Ilmoitanko sossuun? Naapurin YH:lle tuli Gigantista kotiinkuljetuksella jättitv, pesukone, kuivausrumpu ja pelituoli
Tiedän että saa toimeentulotukea. Voisi sossuakin kiinnostaa miten on toimeentulotuella noin kalliisiin hankintoihin varaa?
Kommentit (40)
On tilannut osamaksulla ja aikoo jättää maksamatta.
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinä tiedät, jos hän on ostanut velaksi osamaksulla? Tai voittanut arvonnassa? Tai saanut sukulaisilta syntymäpäivälahjan tai lapsi on saanut?
Tai juuri sossu maksanut?
Tosi, tosi tyhmä ja lapsellinen provo.
Ei voi olla täyspäisen ihmisen tekemä aloitus.
Mä voin tehdä ap:sta huoli-ilmoituksen.
Kuvottava aloitus, sairasta tekstiä!
Puhdasta paskaista provoilua.
Oi ei ap. Ajattele, jos se on saanut perinnön, voittanut lotossa tms. Kyllä se nyt sua sitten vaivaa. 😂. T. Ammattivalittaja
Olet kusipää ap. Yritä edes vähän enemmän seuraavassa trollissasi.
Hyi vithu näitä muiden asioiden kyttääjiä ja toisten asioihin puutuvia.
En tiedä mitä voisin enemmin halveksia.
Onko vuokralainen?
Jospa nuo kuuluu vuokranantajalle?
Ilmoita vaan. Mitä sossu sillä tiedolla tekee? Meinaatko, että sossu huolestuu siitä, että hän katsoo liian isoa telkkaria liian läheltä, kun asuu vaan jossain kerrostalokämpässä, jossa ei ole riittävän tilavaa olkkaria? Vai miksi sossua kiinnostaisi paskan vertaa millainen telkkari jollain on?
Itsekin yh olen.
Ja tilannut kotiinkuljetuksella runkopatja sänkyjä x3, pelituoleja x2. Pesukoneen, imurin ja kahvinkeittimen.
Toki itse maksoin ja en ymmärrä miksi olet noin kade jos naapuri saa uusia kodinkoneita?
Ei kuulu sinulle ja ei kuulu kenellekään kuka ne maksanut.
Kasva aikuiseksi.
Ilmoita ihmeessä sossulle että nyt ne teidän maksamat kamat saapui naapurille!
Sossu tai siis nykyisin kela on tietysti antanut rahat niihin. Pelituoli saattaa olla omalla rahalla hankittu.
Mä tiedän tosielämästä ihmisen, joka käy ruokajonoissa, kulkee rääsyissä, taloon ei tule kuin kylmä vesi pumpulla ja ulkohuussikin on. Hän e tosin saa tulojensa perusteella toimeentulotukea, mutta moni luulee, että saa. Hänellä on oikeasti rahaa kuin roskaa, mutta on järjettömän pihi. Kaikenlisäksi hänellä ei ole edes perillisiä muuta kuin yksi sisar, joka on myös varakas. Hänellä on huippuhyvä työeläke ja perivät sisarensa kanssa jättiomaisuuden. Sisar koettaa saada järkevöitymään ja ostamaan osakkeen, esim. kaksion mutta ei suostu "kun ne on niin mahottoman kalliita", vaikka voisi tehdä sen käteisellä, siinä kunnassa kun hyväkuntoisen rivarikaksion saa luokkaa 60t.
Ilmoita paremminkin KGB:lle. Harmi että Statsi on jo lakkautettu. Myös Supoa voisi kiinnostaa. Yritä edes. Älä jähmety. Myös alakerran naapurille kannattaa käydä ilmoittamassa.
Vierailija kirjoitti:
Onko vuokralainen?
Jospa nuo kuuluu vuokranantajalle?
Vuokranantajat eivät tuollaisia hanki.
Jos on säästänyt viimeiset viisi vuotta. Tulee todennäköisesti halvemmaksi tilata kaikki kerralla kotiinkuljetuksella kuin kaikki erikseen, joten säästää muutaman kympin siinäkin.
Mistä sinä tiedät, jos hän on ostanut velaksi osamaksulla? Tai voittanut arvonnassa? Tai saanut sukulaisilta syntymäpäivälahjan tai lapsi on saanut?