuppoja päästä. Tämä käy aina niin yllättäen, hyökkää yhtäkkiä kimppuun. En jaksa enää. On huudettu, on tartuttu tiukasti käsistä, sanottu miljoona kertaa EI !!!! EI EI EI EI EI. Mutta ei auta mikään. Oikein nauttii siitä, kun pääsee tempomaan.

Lapsi on siis 1v 3kk. Pitääkö minun leikata pääni kaljuksi vai?? Hermot menee.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsella on tukkaa päässä, niin kiskaiset takaisin niin lujaa jotta tajuaa että se sattuu. Kun tuo repimistouhu päätyy muutaman kerran itkuun niin sitten tajuaa että kyseessä ei ole leikki ja että hiuksia ei saa repiä.

Vierailija
2/2 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä tukistin takaisin, kerta riitti niin loppui, sama homma nipistelyn kanssa, nipisteli IHAN KAIKKIA eikä uskonut yhtään mitään! kerran nipistin kädestä ja kysyin tuntuuko se kivalta, ei nipistänyt enää kertaakaan.
Tsempit niille jotka jaksaa viisaasti puhumalla kuukausia/vuosia saada tuommoista käytöstä pois, ei toimi meillä. En nyt tarkoita että jos lapsi potkii, potkin takaisin tai lapsi heittelee leluja niin heitän lasta..tämä tukistaminen/nipistäminen vaan oli niiiiiiin jatkuvaa että se oli oikeasti saatava loppumaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän