Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olipa hyvä, kohtelias ja aivan mahtava taksikuski äsken!

Vierailija
20.07.2021 |

Ja voin kertoa ettei ollut suomalainen. Ei mulla muuta, tuli vaan mieleen kun aina parjataan noita.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ilmoittanut viestisi asiattomaksi

Vierailija
2/7 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksittäistapaus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin asiassa ulkm.taustaiset ovat parempia kuin junttipotut. Itse en tylsää suomalaista ottaisi mistään hinnasta. Afrikasta tulee komeimmat ja kohteliaimmat miehet!

Vierailija
4/7 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässäkin asiassa ulkm.taustaiset ovat parempia kuin junttipotut. Itse en tylsää suomalaista ottaisi mistään hinnasta. Afrikasta tulee komeimmat ja kohteliaimmat miehet!

Olet yksinkertainen

Vierailija
5/7 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raiskasiko?

Vierailija
6/7 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en hyppää ulkomaalaistaustaisen kyytiin yhdestä syystä. Ne ei löydä perille edes navigaattorilla eikä ymmärrä osoitetta vaikka kuinka artikuloisi sen.

Maksan mielummin kuskille joka osaa työnsä.

Tuosta ennakko-oletuksesta tiedämme, että syy on siis r asismi, jota myös tässä levität. Ansaitsisit linnaa.

Meistä tulisi hyvät sellikaverit sitten, koska sinun kommentti oli todella rasistinen

Vierailija
7/7 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta parhaat taksikuskit on 60+ mukavat sedät, jotka osaavat ajaa vuosikymmenien kokemuksen ansiosta ja osaavat suunnilleen kaikki kadutkin ulkoa, yleensä niiden kanssa on tarjolla mukavan leppoisaa jutusteluakin ihan asiallisella pohjalla. Monen muun kanssa saanut itse toimia navigaattorina( ymmärrän kyllä lähellä kotia perille neuvomisen) mut jos suuntavaisto on täysin hukassa, auton käsittelytaidot malliin mistä sait ajokortin vai onko sulla sellaista lainkaan..lisäksi joidenkin osalta epämiellyttävää tujoittelua tms..päädyin ostamaan oman auton, sillä korona-ajan aluksi tuli näihin viimeksi mainittuihin törmätty ihan liikaa pk-seudulla.

t. kolmekymppinen nainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi