Kohtalaisen varma, että mies pettää
Olen kihtalaisen varma, että miehellä on toinen nainen tai useitakin. Mua harmittaa silti eniten se, että en enää itse saa seksiä lainkaan. Edellisestä kerrasta on nyt 5 kk, miestä ei tunnu yhtään kiinnostavan ja silloin harvoin kun on, niin se on minun ehdotuksestani.
Me olemme myös kuin varkain muuttaneet erilleen. Mies vuokrasi kakkosasunnon toiselta paikkakunnalta, missä on säännöllisesti työkeikkaa. Hän on siellä nykyään 1/3 ajasta.
Onko kenelläkään tällaista suhdetta ja mitähän itua tällaista on jatkaa? Lapsia ei ole, avioliitossa ollaan oltu 9 vuotta, minä 47 v ja mies 50 v.
En osaa sanoa, olisiko suhde pelastettavissa vielä, jos kumpikin siihen sitoutuisi, mutta nyt sanoisin, että jokainen päivä seksittömänä ja osin myös erillään asuen ajaa aika tehokkaasti erilleen. En ole ihan varma, tunnenko itsekään miestä kohtaan mitään enää.
Onko joku onnistunut saamaan liiton kasaan tällaisista lähtökohdista enää?
Kommentit (5)
Niin noh, kukas itseään kunnioittava mies nyt noin vanhaa...
Vierailija kirjoitti:
Olette jo käytännössä eronneet
Tämä on hämmentävä näkökulma. Onhan se aika erikoista, että joku huomaisi jälkikäteen olleensa jo pitkään eronnut, ilman, että on tajunnut sitä itse. Mutta mitä jos emme olekaan ja voisi jotenkin kääntää kelkan vielä? Tämä on hitusen kummallinen tilanne.
Ap
Se on täällä mun kammarissa ja jus imaisin kassit tyhjiksi, oli pitkään varastoitunutta kamaa.
Luulenpa, että miestä ei kiinnosta suhteen pelastaminen, jos on kerran toiselta paikkakunnalta vuokrannut jo asunnonkin. Taitaa olla uusi heila kierroksessa - tai ehkä hän asuu jo toisen kanssa?
Olette jo käytännössä eronneet