Vinkki AV-mammoille: Näin saat bikknivartalon
Laitat bikinit päälle!
Ei siihen tarvita mitään muuta :))
Kommentit (10)
Ei onnistu. Valaille ei tehdä bikineitä. Eikä norsuille.
Raskausarvet ei taivu. Ei tule koskaan bikinivartaloa mulle.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 15:23"]Raskausarvet ei taivu. Ei tule koskaan bikinivartaloa mulle.
[/quote]
Sojottaako sun raskausarvet jotenkin kehosta ulospäin, että bikinit repeytyy vai mitä? Kyllä sulla on jo bikinikroppa. Ostat bikinit ja laitat päälle ja tadaa! Sulla on bikinikroppa.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 16:43"]Läskien ja rumien propagandaa.
[/quote]
Sä olet vähintäänkin sisäisesti ruma.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 16:10"]
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 15:23"]Raskausarvet ei taivu. Ei tule koskaan bikinivartaloa mulle.
[/quote]
Sojottaako sun raskausarvet jotenkin kehosta ulospäin, että bikinit repeytyy vai mitä? Kyllä sulla on jo bikinikroppa. Ostat bikinit ja laitat päälle ja tadaa! Sulla on bikinikroppa.
[/quote]
Ei kun kansaa kaatuu järkytyshalvauksesta enkä itse jaksa taipua antamaan ensiapua kaikille. Ei tule bikiniä enää ikinä, ja uskoisit jos näkisit.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 16:45"][quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 16:10"]
[/quote]
[/quote]
Ei kun kansaa kaatuu järkytyshalvauksesta enkä itse jaksa taipua antamaan ensiapua kaikille. Ei tule bikiniä enää ikinä, ja uskoisit jos näkisit.
[/quote]
Musta tuntuu, että sä luulet vähän liikoja ihmisten mielenkiinnosta sua kohtaan. Tiesitkö, että suurella todennäköisyydellä kukaan ei katsele sua pahalla, jos menet rannalle bikineissä. Todennäköisesti 99% rannallaolijoista ei välitä tippaakaan edes siitä, oletko nainen vai kala. Tuskinpa itsekään skannaat jonkun tuntemattoman kroppaa kovin tarkasti. Miksi kukaan tekisi niin sinullekaan?
Ihana <3 juuri näin kaikkien pitäisi ajatella!
Jeps, mä laitoin kerran bikinit päälle sovituskopissa ja räjähdin nauramaan peilikuvalleni. Ei näyttänyt kovin hemaisevalta tuo vartalo, ja silloin lapsia oli vasta yksi. Nyttemmin lapsia on siunaantunut lisää ja röllykkä senkun venynyt entisestään. Oli muuten kivan noloa tulla ulos sieltä kopista kun sinne olikin muodostunut jono ja kaikki tuijotteli ja mietti varmaan että mikähän sekopää se tuokin itsekseennauraja on.
Kiitos, sait mut nauramaan!