Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihmissuhteet ei vain sovi mulle :(

Vierailija
27.07.2014 |

Olen mä sen huomannut ennenkin, mutta ajattelin taas kokeilla jos olisin muuttunut. En ole. Alle kuukausi "ihmissuhdemarkkinoilla" ja mun itsetunto on olematon, ahdistaa ja masentaa. Miksi en vain voi uskoa, että mun on parempi olla yksin, ja ettei ole ketään joka muhun voisi rakastua.

Mä en ole yltiösosiaalinen, en koko ajan äänessä. Mulla ei ole hienoja ja jännittäviä harrastuksia eikä fittnessmallin vartaloa. Olen siis ujo ja hiljainen pullukka, eikä munlaisia kukaan halua. Tai haluaa, ukkomiehet ja muut jotka etsivät pelkkää seksiseuraa. Mutta muuhun en kelpaa.

Mulla ei ole laajaa kaveripiiriä, jonka kanssa tavataan useasti. Mä en matkustele ympäri maailmaa ja lisäksi mulla on menneisyys. Viihdyn enemmänkin yksin enkä jaksa työpäivän jälkeen olla sen sosiaalisempi mitä lapset pakottaa olemaan. Niin, mulla on lapsiakin. Ja niillä kuollut isä, joten ei mulla ole koskaan "lapsivapaatakaan" kun ei ole ketään, kenelle lapset laittaa.

Mä olen kaiken sen vastakohta, mitä miehet etsii naisessa. Lihava, köyhä, yksinhuoltaja, yksinäinen ja velkainen. Miksi mun pitää kerta toisensa jälkeen edes yrittää löytää tai tulla löydetyksi, kun lopputulos on aina tää sama? En kelpaa, se sattuu ja satuttaa.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö:) kyllä siellä sullekin joku on. Ehkä olet vaan hakenut vääränlaisista ihmisistä? Laita ilmoitus johonkin deittisivustolle? Ja jos et ole tyytyväinen painoosi, siihenhän voit aina itse vaikuttaa.

Vierailija
2/14 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vain sattunut osumaan vielä kohdallesi. Usko pois, ihan varmasti löytyy miehiä, joille sun ei tarvitse vain kelvata, vaan jotka oikeasti haluaisivat juuri sut. Ja se yksihän siihen sitten vaan tarvitaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä olen koko ajan vaikuttamassa painooni, mutta eihän se nyt yhdessä yössä käy. Ja mä olen deittisivustolla, mutta eipä ole tullut kuin ihan muutama yhteydenotto. Osa oli ihan kummallisia tapauksia ja ne, joista tykkäsin, lakkasivat molemmat yhtäkkiä kirjoittamasta mun kanssa. Sekin masentaa, kun kaikki aina hehkuttaa miten naiset saa satoja viestejä -mä en ole saanut kuin alle kymmenen tässä kuukauden aikana :(

Vierailija
4/14 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi. Sun teksti voisi olla melkein kuin mun kirjoittama (paitsi en ole velkainen, kaikki muu täsmää). Mä vaan olen päässyt tuosta tilanteesta eteenpäin ja löysin kuin löysinkin ihan vahingossa miehen (netissä chatista, ei ollut edes mikään seuranhakujuttu. Tutustuttiin ja pian rakastuttiin...). Ehkä sulla ei ole vaan käynyt vielä tuuri? Tai olet väärillä sivustoilla?

Tiedän, että on hankalaa löytää ketään, kun olen samanlainen... Ei tule mentyä mihinkään, eikä voisikaan kun on yksin lasten kanssa. Mä haluaisin sanoa sulle, että älä ainakaan ahdstu siitä, millainen olet ihmisenä. Miksi haluaisitkaan sellaista miestä, joka ei yhtään tykkää susta? :) Ole mieluummin oma itsesi ja odota vielä, kyllä säkin jonkun miehen vielä löydät. :)

Vierailija
5/14 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sut joku huolinut, kun lapsikin on.

Vierailija
6/14 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea kokonaan, mutta mi on ongelma? Sinulla ei ole isoa kaveriporukkaa, jota tavata säännöllisesti, mutta viihdyt yksin. Mikä on siis ongelma? Ei minullakaan ole isoa kaveripiiriä, mutta monet tykkäävät minusta ja seurastani ja saan helposti kavereita. Olen sosiaalinen, mutta tykkään olla paljon yksinkin. Onko minulla ongelmaa? Ei. En ole yksin pakosta. Älä siis murehdi asioita jotka eivät ole ongelmia sinulle.

Vierailija
7/14 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nuo jutut ole ongelma minulle, viihdyn näin, mutta ahdistuin vain kun taas huomasin että en ole haluttua materiaalia ihmissuhderintamalla. Nettideiteissäkin kaikki miehet tuntuvat haluavat aktiivisen, sporttisen, puheliaan, rohkean, reippaan naisen, jolla on hyviä ystäviä, sosiaalinen elämä, lukuisia harrastuksia eikä yhtään ylimääräistä kiloa.

