Miksi kaikki ovat niin koukussa euron juustoihin?
Syön niitä itsekin pari kertaa viikossa, onhan ne hyviä. Kerralla menee 4-5.
Silloin kun niiden hintaa nostettiin 1,20 sai se aikaan hirveät mielenosoitukset ja mellakat.
Kommentit (25)
En tiedä ketään joka niihin olisi koukussa. Itse olen käynyt mäkkärissä viimeksi noin 15 vuotta sitten.
En ole koskaan syönyt sellaista, eli ei kaikki. Silloin harvoin kun mäkkärissä käyn, se on Big Mac ateria tai McFeast ateria, jonka otan.
En ole ikinä syönyt euron juustoa. Pitäisikö maistaa? Jotenkin tuntuu, etten ole jäänyt paljosta paitsi.
Jaa että yksi juustosiivu maksaa euron?
Yök! Ehkä kuivin ja olemattomin hamppari ikinä.
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä syönyt euron juustoa. Pitäisikö maistaa? Jotenkin tuntuu, etten ole jäänyt paljosta paitsi.
Joskus yksi mies kertoi palstalla, että naiselle irtoseksin saaminen on yhtä helppoa kuin eruon juuston ostaminen. Eipä tee mieli kokeilla kumpaakaan.
Ei ole "kaikki" jos muutama av. mamma syö paketillisen.
Vierailija kirjoitti:
Minä söin joskus 15-vuotiaana niitä, silloin oli muotia hakea porukalla Mäkistä kasa euron juustoja.
Se oli myös tapa päästä vaikkapa marraskuussa johonkin sisätiloihin porukalla rauhassa pohtimaan, että mihin/kenen luokse mentäisiin illaksi.
Ihan hyviä ne on etenkin baari-illan jälkeen, jos on kauhea nälkä eikä tee mieli maksaa ruuasta paljon. Mutta jos nimi on euron juusto, niin kyllähän sen olettaisi eurolla saavan.
En ole koskaan syönyt "euron juustoa". Otsikosta luulin, että tarkoitat 250 gramman tarjous-Oltermannia ja ihmettelin miksi joku olisi sellaiseen koukussa.
Minä olen kerran elämässäni syönyt mäkkärin juustopurilaisen ja täytyy kyllä sanoa että säälittävämpää hampurilaista ei ole vastaan tullut. Kuiva mitättömän kokoinen käntty.
Vierailija kirjoitti:
Jaa että yksi juustosiivu maksaa euron?
Käytännössä katsoen kyllä, ei siinä juuri sitä juustosiivua enempää syömistä ole. Tosin hinta on nykyisin yli euron.
Tilaan ennemmin aterioita, kuin juustohampurilaisia.
Kaikki?