Lennätin lapsena roskapussia leijan sijaan..
Kommentit (13)
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 18:26"]
Olenko siis wt? :)
[/quote]
Niin minäkin! :D
Et ole wt, vaan mielikuvitusrikas!
Riitti vaan että laittoi narun ruokamarketin pussin sankaan ja yritti ilmaan. Vaikeampi oli ylös saada, mutta lensi hyvin!
Ap
Ne lennätettiin kanssa roskapussia. Vanhemmat eivät suostuneet ostamaan leijaa. Oli rahantuhlausta heidän mielestään.
Minä lennätin einespitsan alustaa, sellaista pyöreää. Kadehdin kun serkuilla oli oikea MiniManista ostettu muovileija...Tarkennetaan vielä että einespitsa ei ollut meillä arkiruokaa vaan sitä syötiin vain sunnuntaina :D
Mä tein samaa. Temppeliaukion kirkon katolla.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 10:56"]
Minullakin oil ankea lapsuus.
[/quote]
Mitä ankeaa siinä on jos on kivaa? :)
Meillä on leijoja mutta kotikerrostalon pihassa on liian ahdasta sille. Muovipussileijat ovat kovaa valuuttaa siellä.
Niin tein minäkin :D Välillä myös näpertelin roskapussista leijan keppien, narun ja teipin avulla.
t. 15v
Niin minäkin ja rakensin myös omakätisesti ja omatoimisesti kuumailmapallon roskapusseista, siis sellaisen pienen vain ;) Taittelin muutaman pajunoksan pussin sisään, sidoin pahvisen kertakäyttömukin (puolikas) koriksi ja sinne kynttilä. Tyynellä ilmalla nousi hienosti taivaisiin ja pimeällä näkyi kauniina taivaalla. Joskus jälkeen päin olen miettinyt, että montakohan maastopaloa olenkaan sytyttänyt?
Köyhissä oloissa kasvaneena olen joutunut olemaan oman elämäni Pelle Peloton, lapsena hävetti kun itselläni ei ollut mitään uutta vaan kaikki piti tehdä itse ja kavereilla oli kaikkea mitä kaupasta sai valmiina. Vaatteet oli enemmän ja vähemmän paikatut, isoveljen vanhoja, fillari ruosteinen isoäidin mankeli jne.
Toivottavasti yksikään lapsi ei joutuisi elämään vastaavaa lapsuutta, minut saa surulliseksi se kun tiedän miljoonien lapsien elävän maailmassa vieläkin surkeampaa lapsuutta eikä se surkeus lopu koskaan heidän elämässään. Nyt aikuisena miehenä elämäni on tasavertaista materiaalista ja haluan auttaa kohdalleni sattuvia epäonnekkaita lapsia saamaan edes jotain hieman enmmän.
minä lennätin äidin terveyssidettä
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 20:54"]Minä lennätin einespitsan alustaa, sellaista pyöreää. Kadehdin kun serkuilla oli oikea MiniManista ostettu muovileija...Tarkennetaan vielä että einespitsa ei ollut meillä arkiruokaa vaan sitä syötiin vain sunnuntaina :D
[/quote]
Ehkä se olisi toiminut paremmin frisbeenä.
Minä rakensin sinisistä roskapusseista ja risuista ihan oikean leijan. Nousi hienosti, mutta kepit katkesivat heti sen jälkeen tuulen voimasta. Silloin oli Mauri-myrsky. Minusta se leija oli aika hieno.