Kiitos teille kauniista sanoistanne, kyllä tää tästä taas. Tänään on vain jotenkin superhuono päivä, kun koetan taas selviytyä tuoreimmista pettymyksistä tällä saralla.

Vierailija
8/14 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, en huomannut kohtaa, jossa sanout haluavasi parisuhteen. Arvaa mikä auttaa siihen ongelmaan? Nouset vaan ylös aina kun joku kaataa sinut ja nouset niin monta kertaa, että et enää kaadukaan. Ainakaan niin helposti. Minulla on nettideittiprofiili ja voin sanoa, etten joudu olla hetkeäkään ilman miestä. Ennen uskoin, etten kelöaa kenellekään, roikuin joka ikisessä mahdollisuudessa (=mies) kuin viimeistä päivää, koska luulin, että se voi olla ainoa mahdollisuuteni ikinä. Hullua mutta totta... sitten kun kokemusta alkoi kertyä, aloin pikku hiljaa huomata, että minähän itse asiassa kelpaan! Ja monille kelpaankin. Sitten aloin jopa itse antamaan pakkeja ja aloin vähän valikoida seuraani. Nyt tiedän tasan tarkkaan mitä haluan ja mitä en halua. Ja mikä on tilanteeni juuri nyt? Olen tiiviisti yhteydessä yjden miehen kanssa ja ainakin nyt tuntuu tosi lupaavalta ja olen iloinen :) Anteeksi jos meni ohi aiheen, mutta halusin vain kertoa. Se vaatii vähän työtä, että saat jotain.

Vierailija
9/14 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon vielä kerran sulle, että älä ahdistu siitä, mikä olet. :) Et sä voi muuttua tuon kuvauksen mukaiseksi naiseksi, eikä sun tarvitsekaan. On olemassa erilaisia miehiä, ihan niinkuin on erilaisia naisiakin. Sun pitää vaan löytää ne.. :) Ai niin, mäkin olin vähän aikaa jossain deittisivuilla ja KUKAAN ei ottanut yhteyttä. Ei väkisin. En mäkään ottanut yhteyttä kehenkään, koska eivät olleet, mitä hain. :)

Vierailija
10/14 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 20:35"]

Ei nuo jutut ole ongelma minulle, viihdyn näin, mutta ahdistuin vain kun taas huomasin että en ole haluttua materiaalia ihmissuhderintamalla. Nettideiteissäkin kaikki miehet tuntuvat haluavat aktiivisen, sporttisen, puheliaan, rohkean, reippaan naisen, jolla on hyviä ystäviä, sosiaalinen elämä, lukuisia harrastuksia eikä yhtään ylimääräistä kiloa.

Kiitos teille kauniista sanoistanne, kyllä tää tästä taas. Tänään on vain jotenkin superhuono päivä, kun koetan taas selviytyä tuoreimmista pettymyksistä tällä saralla.

[/quote]

Olet kyllä väärässä. 

Kuulostaa siltä, projisoit omia käsityksiäsi siitä, millainen ihannenainen on siihen, mitä nyt sanot miesten odottavan. Naiset pätevät keskenään noilla matkailuilla, laajoilla ystäväpiireillä ja lukuisilla harrastuksilla. Luettelemistasi ehkä lähinnä tuo "ei yhtään ylimääräistä kiloa" sopisi miesten toiveeksi. Joskaan ei sekään läheskään kaikkien, kuten varmasti itsekin oikeasti tiedät :)    

Vierailija
11/14 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ihanat <3

Vierailija
12/14 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 20:35"]

[/quote]

Joo ymmärrän tosi hyvin, olen itekin samantyyppinen. En kylläkään kovin pullea enkä velkainen, ei ole lapsiakaan, mutta muuten elämä on kyllä päin persettä ja olen just aika epäsosiaalinen. En mäkään ole ikinä saanu satoja vastauksia nettideiteissä, muutamia vaan ja ne varteenotettavathan on vähemmistö kaikista vastauksista...

Vierailija
13/14 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhelimella on kiva kirjoittaa, kun kirjaimia jää välistä ja teksti on kuin kännisen kirjoittamaa. no, oli miten oli... pointti tuli selväksi, uskoisin.

Vierailija
14/14 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi nyt vaan, mutta tuo "jokaista varten on joku" on kyllä melkoista shaibaa. Ap, kannustan sua kehittämään ITSETUNTOASI ja viihtymään omissa oloissasi ja omissa nahoissasi. Kun olet onnellinen itsesi kanssa ja rakastat itseäsi, SITTEN voi joku mies suhun rakastua. Keskity nyt itseesi. Nettideittailu on perseestä.

Ja mitä jengi tulee tänne avautumaan, että "muuten sama, mutta en oo hei ylipainonen enkä velkanen" - onko se pakko sanoa? Senkun myötäelätte. 

Tsemppiä ap. Opi ensin olemaan itsellesi se oikea.