Kuinka tienata 60€
Olen siis Kokkolassa asuva 12v, joka tarvitsee 60€ nopeasti. Kuinka tienata, vanhoja Aku Ankkoja jo myynnissä
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Oletko näppärä jossain kotitöissä? Kysy, jos voisit esim. pestä naapurin tai sukulaisen ikkunat, haravoida pihalla tai imuroida maksua vastaan.
Lähde pyöräilemään ja kerää samalla pulloja.
Teetkö kotitöitä kotona? Oletko jutellut kotona, jos voisit tienata rahaa kotitöillä? Onko teillä karkkipäivä käytössä? Entä jos alkaisit karkkilakkoon ja saisit karkin sijaan summan rahaa?
Onko sinulla vanhoja leluja, joista olisit valmis luopumaan myymällä niitä?
oletko käynyt Kokkolassa? Täällä käydään ulkona vain vappuna jouluna ja juhannuksena. Ei pulloja löydy
Hei!
Minäkin olen 12-vuotias poika ja olen haaveilemassa peliläppäristä.
Pulloja kun en löydä, marjoja en myy ja
Ei tämän ikäistä päästetä lapsen vahdiksi.
Siksi kannatta laittaa maski naamaan ja käydä kyselemässä ovelta ovelle saako pulloja (muista kohteliaisuus) tai mennä kysymään tarvitseeko haravointi apua. Talvella sitten kannattaa mennä lumi töihin.
Toivottavasti neuvoni auttoivat. Kaksoisveljeni
tienasi haravoimalla viidessäpäivässä 100€
Hei hei!
Tarjoo kauppa-apua joillekin vanhuksille. Käyt kaupassa.
Tee siepot, häpäise itsesi, perheesi ja sukusi.
Oletko näppärä jossain kotitöissä? Kysy, jos voisit esim. pestä naapurin tai sukulaisen ikkunat, haravoida pihalla tai imuroida maksua vastaan.
Lähde pyöräilemään ja kerää samalla pulloja.
Teetkö kotitöitä kotona? Oletko jutellut kotona, jos voisit tienata rahaa kotitöillä? Onko teillä karkkipäivä käytössä? Entä jos alkaisit karkkilakkoon ja saisit karkin sijaan summan rahaa?
Onko sinulla vanhoja leluja, joista olisit valmis luopumaan myymällä niitä?